2011-11-01, 14:56
  #9481
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå
Ja just det ja. Terje har antagligen suttit och kollat på sina bilder och grämt sig över att de inte kommer med i boken. Förmodligen har han sedan skrivit inlägget i bloggen som en känga till kollegan. Ungefär: jag ska minsann ge ut en bok med bilderna iallafall. Och eftersom ingen vill jobba med honom i Sverige ska han sälja den i utlandet. Ännu bättre.
Ja tjena.
Precis så tror jag också att det är.

Terje har sedan länge förlorat sin publik och sin fanbas. Bloggens enda syfte är numera att föda hans ego och användas som en plattform för taffliga försök att peka långnäsa mot forna kollegor, och inte minst mot oss här på FB.

Jag tror att Terje tror, att det på något sätt finns en comeuppance i att fortsätta spela den Store Naturfotografen. Vad han helt missar, är att vi här på FB och kanske även på Fotosidan, bara skrattar i mjugg åt honom och hans små upptåg.

Patetisk människa, även fast han fortfarande besitter ett visst mått av underhållningsvärde. Det är lite som att bevittna en kraschande bil - man kan inte vända bort blicken, fast man egentligen borde.
Citera
2011-11-01, 15:03
  #9482
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnoden
Terje Hellesö skriver:
"Finns det verkligen de som tror att jag och Malin skulle riskera våra rykten med att ljuga. Malins sagolika bild som ni säkert sett i hennes blogg har nu fått en mindre trevlig kommentar."

Sådant här händer väl alla fotografer hela tiden! Att man får med sin kära mans döda mamma i bilderna. Eller? Ja visst ja, mannen är ju Terje

http://s1187.photobucket.com/albums/z390/Fnoden/?action=view&current=Malins_mammaspoke.jpg

Nu är det ju tilloch med överbevisat att både NakenMalin och LögnTerje ljuger hej vilt om både det ena andra så det blir nog svårare att leta upp någon som litar på dem tll 100%
Citera
2011-11-01, 15:08
  #9483
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Nu är det ju tilloch med överbevisat att både NakenMalin och LögnTerje ljuger hej vilt om både det ena andra så det blir nog svårare att leta upp någon som litar på dem tll 100%
Exaktamento! Och skulle de mot förmodan hitta nått lite skitförlag som har levt i en bubbla de senaste månaderna och missat hela tjohejet, så får han ju kallt räkna med att det förlaget kommer att få motta ett litet anonymt tips om vilka personer det är de just har eller skall skriva kontrakt med.
Citera
2011-11-01, 15:11
  #9484
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå
Nä. Undrar också vad det kan vara?

Lokalradion som undrar varför han hittat på en massa skit?

Nä, lokalradion var han ju i dagarna innan han avslöjades av mickepickepö, och den reporetn satt väl i sett i knäet på Terje om jag inte missminner mig mig så var det en hona som var bland det mjäkigaste man kan tänka sig.
Tror du han ska dit igen och gråta ut över att han inte får leka foto-kung- Terje längre ?
Citera
2011-11-01, 15:17
  #9485
Medlem
Lodjurens avatar
Jag tror inte man ska underskatta en manipulatör.
Dessutom finns det en hel del människor som inte verkar bry sig om vad som är sant eller ej. Finns säkert ett par som fortfarande är hårt klistrade till Terje, och som kanske till och med går på hans ständiga ego-dravel - där resten av världen är ond och han själv god. Men medierna? Radiointervju? De enda vettiga intervjuer som bör hållas med den människan bör helt och hållet fokusera på att ställa honom mot väggen. Få se om denna intervju hamnar online eller om det är någon kommersiell kanal (utan online-klipp) som tycker att det här kan dra lyssnare och sen struntar dom i allt som handlar om kvalitet.

Nu har ju för övrigt Marcus Birro sitt lilla Birros Bord. Dessa två herrar kanske kan diskutera näthatet tillsammans.

Nä. Usch. Jag kan få obehagsrysningar av den här soppan.
En manipulatör ska inte underskattas med däremot medierna.
__________________
Senast redigerad av Lodjuren 2011-11-01 kl. 15:24.
Citera
2011-11-01, 15:19
  #9486
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodjuren
Jag tror inte man ska underskatta en manipulatör.
Dessutom finns det en hel del människor som inte verkar bry sig om vad som är sant eller ej. Finns säkert ett par som fortfarande är hårt klistrade till Terje, och som kanske till och med går på hans ständiga ego-dravel - där resten av världen är ond och han själv god. Men medierna? Radiointervju? De enda vettiga intervjuer som bör hållas med den människan bör helt och hållet fokusera på att ställa honom mot väggen. Få se om denna intervju hamnar online eller om det är någon kommersiell kanal (utan online-klipp) som tycker att det här kan dra lyssnare och sen struntar dom i allt som handlar om kvalitet.
Har ingen övervägt frågan, att det faktiskt kan vara så att Terje blåljuger?
Det skall inte ske någon radiointervju, utan Terje hittar bara på för att försöka sätta myror i huvudet på oss här på FB som är den enda publik han har kvar.
Citera
2011-11-01, 15:30
  #9487
Medlem
jamenvaddårås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Har ingen övervägt frågan, att det faktiskt kan vara så att Terje blåljuger?
Det skall inte ske någon radiointervju, utan Terje hittar bara på för att försöka sätta myror i huvudet på oss här på FB som är den enda publik han har kvar.

Jodå. Jag har också funderat på det.
Han verkar ju leva lite av en pensionärstillvaro just nu.
Hänger ut talgbollar på eftermiddan, tar en pippifågelbild och bloggar om det.
Så han kanske sitter i köket, med filttofflorna på, dricker kokkaffe och småpratar med sin transistor.
Det kanske kan kallas för "radiointervju".
Citera
2011-11-01, 15:31
  #9488
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Har ingen övervägt frågan, att det faktiskt kan vara så att Terje blåljuger?
Det skall inte ske någon radiointervju, utan Terje hittar bara på för att försöka sätta myror i huvudet på oss här på FB som är den enda publik han har kvar.

Jo det ligger ju liksom i hans natur, så det ska man nog ha i beaktande i alla lägen när det gäller Terje
Citera
2011-11-01, 15:51
  #9489
Bannlyst
http://bit.ly/sm3Ttg

18.40 in i programmet är intervjun
Citera
2011-11-01, 15:58
  #9490
Medlem
Han sitter ju och säger att inte folk har hört av sig angående sina besvikelser? Vad var då de två citerade breven för något, som han bifogade i ett inlägg för några veckor sedan.

"...och jag har sett lodjur många, många gånger."



...
Citera
2011-11-01, 16:06
  #9491
Medlem
aneppelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå
Jodå. Jag har också funderat på det.
Han verkar ju leva lite av en pensionärstillvaro just nu.
Hänger ut talgbollar på eftermiddan, tar en pippifågelbild och bloggar om det.
Så han kanske sitter i köket, med filttofflorna på, dricker kokkaffe och småpratar med sin transistor.
Det kanske kan kallas för "radiointervju".
hahaha mittiprick!
Citera
2011-11-01, 16:12
  #9492
Medlem
Lodjurens avatar
Direktlänk: http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=53&play=3553268&play type=Sändning&t=1120
(verkar inte få till den nu igen, men som ovastående person sa: 18:40 in)

Dravel. Rakt igenom.

Jag kan (tyvärr) inte låta bli att säga Märk mina ord:
__________________
Senast redigerad av Lodjuren 2011-11-01 kl. 16:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in