Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-29, 17:59
  #4369
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
har kommit till ett missbrukande av detta så att det gör för ont i näsan, sväljer det nu.

jag ska prova att ta lite bara på morgon sen låta bli resten för dagen, den är ingen drog man mår gott av i flerdagars race.

Instämmer, den är ondskefull. Skulle inte våga race:a på den, på sin höjd dra en bomb och sen en mindre snok när det börjar slå på och sedan får det vara bra. Blir en duktig kick men den känns riktigt frätande. Även efter pyttesnokar så snyter jag levrat blod flera dagar.

Men; man vaknar ju i alla fall efter en näsa. Tycker att det känns som att få en glödande isbit inbankad i hjärnan.

Linor funkar inte alls för mig med den här drogen. Gjorde som så att jag hällde upp en liten hög alt. la direkt i röret och gjorde ett enda sniff så jag tog allt på en gång. En lina hade jag inte fixat, då hamnade det etylfenidat över hela bordet.

Ingen skön drip direkt, ouch.
Citera
2014-03-30, 03:19
  #4370
Medlem
SpikeSpiegels avatar
Fattar inte hur ni kan säga att den inte duger att rejsa på och att den skulle vara särskilt ondskefull för näsan. Jag körde rätt långa rejs på denna förr när det var lagligt och min uppfattning är att den kändes cleanare än typ allt annat RC skit som fanns. Särskilt katinonerna som kändes riktigt riktigt giftiga. Kommer ihåg 4-mecet...brrr. Äckligare känsla efter ett par dagar med den finns inte.

Visst lite näsblod fick man ju av etylet men det lär du få på allt du drar in stora kvantiteter av i näsan under 10 dagar.
Citera
2014-04-04, 15:37
  #4371
Medlem
Reality81s avatar
att vara beroende av denna drogen är en hat kärlek undvik den om ni kan
Citera
2014-04-04, 18:45
  #4372
Medlem
Reality81s avatar
nån som testat rövpannor och kan uttala sig?
Citera
2014-04-17, 13:35
  #4373
Medlem
Reality81s avatar
drog en lina nyss, sved lite i näsan men nu går det lite bättre när jag inte tar för ofta
Citera
2014-05-06, 20:59
  #4374
Medlem
Koggamojjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
nån som testat rövpannor och kan uttala sig?

Har du testat detta själv än? Eller hittat annan info om det?
Citera
2014-05-06, 21:22
  #4375
Medlem
Gambinas avatar
Brukade köra Etyl i RP förut. Brukade ta doser om 50-150mg, började slå på en gång, svett i pannan och sen stimulans utav bara fan. Jag fick ingen speciell eufori, lite mer taggad och på bra humör däremot. Brukade även slänga i några etizolam för att dra ner på hjärtklappningen och eventuell nojja. Vid större doser ville man helst bara ligga i sängen, blev lätt för mycket att sitta vid datorn t.ex.
Citera
2014-05-06, 21:35
  #4376
Medlem
Koggamojjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gambina
Brukade köra Etyl i RP förut. Brukade ta doser om 50-150mg, började slå på en gång, svett i pannan och sen stimulans utav bara fan. Jag fick ingen speciell eufori, lite mer taggad och på bra humör däremot. Brukade även slänga i några etizolam för att dra ner på hjärtklappningen och eventuell nojja. Vid större doser ville man helst bara ligga i sängen, blev lätt för mycket att sitta vid datorn t.ex.

Svider det inte? Har du testat det IV?

Jag hade gärna velat veta skillnadern mellan IV och rövpanna.
Citera
2014-05-06, 21:50
  #4377
Medlem
Gambinas avatar
Vad jag minns så sved det inte... tycker jag borde minnas om det gjorde hehe. Nej har inte provat IV tyvärr så jag kan inte jämföra. Men läste att större doser IV kan ge helt galna "trippar" alltså man i princip tuppar av och drömmer. Fast du kanske har provat?
Citera
2014-05-06, 21:56
  #4378
Medlem
Koggamojjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gambina
Vad jag minns så sved det inte... tycker jag borde minnas om det gjorde hehe. Nej har inte provat IV tyvärr så jag kan inte jämföra. Men läste att större doser IV kan ge helt galna "trippar" alltså man i princip tuppar av och drömmer. Fast du kanske har provat?

VAd bra att veta att det inte svider iallafall, ifall venerna inte vill någon dag.

Ja, alltså stora doser IV är heeeelt sjukt. Har skrivit om det här (FB) Tripp på etylfenidat

EDIT: Har haft sjukare hallisar efteråt dock, ganska gammal tråd.
__________________
Senast redigerad av Koggamojjen 2014-05-06 kl. 22:00.
Citera
2014-05-07, 16:31
  #4379
Medlem
Koggamojjens avatar
Kan man tända av på etyl med theralen?
Citera
2014-05-07, 17:55
  #4380
Medlem
Gambinas avatar
Det kan jag tyvärr inte uttala mig om då jag inte har testat... Men visst, det kanske hjälper lite lite att klippa udden av AT'n och göra en lite tröttare om man tar lite större dos.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback