Tänkte på en sak. Terje visar två fågelbilder i sin blogg, en sidensvans från 2011 och en bild med kaja och tornseglare från 2010. Helt plötsligt är inga fågelbilder skarpa längre. Antingen har han fått sämre syn eller så är dessa fåglar inte inklippta. Rena skitbilder som vilken amatör som helst skulle kunna ta. Bok nummer 4 är säkert också i antågande; Mina ärliga fågelbilder ...
Så nu kan vi se fram emot 4 nya böcker den närmsta tiden

1. Trollboken
2. Landskapsboken
3. Lodjursboken
4. Fågelboken (ej helt spikad)