2011-10-07, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobotEd
Kan du förklara för mig vad som är så speciellt med att känna sig dominerad? Varför är det upphetsande? Är inte vanligt passionerat sex med tända ljus och rosblad tillräckligt?

Tända ljus och rosblad är inte på något sätt uteslutet, både han och jag är romantiker ut i fingerspetsarna
Jag njuter av att vara undergiven, kan inte förklara varför det är så. Är inte det minsta undergiven i övrigt, men just när det kommer till sex så behöver jag en man som tar kontrollen och kan möta mina behov.

Självsäker, fysiskt stark, dominant, sadist, viljestark och uthållig - grundstenarna för att en man ska passa mig.
Citera
2011-10-07, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Verkar som det blev lätt överdramatiserat här.

Det är nog bra att kroppen får återhämta sig mellan varven. Blåmärkena verkar inte vara särskilt stora men när de sitter i hjärttrakten vet jag inte om det är så himla bra. Har för mig att blåmärken kan ge blodpropp om man har otur. Det finns väl salva på apoteket som löser upp blåmärken om man har kosmetiska problem med dem, Hirudoid kanske funkar.

När du vilar kroppen kan du passa på att switcha så han vet hur det känns

Jo jag vet att risken för blodpropp ökar ju fler/större blåmärken man har och jag ska ta och köpa salva för att se till att påskynda läkningen. Tack för att du påminde mig!

Haha, skulle vi switcha så skulle han rulla ihop till en boll och gömma sig under sängen! Han är verkligen inget fan av smärta. Och jag är inte heller lagd för att utdela smärtsam behandling heller... Skulle ens inte kunna göra illa mig själv.
Citera
2011-10-07, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobotEd
Tycker det är galet bara!

Alltså det är inget fel i det men att alltid och endast ligga och mysa i missonären osv i romantiskt tempo blir för vissa lite tråkigt. Jag gillar att dominera men är faktiskt nyfiken på att vara ug någon gång. dock är jag nog lite för mesig för "blue" :-) är inte sadist i den bemärkelsen...

Men givetvis är det romantik och annat som känns bäst ibland. tyvärr har jag ingn tjej för det andra :-(
Citera
2011-10-07, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
dock är jag nog lite för mesig för "blue" :-) är inte sadist i den bemärkelsen...

Herregud, så farlig är jag väl inte? Det är ju inte yxa och motorsåg det är tal om.. eller..?
Citera
2011-10-08, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebite
Herregud, så farlig är jag väl inte? Det är ju inte yxa och motorsåg det är tal om.. eller..?

Haha nej det är väl så men ibland får man intrycket av att det är så hårt ;-) så jag är inte helt säker haha
Citera
2011-10-08, 09:48
Medlem
Citat:
Haha nej det är väl så men ibland får man intrycket av att det är så hårt ;-) så jag är inte helt säker haha

Jo du har nog rätt. Det är nog rätt så hårt, men säkert inte så hårt som alla här föreställer sig att det är.
Citera
2011-10-08, 11:53
Medlem
Citat:
Jo du har nog rätt. Det är nog rätt så hårt, men säkert inte så hårt som alla här föreställer sig att det är.

Nej och allt är väl relativt. Dock måste jag undra, vart hittar du partners som ställer upp? eller rättare sagt hur fasen hittar man tjejer som gillar dyl ?

Känns som att man måste ligga med 20 tjejer ett antal ggr innan man kommer in på ämnet ordentligt samt att då ha turen att hitta någon som gillar det känns ju obefintlig

Är dessutom ingen som gillar att ligga runt.
Citera
2011-10-08, 12:37
Medlem
Citat:
Nej och allt är väl relativt. Dock måste jag undra, vart hittar du partners som ställer upp? eller rättare sagt hur fasen hittar man tjejer som gillar dyl ?

Känns som att man måste ligga med 20 tjejer ett antal ggr innan man kommer in på ämnet ordentligt samt att då ha turen att hitta någon som gillar det känns ju obefintlig

Är dessutom ingen som gillar att ligga runt.

På internet är väl Darkside poppis bland bdsm-personer. Sen finns ju klubbar och sånt för de som vill möta nån irl. Själv föredrar jag att söka på nätet. Dock inte här på FB

Man behöver inte ligga med 20 personer massor med gånger för att komma in på ämnet. Sånt här pratar man med en tilltänkt sexpartner om innan man hoppar i säng så att säga. Annars är oddsen små att man funnit någon som matchar.
Plus att folk som gillar smärta är lättare att känna igen ute på stan än folk som gillar att tillfoga andra smärta. Ärr, blåmärken osv syns ju, medan en sadist smidigt kan vara 'osynlig' bland folk.

Lycka till!
Citera
2011-10-08, 13:41
Medlem
Citat:
På internet är väl Darkside poppis bland bdsm-personer. Sen finns ju klubbar och sånt för de som vill möta nån irl. Själv föredrar jag att söka på nätet. Dock inte här på FB

Man behöver inte ligga med 20 personer massor med gånger för att komma in på ämnet. Sånt här pratar man med en tilltänkt sexpartner om innan man hoppar i säng så att säga. Annars är oddsen små att man funnit någon som matchar.
Plus att folk som gillar smärta är lättare att känna igen ute på stan än folk som gillar att tillfoga andra smärta. Ärr, blåmärken osv syns ju, medan en sadist smidigt kan vara 'osynlig' bland folk.

Lycka till!

Ok låter ju spännande, får väl förtydliga mig att jag inte söker någon (iaf inte nu) utan var nyfiken men väldigt intressant att höra och tackar för det!
Citera
2011-10-11, 23:16
Medlem
Citat:
Just nu är det strypsex, långa nålar genom brösten (inte bröstvårtorna), bondage, örfilar, knivar mm som finns med i sexet. Vad jag är ute efter att att det ska vara mer smärtsamt. Hur han går tillväga är inte lika viktigt, så länge det inte är livsfarligt.

fortfarande bara vaniljsex, be honom använda ström på bröstvårtorna och på dom yttre blygdläpparna! Jag tar för givet att rottingen används på rumpan tills det blir blodspillan
Sen bör han använda cigarretter för att skapa njutning, lite sköna brännmärken på vaginan är inte fel.

tryck igenom det största torskdraget (med ordentliga hullingar) i vardera bröstvårtorna o sammanlänka dom och fäst i en krok i taket! När tårarna kommer ska du skrika högt MER!!
filma gärna alltsammans så vi får se om du är en riktig masochist!
Senast redigerad av Chuck-Finley 2011-10-11 kl. 23:26.
Citera
2011-10-12, 09:51
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:

Mmm.. vad man målar upp i huvudet är många gånger betydligt värre än verkligheten. Saker avdramatiseras fort när man ser det med egna ögon.

Citat:
Ursprungligen postat av Chuck-Finley
fortfarande bara vaniljsex, be honom använda ström på bröstvårtorna och på dom yttre blygdläpparna! Jag tar för givet att rottingen används på rumpan tills det blir blodspillan
Sen bör han använda cigarretter för att skapa njutning, lite sköna brännmärken på vaginan är inte fel.

tryck igenom det största torskdraget (med ordentliga hullingar) i vardera bröstvårtorna o sammanlänka dom och fäst i en krok i taket! När tårarna kommer ska du skrika högt MER!!
filma gärna alltsammans så vi får se om du är en riktig masochist!

Om du hade bemödat dig med att läsa tråden så hade du insett hur otroligt fel ute du är med dina "råd".
Citera
2011-10-12, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Mmm.. vad man målar upp i huvudet är många gånger betydligt värre än verkligheten. Saker avdramatiseras fort när man ser det med egna ögon.

Om du hade bemödat dig med att läsa tråden så hade du insett hur otroligt fel ute du är med dina "råd".

Jo så är det ju. Men det är lätt för dig att säga, de andra har ju inte sett resultaten av mitt sexliv.

Tack HappyHarry, alltid redo att stå upp för mig när folk larvar sig och beter sig som omogna barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in