Citat:
Ursprungligen postat av legoboy
Ja, undrar. Varför har han kontaktat dig?
Vågar jag inte svara på. För att jag var en av de första som försökte luska ut om det var han på riktigt eller inte? Vet inte som sagt.
För att korta ner på konversationen han och jag fört hittills, började det med att han kontaktade mig på engelska, jag svarade på engelska och förklarade att jag behövde mer bevis på att det var han, yadayadayada, jag har skickade en vänförfrågan till haralds facebookkonto och han svarar med mitt namn och säger att han inte kommer acceptera den. Och ja det är svenska/norska som pratas nu efter att jag påpekat det.
Så jag har inga tvivel om att det är Harald själv. Såvida nu ingen har hackat hans facebook. Men jag orkar inte vara så naiv och börjat med teorier nu.