Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-16, 10:59
  #1993
Medlem
Nu tappar de även Europa League och Conference League från och med nästa säsong, den här gången är det Disney Plus som går in och köper rättigheterna.

https://www.di.se/digital/disney-plu...radar-viaplay/
__________________
Senast redigerad av Grunkz 2024-04-16 kl. 11:01.
Citera
2024-04-16, 22:56
  #1994
Medlem
Jag har startat en gratis provperiod på en månad med Viaplay. Hur funkar det om jag säger upp det direkt, kommer jag fortfarande ha tillgång till tjänsten i en månad? Kommer givetvis glömma säga upp det inför nästa dragning annars.
Citera
2024-04-16, 22:59
  #1995
Medlem
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sphere00
Är det bara för mig som Viaplay på datorn är fullständig katastrof. Kvaliteten går upp och ner och streamen hoppar tillbaka då och då
När jag kollar via min smarttv händer det att jag måste starta om skiten. Via datorn går det alltid felfritt, både tv och dator har samma avstånd till routern på ca 3 meter.
Citera
2024-04-16, 23:42
  #1996
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seinfeld99
Jag har startat en gratis provperiod på en månad med Viaplay. Hur funkar det om jag säger upp det direkt, kommer jag fortfarande ha tillgång till tjänsten i en månad? Kommer givetvis glömma säga upp det inför nästa dragning annars.


Det står när du sagt upp det att du kan fortsätta titta till xxxx-xx-xx. Det bör vara samma med gratisperiod också men jag vågar inte säga till 100%.

Men för säkerhets skull kanske du istället borde sätta ett alarm nån vecka innan nästa dragning kommer genomföras så du kan säga upp det då istället.
Citera
2024-04-20, 13:30
  #1997
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Det står när du sagt upp det att du kan fortsätta titta till xxxx-xx-xx. Det bör vara samma med gratisperiod också men jag vågar inte säga till 100%.

Men för säkerhets skull kanske du istället borde sätta ett alarm nån vecka innan nästa dragning kommer genomföras så du kan säga upp det då istället.

Stämmer, även om man har t ex 6 månaders fritt kan man avsluta direkt men fortfarande nyttja hela perioden. Har man däremot bara rabatterat pris och inte helt gratis sägs det upp vid nästa debiteringsdag istället för slutet på kampanjen.

För övrigt ryktas det att Viaplay kan få tag på CL-rättigheterna igen. Blir intressant att se hur det spelar ut sig. Förmodligen vill de ha detta klart innan kvartalsrapport på tis (23).
Citera
2024-04-23, 12:22
  #1998
Medlem
De tror kontodelning gör att det går dåligt.
Kanske mer beror på att det kostar skjortan jämfört med vad man får om man ser till konkurrenterna. Iaf för oss som inte följer sport.
Citera
2024-04-24, 09:35
  #1999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
De tror kontodelning gör att det går dåligt.
Kanske mer beror på att det kostar skjortan jämfört med vad man får om man ser till konkurrenterna. Iaf för oss som inte följer sport.
Säljer ut 10% av Premier League, tappar rättigheter till Disney och nu ska de jaga folk som faktiskt betalar, men delar konto med en kompis. Snacka om att ha total avsaknad av självinsikt. Viaplay kommer gå i KK innan året är slut.
Citera
2024-04-24, 09:51
  #2000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brtl
Säljer ut 10% av Premier League, tappar rättigheter till Disney och nu ska de jaga folk som faktiskt betalar, men delar konto med en kompis. Snacka om att ha total avsaknad av självinsikt. Viaplay kommer gå i KK innan året är slut.
Jag är benägen att hålla med om det
Citera
2024-04-28, 13:02
  #2001
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Om jag delar konto med någon men loggar ut när jag inte använder det ,kommer det då märkas och man blir avstängd?
Citera
Igår, 18:44
  #2002
Medlem
Men fan...
Viaplay har säkrat F1 i fem år till.
Hade hoppats någon annan köpt upp de rättigheterna. Eller det kanske är Viapays strategi, att sälja dem vidare?
Citera
Igår, 19:51
  #2003
Medlem
Pecka-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Men fan...
Viaplay har säkrat F1 i fem år till.
Hade hoppats någon annan köpt upp de rättigheterna. Eller det kanske är Viapays strategi, att sälja dem vidare?

De har säkert gått i konkurs eller blivit uppköpta inom 5 år.
Citera
Idag, 00:03
  #2004
Medlem
Jag avslutade mitt konto idag. Jag följer Premier League och ser väl formel1 när jag hinner. Att dårarna tar 700 spänn i månaden och inte ens kan erbjuda skräddarsydda paket är mind blowing. Vem i helvete vill kolla på Golf? När ska man hinna kolla NHL om man jobbar?

Jag uppmanar folk till att bojkotta företaget så de går i konken snabbt som fan så att andra företag kan köpa upp rättigheterna. Krävs ju inget geni för att se skiten gratis ändå. Bara trilla ner på lokal sportbar och ta en hof istället så får du både öl och slippa frugan under matchen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback