2011-09-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebite
Just nu är det strypsex, långa nålar genom brösten (inte bröstvårtorna), bondage, örfilar, knivar mm som finns med i sexet.
"långa nålar genom brösten" wtfwtfw WTF!?
Misshandel är alltid misshandel oavsett vad du vill. Hoppas fan inte han gå med på det. Vad händer om du/han träffar ett kärl? Infektioner? Det hela låter som självskadebeteende big time. Jo, man mår najs av endorfiner efter en skada, men du mår fan så mycket bättre efter ett träningspass och vanligt sex.
Vidare skulle jag vilja rekommendera rökopium istället för strypsex, säkrare så.
Citera
2011-09-17, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitt-Andra-Konto
"långa nålar genom brösten" wtfwtfw WTF!?
Misshandel är alltid misshandel oavsett vad du vill. Hoppas fan inte han gå med på det. Vad händer om du/han träffar ett kärl? Infektioner? Det hela låter som självskadebeteende big time. Jo, man mår najs av endorfiner efter en skada, men du mår fan så mycket bättre efter ett träningspass och vanligt sex.
Vidare skulle jag vilja rekommendera rökopium istället för strypsex, säkrare så.

Jag förstår att du tänker på misshandel och självskadebeteende, men jag skulle säga att det är väldigt generaliserande antaganden som inte stämmer in på mig.
Jag förstår inte hur du tänker när du säger att ett träningspass och vanligt sex skulle kunna ens komma i närheten av att tillfredställa mina önskningar?
Jag använder vare sig droger eller alkohol.
Citera
2011-09-17, 20:41
Medlem
Generaliserande? Du vill bli skadad av någon annan = självskadebeteende.
Jag menar att du kan må lika bra, om inte bättre, på andra sätt än långa jävla nålar genom bröst/vävnad. Och om du seriöst överväger strypsex ger vissa droger både bättre effekt och är dessutom säkrare. (strypsex = mμ-opioid stimulerande)
Citera
2011-09-17, 21:17
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Just nu är det strypsex, långa nålar genom brösten (inte bröstvårtorna), bondage, örfilar, knivar mm som finns med i sexet. Vad jag är ute efter att att det ska vara mer smärtsamt. Hur han går tillväga är inte lika viktigt, så länge det inte är livsfarligt.

Heey, så han fick tag på bra nålar till slut. Akupunkturnålar? Hur långa?
Citera
2011-09-17, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitt-Andra-Konto
Generaliserande? Du vill bli skadad av någon annan = självskadebeteende.
Jag menar att du kan må lika bra, om inte bättre, på andra sätt än långa jävla nålar genom bröst/vävnad. Och om du seriöst överväger strypsex ger vissa droger både bättre effekt och är dessutom säkrare. (strypsex = mμ-opioid stimulerande)

Jag är masochist. Vilken typ av träning skulle du rekommendera då?

Men som jag redan sagt - inga droger.
Citera
2011-09-17, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Heey, så han fick tag på bra nålar till slut. Akupunkturnålar? Hur långa?

Inte akupunkturnåler, de är något grövre och solida, så de inte ska ha lika hög risk att gå av inuti mig. Han är jätteduktig med hygien osv, så ingen infektion. De är ca 13 cm långa.
Känner inget idag (användes igår kväll), alla sår ser ut att läka som de ska.
Trist bara att de inte gjorde ont... Jag hade verkligen höga förväntningar...
Citera
2011-09-17, 23:47
Medlem
Du gillar inte tjejer då?
Själv gillar jag att bli trampad av tjejer med klackar och stiletter, då kan man ju variera smärtan ganska mycket, mer vikt på hälarna ju mer ont, smalare stiletter ju mer ont osv.
Så du kan ju fixa dig en kvinna som drar på sig smala stiletter som går omkring med hälarna på dig.
Citera
2011-09-17, 23:59
Medlem
Citat:
.... ca 13 cm långa.

Undrar lite eftersom du skriver att det inte känns något dagen efter (ber om ursäkt om jag läst slarvigt). Smärtan som du vill åt, vill du att den ska sitta i ett tag, sådär så att det känns några dagar efteråt? Eller är det enbart att han tillfogar dig mer smärta där och då, oavsett om det sitter i som är intressant? Använder ni piskor eller liknande, flogging?
Citera
2011-09-18, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Du gillar inte tjejer då?
Själv gillar jag att bli trampad av tjejer med klackar och stiletter, då kan man ju variera smärtan ganska mycket, mer vikt på hälarna ju mer ont, smalare stiletter ju mer ont osv.
Så du kan ju fixa dig en kvinna som drar på sig smala stiletter som går omkring med hälarna på dig.

Jo, jag är bisexuell, men är inte intresserad av att bli trampad på, tyvärr. Och jag har dessutom svårt för att vara undergiven en kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av z3ndium
Undrar lite eftersom du skriver att det inte känns något dagen efter (ber om ursäkt om jag läst slarvigt). Smärtan som du vill åt, vill du att den ska sitta i ett tag, sådär så att det känns några dagar efteråt? Eller är det enbart att han tillfogar dig mer smärta där och då, oavsett om det sitter i som är intressant? Använder ni piskor eller liknande, flogging?

Både ja och nej. Jag vill helst att det ska göra mer ont under själva sexet, men att vara öm/ha ont dagen efter är ju lite av ett minne från händelserna så att säga, så det blir som en extra bonus.
Använder inte piskor, har aldrig riktigt fattat tycke för dem.
Men jag har varit med om smärta som satt i så länge och så kraftigt att jag inte kunde vända mig i sängen på flera nätter, inte kunde sträcka armarna över huvudet på några dagar mm, men det var från suspension i 7 timmar, vilket inte är något vi har möjlighet till i sängkammaren (inte nu iaf), tyvärr. Men jag kan väl säga att det vore den ultimata smärtan; kraftig men inte farlig.
Citera
2011-09-18, 07:52
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Inte akupunkturnåler, de är något grövre och solida, så de inte ska ha lika hög risk att gå av inuti mig. Han är jätteduktig med hygien osv, så ingen infektion. De är ca 13 cm långa.

Solida 13cm. Det är inte nålar. Det är spjut! Fråga honom gärna vad det är för sorts nål. PM. Inte för att jag skulle använda det any time soon men en smula nyfiken blir man ändå. Jag har verkligen inte en aning om när man skulle använda sådana nålar. Kanske om man syr i läder eller nåt.
Citera
2011-09-18, 10:01
Medlem
Låter som du träffat en mes, ska det vara smärta så ska det, inga mesfasoner.
Så länge båda gillar det så

Skicka ett pm så ska du få dig en omgång

Edit: såg att du gillade nålar så skicka inget pm.
Räcker det inte med smärtan man kan tillfoga med sina händer? Den kan ju vara nog så smärtsam men ändå skön.

Citat:
Hej!

Jag har börjat träffa en underbar sadist, men när det kommer till sex så ger han mig helt enkelt inte tillräckligt med smärta.
Vi är båda erfarna inom BDSM och jag vet att han har mer i sig än vad jag fått känna ännu.

Vad jag undrar är hur jag ska ta upp det med honom att han inte är 'tillräckligt sadistisk' utan att vare sig såra hans känslor eller bli helt mörbutad?
Han tycker själv att han är väldigt sadistisk, och senast igår så sa jag efter sex att det knappt gjorde ont alls. Då såg han ut som om jag gått hårt åt hans manlighet eller så... vilket jag så klart inte vill.

Jag är medveten om att jag önskar ganska extrema saker, men jag tror nog jag kan locka fram en plågsammare sadist i honom med rätt uppmuntran.

Har ni några tips till hur jag ber honom bli mer hårdhänt under sex utan att han antingen tappar besinningen helt eller att jag krossar hans manlighet?

Tacksam för svar.
Senast redigerad av Married2mj 2011-09-18 kl. 10:04.
Citera
2011-09-18, 10:40
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Married2mj
Låter som du träffat en mes, ska det vara smärta så ska det, inga mesfasoner.
Så länge båda gillar det så

Skicka ett pm så ska du få dig en omgång

Edit: såg att du gillade nålar så skicka inget pm.

Vem var det nu som var mes?

Alla tror att dom är så jäkla macho, ända tills det är dags att leverera. Tjejen gillar krokar genom huden ffs! Ganska få som fixar att ge det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in