Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Du gillar inte tjejer då?
Själv gillar jag att bli trampad av tjejer med klackar och stiletter, då kan man ju variera smärtan ganska mycket, mer vikt på hälarna ju mer ont, smalare stiletter ju mer ont osv.

Så du kan ju fixa dig en kvinna som drar på sig smala stiletter som går omkring med hälarna på dig.

Jo, jag är bisexuell, men är inte intresserad av att bli trampad på, tyvärr. Och jag har dessutom svårt för att vara undergiven en kvinna.
Citat:
Ursprungligen postat av z3ndium
Undrar lite eftersom du skriver att det inte känns något dagen efter (ber om ursäkt om jag läst slarvigt). Smärtan som du vill åt, vill du att den ska sitta i ett tag, sådär så att det känns några dagar efteråt? Eller är det enbart att han tillfogar dig mer smärta där och då, oavsett om det sitter i som är intressant? Använder ni piskor eller liknande, flogging?
Både ja och nej. Jag vill helst att det ska göra mer ont under själva sexet, men att vara öm/ha ont dagen efter är ju lite av ett minne från händelserna så att säga, så det blir som en extra bonus.
Använder inte piskor, har aldrig riktigt fattat tycke för dem.
Men jag har varit med om smärta som satt i så länge och så kraftigt att jag inte kunde vända mig i sängen på flera nätter, inte kunde sträcka armarna över huvudet på några dagar mm, men det var från suspension i 7 timmar, vilket inte är något vi har möjlighet till i sängkammaren (inte nu iaf), tyvärr. Men jag kan väl säga att det vore den ultimata smärtan; kraftig men inte farlig.