Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå
Ja just det ja. Terje har antagligen suttit och kollat på sina bilder och grämt sig över att de inte kommer med i boken. Förmodligen har han sedan skrivit inlägget i bloggen som en känga till kollegan. Ungefär: jag ska minsann ge ut en bok med bilderna iallafall. Och eftersom ingen vill jobba med honom i Sverige ska han sälja den i utlandet. Ännu bättre.
Ja tjena.
Precis så tror jag också att det är.
Terje har sedan länge förlorat sin publik och sin fanbas. Bloggens enda syfte är numera att föda hans ego och användas som en plattform för taffliga försök att peka långnäsa mot forna kollegor, och inte minst mot oss här på FB.
Jag tror att Terje tror, att det på något sätt finns en comeuppance i att fortsätta spela den Store Naturfotografen. Vad han helt missar, är att vi här på FB och kanske även på Fotosidan, bara skrattar i mjugg åt honom och hans små upptåg.
Patetisk människa, även fast han fortfarande besitter ett visst mått av underhållningsvärde. Det är lite som att bevittna en kraschande bil - man kan inte vända bort blicken, fast man egentligen borde.