2018-08-21, 09:59
Medlem
Sunghirs avatar
Mumintrollen r ju helt verskattade. Blekfeta jttesmurfar hela packet.
Citera
2021-12-30, 19:39
Medlem
Ja, fy f*n dessa finsksprkiga finnar... r sjlv en finlndare med svenska som modersml. Fdd, uppvxt och bor i Finland. Knner oftast frakt mot finnar, speciellt purfinnar. De r verkligen nt helt annat n vriga nordbor. Mnga r s j*vla fula och jag tycker inte om deras sinneslag. Ja, finlandssvenska r fult. Sverigesvenska lter mycket bttre.

Hellre en fjollsvensk n en finne. Alla dagar i veckan!
Citera
2021-12-30, 21:13
Medlem
lilleprinsens avatar
r dels finne men giller inte heller finnar. Ett jvla pack. Mnga skulle behva utvisas.
Citera
2021-12-30, 22:42
Medlem
horomhebs avatar
Dom kallar svenskar fr bgiga, men har haft bgteckningar p sina frimrken. Och s badar dom bastu. Ofta. Nakna. Mn ttt tillsammans. Slr varandra med ris. ckligt. Jvla smygbgar!
Citera
2021-12-31, 12:35
Medlem
Dom kanske r jttetrevliga nr dom r nyktra. Det vet vi ju inget om.
Citera
2022-01-03, 19:18
Medlem
rdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modv0074
Ja, fy f*n dessa finsksprkiga finnar... r sjlv en finlndare med svenska som modersml. Fdd, uppvxt och bor i Finland. Knner oftast frakt mot finnar, speciellt purfinnar. De r verkligen nt helt annat n vriga nordbor. Mnga r s j*vla fula och jag tycker inte om deras sinneslag. Ja, finlandssvenska r fult. Sverigesvenska lter mycket bttre.

Hellre en fjollsvensk n en finne. Alla dagar i veckan!

Nmen hej! Jass, du hittade den hr vermttan lustiga och spirituella trden och beslutade att ge den ett lyft efter tre lnga r? Trttnade du p ditt eget msterverk frn i somras?

(FB) Finsktalande finnar ett bra folk? NEJ!

Jag konstaterar precis som jag gjorde fr ett halvr sedan - en person som sjlv ppnat "diskussioner" likt dessa -

(FB) Har jag ftt Stockholm syndromet?
(FB) Vad fan r det fr fel p mig?!
(FB) Folk behandlar mig respektlst/som luft
(FB) Jag ogillar mig sjlv skarpt.
(FB) ''Han kommer att bli ngot stort!''
(FB) Jag har inte alla hstar i stallet
(FB) r jag utveckligsstrd?!
(FB) Jag blev drogad och kidnappad av min flickvn

- borde p allvar ska hjlp i stllet fr att gra bittra och meningslsa utfall mot "purfinnar".

Hyv uutta vuotta, arvoisa maanmieheni. Gott nytt r, vrderade landsman.
Senast redigerad av rdg 2022-01-03 kl. 19:27.
Citera
2022-02-05, 22:31
Medlem
Blood-for-Bloods avatar
Jag frstr inte det historiska faktum som dagens svenskar ser som en sjlvklarhet. Finlands sak r vr, Vra brder och systrar i st osv osv... Finland va den stra rikshalvan. Men ngot brdrafolk? Dom talar ett sprk som r totalt obegripligt fr gemene Svensk, Dansk och Norrman. Otroligt stolta ver sin historia. Vinterkriget. Absolut det r en historia att hylla. Meeen sen? Bastu, smiska "kompisen" med lite ris, ett snabbt blowjob, svlj, hopp i lven.
Citera
2022-02-06, 09:34
Medlem
freeriderXIIs avatar
Jag skulle kunna tnka mig en filmscen dr en ldre svensk gubbe p 1990-talet som turistar i Finland, blir spottad p och dligt behandlad av ngra finska ungdomar i Helsingfors fr att han vill tala svenska.

Sedan visar det sig att han stred som frivillig i Finska Vinterkriget, d ngrar de sig djupt och ber om urskt.
Citera
2022-02-06, 09:40
Medlem
Tryggve.Alibabas avatar
Vldigt fega och lngsamma, nr det gller att ta emot flyktingar. Och dom r knappast rappa i kften eller speciellt framt socialt. Framstr ofta som lite ltt autistiska, lngt ifrn vrldsvana och som frvuxna barn, speciellt nr man stter p dom utomlands. Paranoida mot Ryssland.
Citera
2022-02-23, 22:22
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Lakritspipor smakar skit.
Citera
2022-03-12, 08:41
Medlem
rdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunghir
Mumintrollen r ju helt verskattade. Blekfeta jttesmurfar hela packet.

Blekfeta jttesmurfar r ju en perfekt karakteristik av svennefjollorna. Dock skapades mumintrollen lngt fre smurferna.

Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Lakritspipor smakar skit.

Det r fr att en svennemupp brukar krafsa sig i rven med pipan, innan hen stoppar den i munnen.
Senast redigerad av rdg 2022-03-12 kl. 08:45.
Citera
2022-03-12, 08:55
Medlem
Sunghirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Blekfeta jttesmurfar r ju en perfekt karakteristik av svennefjollorna. Dock skapades mumintrollen lngt fre smurferna.

Det r fr att en svennemupp brukar krafsa sig i rven med pipan, innan hen stoppar den i munnen.

Finntroll! Kryp tillbaka in i bastun och sug p en Koff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in