2011-10-21, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
För att han tog tillbaka anmälan. Hänger du ej med eller. Han tog tillbaka anmälan.
Vilken han tog tillbaka anmälan? Det är ju du ditt miffo som inte hänger med ett jävla skit. Försök koppla ihop dina 2 hjärnceller nu din retard ska jag berätta för dig hur det ligger till.

OM han nu är en sån jävla snitch, hur kommer det sig att han vägrade samarbeta med snuten efter första skottlossningen på Körkarlens gata? Då stod det klart och tydligt i alla tidningar att "offret INTE är särskilt talför och vill inte prata med oss". OM han nu är snitch, varför sitter inte personen som sköt han samt de andra som var med inne idag då?

Sen den här omtalade gången ute i Arendal när det sägs att han skulle ha "golat". ALLA vet att snuten kontaktades, så är det... men knappast INTE utav honom. Du förstår säkert att anledningen till att det är hemligstäpmlat är, för att även om R inte vill säga något om det (vilket är anledningen till varför ingen utav individerna sitter för brottet) så släpper polisen inte en sån grej, och det som sas utav den som ringde kanske är ganska relevant i fallet, ditt jävla spån!!
Citera
2011-10-21, 22:29
Medlem
Kom igen nu, vi fattar att du är golbögens vän. Om han nu är så oskyldig och en man med principer som aldrig skulle tala med polisen, då kan väl du som är hans vän, be honom visa dig sina förhör. Du pratar om att det stod att han inte samarbetar med polisen i GT. I samma tidning stod det även att han ringde polisen och GOLADE. Ska man välja vilken tidnings artikel man gillar mest eller?
Citera
2011-10-21, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rizasnitch
Hur går det för Alan i backa nuförtiden? Våldtäktsman och golade på sin egen bror. Bra kille "Backa" har med. Hörde att de tvingade honom springa naken i backa. Tufft att vara med killarna som förnedrat dig så..... vilken luffare
Har en fråga .
Varför bmc götebors medlemmar bor sover och äter i sitt klubbhus sedan en tid tillbaks ..
och alla bär skottsäkerväst ..man ser dem knappt utanför längre inga bilar syns till har ej sett någon köra mc på 2 månader sedan pratas det om att en ung man i klubbhuset dog av överdos av subutex som är en medecin för heroin missbrukare .
Har dem lämnat mc intresset och börjaat med annat eller bara rädda för ngt alla fönster övertäckta .
ingen syns till och nu 2 skjutna utanför den andra klubben dem har ..
Tille dem som står och talar om att dem e så tuffa.och står på deras sida ..
När dem gjort ngt åt den bortglömda x team killen .. ``Andreas``Andreas``Andreas ``som alla bara glömt som blev AVRÄTTAD..tills dess så bör dem bara skämmas ..
Citera
2011-10-21, 23:12
Medlem
Citat:
Kom igen nu, vi fattar att du är golbögens vän. Om han nu är så oskyldig och en man med principer som aldrig skulle tala med polisen, då kan väl du som är hans vän, be honom visa dig sina förhör. Du pratar om att det stod att han inte samarbetar med polisen i GT. I samma tidning stod det även att han ringde polisen och GOLADE. Ska man välja vilken tidnings artikel man gillar mest eller?
Rizasnitch ASG gud vad fyndigt. du/ni borde få cred för det faktiskt. undrar vad Riz* själv skulle välja som nick om han sänkte sig till din nivå och började skriva här som ett sista desperat försök att få folk att hata dej. kanske "jagadrake" eller som det jag valde -något med heroin. för det är ju gött det tycker väl alla som är bikers eller?man får en sån mysig känsla i hela kroppen när man kör runt på sin båge då.
tror du verkligen att ditt försök att smutsa ner honom kom som en bomb för oss? kompis,du får börja gå upp tidigare om du ska hinna före. hänger du me?
undrar om R är lessen över ladan som brann eller är han bara glad eftersom han länge velat riva den min inte fick.hmmm har du hört talas om försäkring?
para är fina grejjer men om du la undan hälften av allt du knarkar bort skulle du har råd att köpa dej allt det där som gör så ont i dej att R har.sticker i dina ögon va?
Citera
2011-10-21, 23:13
Medlem
Man ska absolut inte tro på tidningarna. Men jag vet att han ringde snuten och det har inget med tidningar att göra. Vi kommer aldrig att få reda på sanningen om förhören är hemligstämplade. Folk som umgås med snitchen borde bara veta och vara försiktiga
Citera
2011-10-22, 00:01
Medlem
https://www.flashback.org/leave.php?...riminella-gang
I mina ögon kan man tolka den artikeln på det sättet du väljer men även på det sätt som dom flesta med något innanför pannbenet väljer att tolka den. Nämligen att polisen ju självklart vet att han är utsatt för flera mordförsök, därför är dom skyldiga att "skydda" honom, men att det typ är svårt eftersom det "krävs ett samspel". Om du hade haft någon susning om vad faan du pratar om du och
1ofakind visste något överhuvudtaget skulle ni inte göra bort er på detta sättet!

Förlåt mig GP skulle det vara.
Missade det, måste vara draken som kickar
Citera
2011-10-22, 00:37
Medlem
lotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yuppienallen
Tyvärr, det går inte att ta tillbaka en sån anmälan
Det klart det går det e bara att säga att man sätt fel och att det inte var den personen polisen har gripit. Finns hur många fall som helst där offer tagit tillbaka det dom har sagt. Vilken värld lever du i.
Citera
2011-10-22, 00:58
Medlem
Klart jag har problem att gå ut. Har ju inga poliser som skyddar mig eller så kan jag ju kasta lite sten och bränna bilar då vet jag ju att jag är säker i mitt område. Jag har inga problem att vara ute eftersom jag inte har något att oroa mig för. Är inte en kriminell blatte
Citera
2011-10-22, 01:03
Medlem
Yuppienallen har rätt när han säger att man inte kan ta tillbaka en anmälan, men man kan ju vägra att stå för den när verkligheten kommer i kapp en. Har inte åklagaren mer en målsägarens ord , så måste hon ju lägga ner fallet. Hon kanske till och med hemligstämplar utredningen för att skydda sin lille kelgris. Vad vet jag????
Citera
2011-10-22, 05:46
Medlem
Citat:
Hur går det för Alan i backa nuförtiden? Våldtäktsman och golade på sin egen bror. Bra kille "Backa" har med. Hörde att de tvingade honom springa naken i backa. Tufft att vara med killarna som förnedrat dig så..... vilken luffare

Där har vi alla svaret i frågan varför dom i backa inte bryr sig om att dom umgås med en som samarbetar med polisen, finns ännu ett exempel om en av dom som har "golarpapper" K*rpuz som kör den vita BMW som en person blev skjuten i tidigare i år i backa har varit målsägare i en misshandels rättegång där han suttit och pekat ut den som skadat honom , det säger väl vad det är för folk i detta backa gäng , Lika barn leka bäst
Citera
2011-10-22, 07:13
Medlem
Citat:
Klart jag har problem att gå ut. Har ju inga poliser som skyddar mig eller så kan jag ju kasta lite sten och bränna bilar då vet jag ju att jag är säker i mitt område. Jag har inga problem att vara ute eftersom jag inte har något att oroa mig för. Är inte en kriminell blatte
Nej, du är bara pressekreterare, åt dina kriminella kompisar! (Förstår att du inte är en utav dom då du ju faktiskt kan stava)

Citat:
Yuppienallen har rätt när han säger att man inte kan ta tillbaka en anmälan, men man kan ju vägra att stå för den när verkligheten kommer i kapp en. Har inte åklagaren mer en målsägarens ord , så måste hon ju lägga ner fallet. Hon kanske till och med hemligstämplar utredningen för att skydda sin lille kelgris. Vad vet jag????
Vänta nu, du sa ju att R var målsägare?!? I så fall skulle dom orden både räcka och bli över. Men jag frågar dig igen, sekreteraren....
Hur kommer det sig, om han är en sådan snitch, att INGEN sitter för något utav brotten som begåtts mot honom? Han har ju haft världens chans flera gånger att få gola ner folk om han hade velat, eller hur?
Citera
2011-10-22, 11:08
Medlem
tankers avatar
Har fått bekräftat från en säker källa att det "officiellt" är krig mellan Bandidos och Backa nu, Bandidos hämtar in folk från Europa
Hur förberedda är polisen denna gången?
Vem vinner?
Vad tror folket i GBG har backa barnen någon chans mot Mc gubbarna, nu när de hämtar in folk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in