2011-11-21, 15:30
Medlem
volvo 240s avatar
Omg kolla in Lööf-effekten
2011-11-21, 15:45
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240

Hösten har kommit för centern, Lööfen faller.
2011-11-21, 15:57
Medlem
Separatistens avatar
Citat:

Ska vi slå vad om att det har att göra med utspelet om att hon ville ta in 31 miljoner Somalier?

(kanske inte var exakt så hon sa, men andemeningen fick jag nog med.)
2011-11-21, 16:02
Bannlyst
Ju mer väljarna får se av Juholt, ju mer sjunker han. Och det verkar bara bli värre om man får tala politik (eller avsaknaden av en politik i SAP).
2011-11-21, 18:37
Medlem
Citat:
Centerledningen trodde nog att dom hade hittat ett riktigt stjärnskott och satt säkert med förhoppningar om en stor Annie-effekt. Hon blev nämligen väldigt kritikerrosad när hon var en vanlig riksdagsledamot. Men vilket fiasko det blev när hon blev partiledare. En roll som inte passar henne alls. Det lär finnas en del bittra miner inom ledningen nu med facit i hand. Det gick inte som dom hade tänkt.
Senast redigerad av mysen 2011-11-21 kl. 19:08.
2011-11-22, 06:12
Bannlyst
Det verkar röra sig rätt mycket i Socialdemokraternas partikansli för tillfället. Thomas Östros verkar försöka sig på någon form av intern kupp för att avsätta Juholt och frågan är väl hur detta totala kaos inom S påverkar väljarna. Hur mycket tror ni kaoset bidrar till Socialdemokraternas usla opinionssiffror?

Jag ler också lite åt tanken att Thomas Östros tror att folket skulle tycka bättre om honom än vad de gör om Håkan Juholt. Jag tror faktiskt att Juholt, trots uselt stöd ute i stugorna, har hundra gånger fler supportrar än Östros. Satan vad jag avskyr den människan.
2011-11-22, 22:44
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anbo1987
Det verkar röra sig rätt mycket i Socialdemokraternas partikansli för tillfället. Thomas Östros verkar försöka sig på någon form av intern kupp för att avsätta Juholt och frågan är väl hur detta totala kaos inom S påverkar väljarna. Hur mycket tror ni kaoset bidrar till Socialdemokraternas usla opinionssiffror?

Jag ler också lite åt tanken att Thomas Östros tror att folket skulle tycka bättre om honom än vad de gör om Håkan Juholt. Jag tror faktiskt att Juholt, trots uselt stöd ute i stugorna, har hundra gånger fler supportrar än Östros. Satan vad jag avskyr den människan.
Östros är intelligent och beläst, vidare kan han driva en rak linje.
Han är tämligen okarismatisk men det är Cirkusnegern med och det har inte hindrat byrackan Reinfeldt.
Östros skulle definitivt stärka S och deras trovärdighet.
2011-11-22, 22:49
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Östros är intelligent och beläst, vidare kan han driva en rak linje.
Han är tämligen okarismatisk men det är Cirkusnegern med och det har inte hindrat byrackan Reinfeldt.
Östros skulle definitivt stärka S och deras trovärdighet.

Nej han är hetsig och aggressiv Jag såg på TV i dag den gråsosse som skulle hållit partiet kvar på 35% nivån, nämligen Sven Erik Österberg. Inte charmig, inte kvick, men lugn och trygg.
2011-11-22, 23:27
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Nej han är hetsig och aggressiv Jag såg på TV i dag den gråsosse som skulle hållit partiet kvar på 35% nivån, nämligen Sven Erik Österberg. Inte charmig, inte kvick, men lugn och trygg.
Österberg är definitivt en förtroendeingivande figur, dock tror jag att Östros har större kapacitet.
2011-11-22, 23:34
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Österberg är definitivt en förtroendeingivande figur, dock tror jag att Östros har större kapacitet.
Östros ger pedofilvibbar och skrämmer barn. Tror inte alls på honom, trots att han verkar vara hyfsat intellligent.
2011-11-23, 00:25
Medlem
Citat:
Jag såg på TV i dag den gråsosse som skulle hållit partiet kvar på 35% nivån, nämligen Sven Erik Österberg.
Ska de upp till 40% nivån, då får de nog kalla in en fd. vice statsminister och finansminister.
Bosse Ringholm.
2011-11-23, 00:55
Bannlyst
Citat:

Undra om Österberg kan vara halvbror med SD:s Mikael Jansson?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in