2011-09-17, 17:30
Medlem
Hej!

Jag har börjat träffa en underbar sadist, men när det kommer till sex så ger han mig helt enkelt inte tillräckligt med smärta.
Vi är båda erfarna inom BDSM och jag vet att han har mer i sig än vad jag fått känna ännu.

Vad jag undrar är hur jag ska ta upp det med honom att han inte är 'tillräckligt sadistisk' utan att vare sig såra hans känslor eller bli helt mörbutad?
Han tycker själv att han är väldigt sadistisk, och senast igår så sa jag efter sex att det knappt gjorde ont alls. Då såg han ut som om jag gått hårt åt hans manlighet eller så... vilket jag så klart inte vill.

Jag är medveten om att jag önskar ganska extrema saker, men jag tror nog jag kan locka fram en plågsammare sadist i honom med rätt uppmuntran.

Har ni några tips till hur jag ber honom bli mer hårdhänt under sex utan att han antingen tappar besinningen helt eller att jag krossar hans manlighet?

Tacksam för svar.
Citera
2011-09-17, 17:35
Medlem
Roxanas avatar
Skullle han "tappa besinningen" över en sådan sak mår han nog inte så bra.
Krossad manlighet - möjligt.

Kan ju tyvärr vara så att han har sin gräns och inte kan leverera mer än vad han gör.

Antingen kan du försöka trimma igång honom i sängen tills han ger dig det du behhöver eller så får du ta det via ett gammalt hederligt samtal.
Citera
2011-09-17, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Skullle han "tappa besinningen" över en sådan sak mår han nog inte så bra.
Krossad manlighet - möjligt.

Kan ju tyvärr vara så att han har sin gräns och inte kan leverera mer än vad han gör.

Antingen kan du försöka trimma igång honom i sängen tills han ger dig det du behhöver eller så får du ta det via ett gammalt hederligt samtal.

Att 'trimma igång' honom i sängen kan vara svårt, med tanke på att jag inte kan uttrycka mig verbalt då och är fastbunden på alla sätt och vis, och det är just i samtal jag vill ha tips på hur jag tar upp det utan att såra hans manlighet.

Jag är säker på att han inte nått sin gräns, men jag tror att han inte haft en tjej som låtit honom gå så lång som jag vill, utan att allt handlar om att få honom att leva ut fantasier.
Han har pratat om vad han vill göra och så, men sen fegar han liksom ur och gör A men inte B.
Citera
2011-09-17, 17:42
Medlem
feelingfines avatar
Fokusera inte på att det han gör nu är otillräckligt, utan att han kan göra allt ännu bättre genom att ta i mer.

"För min skull får du gärna ta i ännu mer, till exempel..." Förhoppningsvis stegrar han upp det bit för bit.

Alternativt får du väl sporra honom under akten, be om mer och hårdare tag men samtidigt visa att du gillar det han redan gör.

edit: Om du inte kan tala under akten, så gör det ju saken mer komplicerad. Men som sagt, fokusera på det han gör bra ("Jag älskar verkligen när du...") och bygg på det för att visa att du vill ha mer ("Kan du testa att göra det här och det här nästa gång?").
Senast redigerad av feelingfine 2011-09-17 kl. 17:45.
Citera
2011-09-17, 17:43
Medlem
baconyoghurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana

Bah, samtal är ett överskattat kommunikationssätt. Jag skulle rösta för att använda kvinnans klassiska kommunikationsförsök - subtila signaler och telepati. Vrid fötterna inåt nästa gång ni ligger i sängen och forma munnen som ett upp-och-nervänt V. Försök sedan föra över dina tankar till din partner utan att röra på munnen.

Om inte det fungerar så ska du bli förbannad och sur. Försök att vara på dåligt humör i ett par dagar. När han sedan frågar vad som är fel ska du svara "Ser du inte mina signaler? Är du blind för mina känslor?" Men förklara aldrig vad du egentligen menar.
Citera
2011-09-17, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feelingfine
"För min skull får du gärna ta i ännu mer, till exempel..." Förhoppningsvis stegrar han upp det bit för bit.

Tack, det låter som ett bra tillvägagångssätt.

Citat:
Ursprungligen postat av baconyoghurt
Bah, samtal är ett överskattat kommunikationssätt. Jag skulle rösta för att använda kvinnans klassiska kommunikationsförsök - subtila signaler och telepati. Vrid fötterna inåt nästa gång ni ligger i sängen och forma munnen som ett upp-och-nervänt V. Försök sedan föra över dina tankar till din partner utan att röra på munnen.

Om inte det fungerar så ska du bli förbannad och sur. Försök att vara på dåligt humör i ett par dagar. När han sedan frågar vad som är fel ska du svara "Ser du inte mina signaler? Är du blind för mina känslor?" Men förklara aldrig vad du egentligen menar.

lol
Citera
2011-09-17, 18:04
Medlem
Du skulle kunna säga till han att det inte blir något sex eller "kämpa emot lite när ni ska knulla och få honom riktigt arg, säga är det här allt du kan ge eller? osv...
Citera
2011-09-17, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamelskiva92
Du skulle kunna säga till han att det inte blir något sex eller "kämpa emot lite när ni ska knulla och få honom riktigt arg, säga är det här allt du kan ge eller? osv...

Kämpa emot skulle bli svårt då jag är bunden i både armar och ben, plus att jag har gagball.
inget sex alls skulle ju vara ett straff. vilket är något jag inte utdelar, bara tar emot.
Citera
2011-09-17, 19:02
Medlem
Vad för typ av sadistiska lekar är du ute efter, vad vill du att han ska göra på dig?
Kan vara intressant att veta, hur långt du vill gå och så.
Citera
2011-09-17, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Vad för typ av sadistiska lekar är du ute efter, vad vill du att han ska göra på dig?
Kan vara intressant att veta, hur långt du vill gå och så.

Just nu är det strypsex, långa nålar genom brösten (inte bröstvårtorna), bondage, örfilar, knivar mm som finns med i sexet. Vad jag är ute efter att att det ska vara mer smärtsamt. Hur han går tillväga är inte lika viktigt, så länge det inte är livsfarligt.
Citera
2011-09-17, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebite
Just nu är det strypsex, långa nålar genom brösten (inte bröstvårtorna), bondage, örfilar, knivar mm som finns med i sexet. Vad jag är ute efter att att det ska vara mer smärtsamt. Hur han går tillväga är inte lika viktigt, så länge det inte är livsfarligt.

I see, switchar du som dominant och sadist eller är du 100% undergiven när ni leker?
Ibland kan det vara bra för den dominante att få känna på den smärta han utdelar, så han vet gränser och hur det ska kännas.
Citera
2011-09-17, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
I see, switchar du som dominant och sadist eller är du 100% undergiven när ni leker?
Ibland kan det vara bra för den dominante att få känna på den smärta han utdelar, så han vet gränser och hur det ska kännas.

Ingen av oss är switch, så att byta plats skulle inte funka för nån av oss. Han är sadist och dominant, jag är masochist och undergiven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in