• 1
  • 2
2014-07-22, 18:11
Medlem
Det har sagts om mig ett par gånger. Inte för att jag har varit ett geni. Utan av andra orsaker, som t.ex. när det inte gått att övertala mig...

Vad kan en människa riktigt mena när han/hon säger ngt sådant?
Citera
2014-07-22, 18:12
Bannlyst
sarkasm
Citera
2014-07-22, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
sarkasm

Förtydliga, tack.
Citera
2014-07-22, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av modv0074
Förtydliga, tack.

De insinuerar att du är korkad
Citera
2014-07-22, 18:15
Bannlyst
Att du inte går att övertala betyder bara att du är så dum så att du inte förstår vad motståndarens argument innebär.
Citera
2014-07-22, 18:24
Medlem
...
Senast redigerad av modv0074 2014-07-22 kl. 18:40.
Citera
2014-07-22, 19:06
Medlem
jättesvårt att veta när vi inte känner dig. kan du berätta lite mer hur du är?
Citera
2014-07-22, 19:28
Medlem
Jag är rätt så blyg och osäker med nya människor så jag kan väl vara ganska så trög när man pratar med mig direkt...

När jag vägrade ha kontakt med far när han och mor skilde sig så skickade han hem en ''myt'' torped till mor och mig, som skulle reda upp konflikten mellan far och mig. Det var en gammal skolkamrat till min mor. Han ringde innan han kom men sa inte varför han ville komma. Men mor släppte honom ändå dit. Jag kände honom inte alls.

Han pratade med oss skilt. När jag skulle prata med honom kände jag mig rätt så ynklig, då det handlade om far. Han föreslog att han, jag och min pappa skulle fara ut med hans båt. Men han kom ingen vart med mig, för jag ville verkligen inte. Då sa han det där: ''Han kommer att bli nåt stort'' till mor.
Citera
2014-07-22, 19:29
Medlem
Zaloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhippedCum
Att du inte går att övertala betyder bara att du är så dum så att du inte förstår vad motståndarens argument innebär.

Håller med ovanstående. TS du verkar vara naiv.
Citera
2014-07-22, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhippedCum

Jag förstår vad ''motståndaren'' har i kikaren. Varför skulle man ställa upp på ngt då det bara gynnar motståndarna och man själv far illa?
Citera
2014-07-22, 20:21
Medlem
Citat:
Jag förstår vad ''motståndaren'' har i kikaren. Varför skulle man ställa upp på ngt då det bara gynnar motståndarna och man själv far illa?
vad menar du med detta? hur kan du veta sånt?
nej jag tror inte du kommer bli något "stort"
Citera
2014-07-22, 21:13
Medlem
Citat:
Jag är rätt så blyg och osäker med nya människor så jag kan väl vara ganska så trög när man pratar med mig direkt...

När jag vägrade ha kontakt med far när han och mor skilde sig så skickade han hem en ''myt'' torped till mor och mig, som skulle reda upp konflikten mellan far och mig. Det var en gammal skolkamrat till min mor. Han ringde innan han kom men sa inte varför han ville komma. Men mor släppte honom ändå dit. Jag kände honom inte alls.

Han pratade med oss skilt. När jag skulle prata med honom kände jag mig rätt så ynklig, då det handlade om far. Han föreslog att han, jag och min pappa skulle fara ut med hans båt. Men han kom ingen vart med mig, för jag ville verkligen inte. Då sa han det där: ''Han kommer att bli nåt stort'' till mor.

Asså va? hahaha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in