Jag pratar jävligt bra engelska, dock kan jag slarva med orden och komma bort mig när jag snackar fort men uttalet är skitbra enligt andra engelska vänner också.. ( Genom skype ex ).
Men både min morsa och ja oftast tjejer säger "Tank Juu" ( !!! ) Man blir så jävla galen på dom som inte kan prata korrekt. Visst, arabiska kan vara svårt men Eng har vi ju lärt oss sen skolan och folk rättar en hela tin men ändå fortsätter man uttala det så.
Ett klassiskt exempel är också " Whadtt " Låter utvecklingstört och man skämms när man är i närheten av de i något annat land.
När jag var 14-15 pratade jag bättre eng. än min Mamma och mitt uttal var mycket bättre. Min farsa däremot kan snacka eng. mer brittiska dock men jag har fått "the clean" uttal av han
EDIT: Glömde säga att jaginte tycker om svenskar som pratar som en äkta engelsman eller iaf försöker.. Jag menar, det låter så fult och jag tycker amerikanska låter både modernare och snyggare och så pratar jag amerikanska för att man bara kollar på amerikanska filmer men trots att vissa kollar på Amerikanska filmer varje dag så pratar man Eng. med brittisk accent som låter fult och präktigt som fan. Nej nej!! Gissar att 80% av alla fb:are pratar så