2011-09-01, 17:25
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Därför att de inte har något att hämta där.
Utveckla gärna svaret...varför har han inget att hämta där?
Citera
2011-09-01, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Skrev fel antar jag...haka inte upp dig på det du utan svara på frågan istället.
De har inget att hämta där då de inte är på samma nivå.
Citera
2011-09-01, 18:29
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
De har inget att hämta där då de inte är på samma nivå.
Vilken nivå är respektive sida på då...du svarar ju samma sak men med andra ord bara...gör ett försök att förklara skillnaderna mellan de olika parterna du pratar om.
Citera
2011-09-01, 18:45
Bannlyst
Citat:
Vilken nivå är respektive sida på då...du svarar ju samma sak men med andra ord bara...gör ett försök att förklara skillnaderna mellan de olika parterna du pratar om.
Du måste försöka förstå att det är ganska svårt att förklara för någon som inget begriper.

Hade du veta vilka detta är så hade du inte frågat. Nu vet du inte det och därför är du å andra sidan bara måttligt intresserad, vilket är bra.

Han har ett nätverk som är mycket större än vad de bröderna har. Nu vet jag inte om han vill koppla in vad han kan koppla in, men gör han det så har de inget att hämta.
Citera
2011-09-01, 19:35
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Du måste försöka förstå att det är ganska svårt att förklara för någon som inget begriper.

Hade du veta vilka detta är så hade du inte frågat. Nu vet du inte det och därför är du å andra sidan bara måttligt intresserad, vilket är bra.

Han har ett nätverk som är mycket större än vad de bröderna har. Nu vet jag inte om han vill koppla in vad han kan koppla in, men gör han det så har de inget att hämta.
Du är ju så jävla duktig att förklara allt annat här inne i alla trådar om alla andra för alla andra vare sig dom vill veta eller inte, så det borde inte vara några problem för dig...jag begriper dock en del, bla att du vill verka insatt i allt men egentligen inte vet mer än det du läser dig till och vilt chansar om ibland...

Återigen så ger du bara en svag förklaring med aningen andra ord än vad du tidigare sagt...jag ska låta dig vara ifred din pajas..fortsätt verka världsvan i den undre världen du och kom med dryga kommentarer och allmänt ointressanta betraktelser som du läst i någon tråd här inne och sen förvanskar till det aningen så det låter som det kommer från dig...
Citera
2011-09-01, 20:00
Bannlyst
Citat:
Du är ju så jävla duktig att förklara allt annat här inne i alla trådar om alla andra för alla andra vare sig dom vill veta eller inte, så det borde inte vara några problem för dig...jag begriper dock en del, bla att du vill verka insatt i allt men egentligen inte vet mer än det du läser dig till och vilt chansar om ibland...

Återigen så ger du bara en svag förklaring med aningen andra ord än vad du tidigare sagt...jag ska låta dig vara ifred din pajas..fortsätt verka världsvan i den undre världen du och kom med dryga kommentarer och allmänt ointressanta betraktelser som du läst i någon tråd här inne och sen förvanskar till det aningen så det låter som det kommer från dig...

Ja, jag är duktig på att förklara, men som du ser så kan man inte nå fram till alla.

Bröderna är tuffa, sure, men de har inget att hämta mot L som har ett kontaktnät som inte många vill ha något otalt med. Inte ens dina låtsaskompisar på klistermärket. Ok, Mållgan?
Citera
2011-09-02, 04:53
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popocatepetl
Visst, jag kan ju gå omkring och vara rädd för åskan också. Det är större risk att jag blir träffad av blixten än får stryk av något av fläskbergen.

Men jag föredrar att förakta dem och garva åt deras smaklösa och fattiga jävla livsstil.

Hoppas du vågar göra det ansikte mot ansikte nån gång också. Skriv gärna från sjukhuset sen!
Citera
2011-09-02, 06:40
Medlem
Bovfinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popocatepetl
Visst, jag kan ju gå omkring och vara rädd för åskan också. Det är större risk att jag blir träffad av blixten än får stryk av något av fläskbergen.

Men jag föredrar att förakta dem och garva åt deras smaklösa och fattiga jävla livsstil.

Ja, det beror väl helt och hållet på vilken miljö du rör dig inom.

Står du på en åker med en åsknedledare i näven så lär du snart bli träffad av blixten, och om du leker allan ballan i fel atmosfär kan du bli träffad av HA också.
Det är en svaghet att underskatta, även om du gör det anonymt vid internet hårding...
Citera
2011-09-02, 08:15
Medlem
Rizza Blev Utsparkad För 1 1/2 år Sedan, Fick Inte Va Kvar-kalla Det Vad Fan Ni Vill, De Skildes Inte Som Ovänner Men. Det Var Inte I Bs Men Rizza Såg Det Så Eftersom Han Tyckte Att Han Kan Göra Lite Som Han Vill Som Att Bötfälla Folk Till Höger Och Vänster Mm. Att Han Blev Skjuten Förtjänade Han Tro Mig Han är Ett Svin

Vad Som Gjorde Att Han Blev Utsparkad Var Det Men Också Att Han Misshandlade Sin F.d Grovt Genom Att Slå Mot Hennes Underliv Flera Gånger Med Ett Vertyg-vilket Vet Jag Inte Men Det Sas Att Det Var En Batong, Kofot Eller Hammare. Fruktansvärt äckligt Gjort I Varje Fall Och Säger En Del Om Honom Som Person. Hon Vågade Inte Polisanmäla Men När Han Fortsatte Med Sina Trakasserier Fick Hon Väl Nog. Ni Som är Insatta Kan Väl Bekräfta Detta För övriga-finns En Del Andra Som Vet Detta. Tänk På Detta
Citera
2011-09-02, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GWashington
Rizza Blev Utsparkad För 1 1/2 år Sedan, Fick Inte Va Kvar-kalla Det Vad Fan Ni Vill, De Skildes Inte Som Ovänner Men. Det Var Inte I Bs Men Rizza Såg Det Så Eftersom Han Tyckte Att Han Kan Göra Lite Som Han Vill Som Att Bötfälla Folk Till Höger Och Vänster Mm. Att Han Blev Skjuten Förtjänade Han Tro Mig Han är Ett Svin

Vad Som Gjorde Att Han Blev Utsparkad Var Det Men Också Att Han Misshandlade Sin F.d Grovt Genom Att Slå Mot Hennes Underliv Flera Gånger Med Ett Vertyg-vilket Vet Jag Inte Men Det Sas Att Det Var En Batong, Kofot Eller Hammare. Fruktansvärt äckligt Gjort I Varje Fall Och Säger En Del Om Honom Som Person. Hon Vågade Inte Polisanmäla Men När Han Fortsatte Med Sina Trakasserier Fick Hon Väl Nog. Ni Som är Insatta Kan Väl Bekräfta Detta För övriga-finns En Del Andra Som Vet Detta. Tänk På Detta

Blir Det Inte Jobbigt Att Skriva Med Stor Bokstav i Varje Ord?
I Sverige Så Räcker Det Med Att Skriva Första Bokstaven i Varje Mening Stor.

Han är väll som alla andra i Bandidos med andra ord?
Citera
2011-09-02, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rafaelo
Blir Det Inte Jobbigt Att Skriva Med Stor Bokstav i Varje Ord?
I Sverige Så Räcker Det Med Att Skriva Första Bokstaven i Varje Mening Stor.

Han är väll som alla andra i Bandidos med andra ord?
Väl stavas det, nej inte som de andra-de flesta är bra. kolla på ridde som varit med nu i 10 år!! han backade inte mot og!! det hade du gjort
Citera
2011-09-02, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GWashington
Väl stavas det, nej inte som de andra-de flesta är bra. kolla på ridde som varit med nu i 10 år!! han backade inte mot og!! det hade du gjort

bravo! SFI ger resultat ser jag
Det blir lite skevt när du försöker jämföra mig med den otroligt framgångsrike ridde i sammanhang som -han backade inte för OG de hade du gjort- Jag skulle aldrig beblanda mig med luffarna... alltså skulle jag inte ens behöva backa.
Hänger du med "brushan"?
Senast redigerad av rafaelo 2011-09-02 kl. 09:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in