Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-04, 11:20
  #1201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Goat
Fan va rätt! .

Publiceras såna här omröstningar i Pappersupplagan något?

Klart att de inte kan publicera sånt här, jävla PK tidning
2011-12-04, 11:23
  #1202
Medlem
tonyy1s avatar
Håller med många som har skrivit att det är väldigt snedvridet. Detta representerar ju inte alls svenska befolkningen. Men att dem går framåt kan jag nog ändå köpa...definitivt inte så att det överstiger 20% dock!
2011-12-04, 11:24
  #1203
Medlem
CooltRomersktNamns avatar
Hur många somalier surfar på svenska internetsidor och intresserar sig för den inrikespolitiska debatten?

Hur många somalier blir vallade av sossarna med färdiga valkuvert i vallokalerna var fjärde år?
2011-12-04, 11:28
  #1204
Medlem
Varsnats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gayfarer
Ja, för alla invandrare är självmordsbombare.

Lika mycket som alla som röstar på sd är kristna fundamentalister som den jag citerade påstod.
2011-12-04, 11:29
  #1205
Medlem
CAXAPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CooltRomersktNamn
Hur många somalier surfar på svenska internetsidor och intresserar sig för den inrikespolitiska debatten?

Hur många somalier blir vallade av sossarna med färdiga valkuvert i vallokalerna var fjärde år?


Hur många somalier är svenska medborgare?
2011-12-04, 11:30
  #1206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CooltRomersktNamn
Hur många somalier surfar på svenska internetsidor och intresserar sig för den inrikespolitiska debatten?

Hur många somalier blir vallade av sossarna med färdiga valkuvert i vallokalerna var fjärde år?

Ja men eftersom somalierna är analfaberter kan man ju hoppas på att de blandar ihop röstkorten, Sverigedemokraterna och Socialdemokraterna är ju ganska lika till namnet=)
2011-12-04, 11:33
  #1207
Medlem
Sigstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAXAP
Hur många somalier är svenska medborgare?

Det är nog jävligt många som är det nu eller kommer vara det till nästa valår. Det räcker att de har parkerat sina feta arslen i detta landet i 3-5 år så vips, nu är de lika Svenska som resten.
2011-12-04, 11:33
  #1208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hage1980
Ja men eftersom somalierna är analfaberter kan man ju hoppas på att de blandar ihop röstkorten, Sverigedemokraterna och Socialdemokraterna är ju ganska lika till namnet=)

Det var väl det som hände i förra valet? Har för mig jag läste om några somalier som grät ut i någon tidning, säkert aftonhoran, att dom hade råkat rösta på sd istället för s.
__________________
Senast redigerad av kundvagnen 2011-12-04 kl. 11:37.
2011-12-04, 11:40
  #1209
Medlem
rainbow77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagnen
Det var väl det som hände i förra valet? Har för mig jag läste om några somalier som grät ut i någon tidning, säkert aftonhoran, att dom råkade rösta på sd istället för s.

Hahaha, det är humor!! Bevisar ju bara hjärn kapaciteten på våra kära somalier, utan deras kompetens hade vi inte tagit oss framåt i både teknik och samhällsfrågor.. eller?

Förövrigt så tror jag knappast att opinioner som är gjorda på internet är speciellt sanningsenliga, med tanke på mängden SD'are som surfar på internet dagligen. En somalisk familj med 10 barn i tensta, nyinflyttade, röstar nog på S för att få mer bidrag. Och denne familj tror jag knappast sitter och surfar, bara en tanke.
2011-12-04, 11:51
  #1210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainbow77
Hahaha, det är humor!! Bevisar ju bara hjärn kapaciteten på våra kära somalier, utan deras kompetens hade vi inte tagit oss framåt i både teknik och samhällsfrågor.. eller?

Förövrigt så tror jag knappast att opinioner som är gjorda på internet är speciellt sanningsenliga, med tanke på mängden SD'are som surfar på internet dagligen. En somalisk familj med 10 barn i tensta, nyinflyttade, röstar nog på S för att få mer bidrag. Och denne familj tror jag knappast sitter och surfar, bara en tanke.

Tror säkert att de somailiska ungar snott åt sig nån smartphone och sitter och surfar, ne men tror inte att det är särskilt stor majoriet SD som surfar utan tror att det är alla grupper mellan 15-30 år som har en smartphone.
2011-12-04, 11:52
  #1211
Medlem
bara jag som tycker det är konstigt att över 5tusen till från igår har röstat men pelarna har inte rört sig? ska aftonhoran börja censurera redan kanske?
2011-12-04, 11:54
  #1212
Medlem
Fan då, alla vet ju att numret 23 har en förbannelse på sig :/

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback