Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-20, 23:02
  #4249
Medlem
Sjalvastefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardstyleFreak
finns inrikes på SR har jag sett! nån som testat? ska fanimej återuppleva gamla minnen nu asså!!

Är också intresserad i kvalité! Funderar på att beställa, men 400 spänn grammet känns lite för mycket när man köpte det för 200 för ett par månader sen, plus måste man betala alla jävla BTC-taxor som förekommer och krångla med SR..
Citera
2013-06-21, 01:15
  #4250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zi
Berätta, hur blev folk störda?

Folk är fel att säga, men jag kände mig extremt inkörd i det hela och tog det dagligen och det var det enda jag tänkte på och att jag bara ville ha mer. Oavsett vad jag gjorde.
Citera
2013-06-21, 02:02
  #4251
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Folk är fel att säga, men jag kände mig extremt inkörd i det hela och tog det dagligen och det var det enda jag tänkte på och att jag bara ville ha mer. Oavsett vad jag gjorde.


Etylfenidat har fått mig att hitta på väldigt konstiga saker... Typ gå till apoteket och köpa 300 pumpar+kanyler (nej jag skjuter inte!) och sitta och planera ett liv som sprutmissbrukare helt maniskt. Rätt udda alternativ till det klassiska runkandet... Tur att det bara var planer dock...

Har dock mest köpt det efter klassningen då det fortfarande finns billigt utrikes...
Citera
2013-06-21, 04:35
  #4252
Medlem
Malrs avatar
Jag har haft två riktigt hemska psykoser på detta. Det var när jag skjöt förut, jag har aldrig haft det när jag bombar eller snortar. Men att introducera detta till näsan är fan folkmord, typ.
Citera
2013-06-21, 18:15
  #4253
Medlem
Blir nog 1-2g av detta så fort mina bitcoins kommer in

Tror ni det som finns på SR är lika potent som det etylet man kunde köpa innan klassningen? I så fall är priset inte så farligt.
Citera
2013-06-23, 03:53
  #4254
Medlem
Bordarns avatar
slängde i mig 50mg diaz efter att ha tagit tre stadiga linor ethyl sedan 20:00 ikväll, kunde ändå inte sova så nu gick jag upp och tog två små linor till.

vart det dumt att ta ytterligare lite ethyl efter diazen?

jag hör så jävla mycket olika grejer om detta, så jag vet ingenting själv, mer än det jag läst här.. och det är jävligt olika. men kan inte sova, har tvingat i mig lite chips, massa vatten, saft och en läsk. Kan också tillägga att jag endast sovit en timme på eftermiddagen.

är världens minsta tjej på 163 och väldigt smal. väger ca 50-52kg.

Känns som att hallisarna börjar komma, och det har jag hört skall vara rätt vanligt? Men tycker ändå vissa av dom kan vara rätt obehagliga.

är också 99% säker på att det jag tagit sedan igår (vid 20tiden) är definitivt mindre eller ca ett halv gram.

ni som vill gnälla på mig får göra det, men om det finns ngn snäll människa där ute med lite tips eller kan ge mig lite svar så hade jag blivit superglad.
Citera
2013-06-24, 19:28
  #4255
Medlem
Bordarn: om du är så liten och tar så stora mängder kommer det inte bli så bra.

100mg borde räcka för en kväll om det är bra saker.
Citera
2013-06-24, 19:53
  #4256
Medlem
Reality81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derp321
Blir nog 1-2g av detta så fort mina bitcoins kommer in

Tror ni det som finns på SR är lika potent som det etylet man kunde köpa innan klassningen? I så fall är priset inte så farligt.

är det etylet som nästasn kostar500kr grammet?
finns för 150kr utomlands
Citera
2013-06-25, 02:35
  #4257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
är det etylet som nästasn kostar500kr grammet?
finns för 150kr utomlands

Kostar runt 400kr grammet och utomlands vågar jag inte köpa från.
Blir ändå inte dyrt om det är bra saker för 100-150mg räcker en hel kväll för mig.
Citera
2013-06-25, 16:12
  #4258
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
är det etylet som nästasn kostar500kr grammet?
finns för 150kr utomlands
Alltid funderat på hur marknaden för etyl ser ut inrikes. Väldigt populär då den var laglig och funkar som substitut för metylfenidat (som folk tar 1kr/mg o etylet är ca 3x potent) syns inte på pissprov heller.

Som ni båda säger finns det fortfarande att få tag på utrikes för typ 100kr/g och man tycker ju att folk borde betala rätt bra för detta inrikes..
Citera
2013-06-25, 16:14
  #4259
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Alltid funderat på hur marknaden för etyl ser ut inrikes. Väldigt populär då den var laglig och funkar som substitut för metylfenidat (som folk tar 1kr/mg o etylet är ca 3x potent) syns inte på pissprov heller.

Som ni båda säger finns det fortfarande att få tag på utrikes för typ 100kr/g och man tycker ju att folk borde betala rätt bra för detta inrikes..

Jag skulle lätt ge 300-400 spänn för en gubbe etyl.

Så sjukt potent IV!

Må väl
GaiN
Citera
2013-06-25, 16:32
  #4260
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Jag skulle lätt ge 300-400 spänn för en gubbe etyl.

Så sjukt potent IV!

Må väl
GaiN
Mm och det finns jävlig högkvalitativt Etyl att beställa från UK, viss risk men men, 3 dagars leveranstid och grymma varor och priser, just sayin'

//SyNatt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback