2011-10-11, 20:49
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cohiba
Språkvalet tyder på troll visst, men upprördheten verkar äkta. Väntar med spänning på en bekräftelse av den nye skådespelarens identitet i denna makalösa skrattfest.
Tror troll men väntar också på bekräftelse/bevis/källa.
Citera
2011-10-11, 20:50
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolsey
Se föregående sida.
Länk till ""Harald Hell**ø
Heisann flashback folkens..Jeg er faktisk den jeg sier jeg er."?

Edit: Referera gärna till vilket inlägg du menar.
Citera
2011-10-11, 20:54
Medlem
Du torde hitta själv utan större ansträngning.

Var in och kikade och nu var kommentaren borttagen.
Citera
2011-10-11, 21:03
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Du torde hitta själv utan större ansträngning.

Var in och kikade och nu var kommentaren borttagen.
Troll, försvinn! Övriga: sluta mata.
Citera
2011-10-11, 21:04
Medlem
Lodjurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legoboy
Länk till ""Harald Hell**ø
Heisann flashback folkens..Jeg er faktisk den jeg sier jeg er."?

Edit: Referera gärna till vilket inlägg du menar.

Ja, tack, länk till den aktuella Facebook-sidan säger jag med.
Citera
2011-10-11, 21:06
Medlem
veyloons avatar
Citat:
Ja, undrar. Varför har han kontaktat dig?

Vågar jag inte svara på. För att jag var en av de första som försökte luska ut om det var han på riktigt eller inte? Vet inte som sagt.
För att korta ner på konversationen han och jag fört hittills, började det med att han kontaktade mig på engelska, jag svarade på engelska och förklarade att jag behövde mer bevis på att det var han, yadayadayada, jag har skickade en vänförfrågan till haralds facebookkonto och han svarar med mitt namn och säger att han inte kommer acceptera den. Och ja det är svenska/norska som pratas nu efter att jag påpekat det.
Så jag har inga tvivel om att det är Harald själv. Såvida nu ingen har hackat hans facebook. Men jag orkar inte vara så naiv och börjat med teorier nu.
Citera
2011-10-11, 21:13
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veyloon
Vågar jag inte svara på. För att jag var en av de första som försökte luska ut om det var han på riktigt eller inte? Vet inte som sagt.
För att korta ner på konversationen han och jag fört hittills, började det med att han kontaktade mig på engelska, jag svarade på engelska och förklarade att jag behövde mer bevis på att det var han, yadayadayada, jag har skickade en vänförfrågan till haralds facebookkonto och han svarar med mitt namn och säger att han inte kommer acceptera den. Och ja det är svenska/norska som pratas nu efter att jag påpekat det.
Så jag har inga tvivel om att det är Harald själv. Såvida nu ingen har hackat hans facebook. Men jag orkar inte vara så naiv och börjat med teorier nu.
Krävs mer än så. Tvivlar STARKT på att det är Terjes bror som lagt ett så infantilt inlägg på Terjade-bloggen. Om det nu är brodern Harald Tellesö som du, av någon anledning som du inte ens själv vet, har kontakt med krävs det STARKA bevis för att det är så.
Citera
2011-10-11, 21:19
Medlem
veyloons avatar
Citat:
Krävs mer än så. Tvivlar STARKT på att det är Terjes bror som lagt ett så infantilt inlägg på Terjade-bloggen. Om det nu är brodern Harald Tellesö som du, av någon anledning som du inte ens själv vet, har kontakt med krävs det STARKA bevis för att det är så.

Väntar själv svar från honom nu.

Men som sagt, jag pratar med honom på ett annat ställe än facebook-> jag meddelar att jag inom några minuter kommer skicka en vänförfrågan för att det skulle hjälpa mig att bli bevisad-> han svarar "'**** ****, jeg kommer ikke til å akseptere den venne forespørselen desverre".
Jag var anonym för honom, fram tills dess att jag skickade vänförfrågan.

Jag kan inte göra mer just nu än att förklara händelsebeloppet.
Citera
2011-10-11, 21:20
Medlem
Trumpetfets avatar
Citat:
började det med att han kontaktade mig

hur kontaktade han dig? Flashback? Jag tror fortfarande på Troll.
Citera
2011-10-11, 21:25
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Väntar själv svar från honom nu.

Men som sagt, jag pratar med honom på ett annat ställe än facebook-> jag meddelar att jag inom några minuter kommer skicka en vänförfrågan för att det skulle hjälpa mig att bli bevisad-> han svarar "'**** ****, jeg kommer ikke til å akseptere den venne forespørselen desverre".
Jag var anonym för honom, fram tills dess att jag skickade vänförfrågan.

Jag kan inte göra mer just nu än att förklara händelsebeloppet.
Ok, bra. I avvaktan på bekräftelse på att Terje Hellesös bror Harald verkligen har skrivit inlägg på terjadefoton.wordpress.com så bör vi inta en väldigt skeptisk hållning. Dvs det finns hittills inga belägg för att så skett.
Citera
2011-10-11, 21:25
Medlem
I vilket fall som helst stod det en hälsning till flashback på den facebook-sida som det länkades till. Om det är ett verk av "veyloon" eller ej kan jag inte svara på, bryr mig inte heller. Kikade in här av en slump och noterade ovanstående kommentar, som jag sedan delade med mig av.
Citera
2011-10-11, 21:31
Medlem
legoboys avatar
Citat:
I vilket fall som helst stod det en hälsning till flashback på den facebook-sida som det länkades till. Om det är ett verk av "veyloon" eller ej kan jag inte svara på, bryr mig inte heller. Kikade in här av en slump och noterade ovanstående kommentar, som jag sedan delade med mig av.
Övriga: mata inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in