Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-25, 11:08
  #5989
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffel88
Det känns inte som man vill skriva hela tiden om det inte har hänt nått sen sist.
Fast lite iofs, Jag åkte till tjejen jag pratade om förut hade aldrig träffat hon innan, hon hade bara visat bilder och det var en kompis till min kusin och hon ser ut som en slitz modell så jag tänkte vi kör Åkte på söndagen det vart 12mil körning men jag tänkte att det var värt det för att testa. När jag kommer fram och får se hon i verkligheten så fick jag en chock!! Hon måste ha visat mig gamla bilder för hon var rund som en boll och då skojja jag inte Men jag hade ju åkt 12mil så jag tänkte försöka lära känna hon lite, men det var det ena och det andra hur hon hade haft det besvärligt med sinna ex och varför hon hade gått upp i all vikt, jag glömde säga det första jag fick göra var att åka och hälsa på hennes föräldrar jag tänke va fan händer.. Vilken fall som helst så tillbringa vi dagen och kvällen, hon ville att jag skulle stanna ända till tisdag efter som jag var ledig och hon med för den delen men innerst inne ville jag inte det så klart. Det var natt och vi skulle sova, jag hann bara ta av mig kläderna och lägga mig så skulle hon börja ta på mig så jag tänkte det är ju ett test för mig så vafan vi kör. Hon började stryka på kalsong kanten och det tog inte många sekunder innan den reste sig och jag tänkte vafan jag tycker ju inte ens hon är attraktiv men den reste sig ändå Men än hur jag försökte så sa min kropp i från förutom kuken då. Jag ville inte såra hon för jag hatar att såra folk som är trevlig så jag skyllde på att jag precis hade gått från ett förhållande och det var jätte jobbigt så jag är tvungen att åka hem, så jag sa hejdå och satte mig i bilen och åkte. Jag är inne på 121 dagar PMO fri och jag fick stånd av en oattraktiv kvinna i sängen sen dom andra sakerna är, Jag är gladare, lätt att hålla ögenkontakt när jag pratar med tjejer, jag visar en annan energi så tjejer kommer fram och vill lära känna mig bättre, kan koncentrera mig bättre, lättare att komma ihåg saker, längre stubin, mer social med alla, morgon sånd 100% varje dag som brukar oftast hålla i från 30min-1,5timme men i går morsse så trro jag det vart nästan 3timmar innan den la sig så ibland är det nästan lite jobbigt att den inte lägger sig :P Jag avslutar med - Jag känner absolut inget för porr längre, inte de minsta och det känns helt underbart! Lycka till alla som kämpar på!!!
Otroligt starkt gjort! Imponerande, och du gjorde ju garanterat rätt faktiskt. Den om ska få äran att spräcka PMO-streaken bör ju nästan vara en 10
Citera
2013-10-25, 13:01
  #5990
Medlem
Väldigt spännande att läsa andras framsteg! Inger klart hopp! Känns som jag är en klar kontrast mot detta, tycker snarare det inte händer mig något alls. Idag har jag varit PMO-fri i 27 dagar och jag har väl inte direkt fått några dundereffekter av det. Känns som livet är ganska blekt och deppat faktiskt. Förhoppningsvis börjar det hända lite saker snart i min kropp!
Citera
2013-10-25, 16:03
  #5991
Medlem
Har inte runkat till porr på ca 3 veckor! Men när jag väl runkade till porr så var det ju till Amatörporr ingen Brazzers "fakeporr". Men man borde väl få runka med hjälp av fantasin eller dylikt? Har väl runkat ca 5-6 ggr på tre veckor! Eller ska man skippa helt?
Citera
2013-10-25, 16:19
  #5992
Medlem
Hade sex idag (också) som gick okej. Slaknade inte, dock är erektionen inte 100% ig, utan kanske 85% ig. Vet inte vad detta betyder dock. Porren saknar jag inte iaf. Vill bara köra en hel månad för att se om det blir bättre samtidigt som man har sex då och då.
Citera
2013-10-25, 16:42
  #5993
Medlem
Class1cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irmias
Hade sex idag (också) som gick okej. Slaknade inte, dock är erektionen inte 100% ig, utan kanske 85% ig. Vet inte vad detta betyder dock. Porren saknar jag inte iaf. Vill bara köra en hel månad för att se om det blir bättre samtidigt som man har sex då och då.

Tålamod grabben ;-) du märker väl iaf din framgång hittills? Om en månad har du säkert 100%
Citera
2013-10-25, 16:44
  #5994
Medlem
Class1cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ackiee
Har inte runkat till porr på ca 3 veckor! Men när jag väl runkade till porr så var det ju till Amatörporr ingen Brazzers "fakeporr". Men man borde väl få runka med hjälp av fantasin eller dylikt? Har väl runkat ca 5-6 ggr på tre veckor! Eller ska man skippa helt?

Det är porren man ska undvika för att bli av med erektionsproblem.

...MEN: om du vill ha dessa "superkrafter" som alla talar om (höjt självförtroende osv) så ska du skippa onanin
Citera
2013-10-26, 00:52
  #5995
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irmias
Hade sex idag (också) som gick okej. Slaknade inte, dock är erektionen inte 100% ig, utan kanske 85% ig. Vet inte vad detta betyder dock. Porren saknar jag inte iaf. Vill bara köra en hel månad för att se om det blir bättre samtidigt som man har sex då och då.
Skippa pöket för gudsskull, kö ren PMO-kur så kan du kö lattjolajban sen med 100% spjut
Citera
2013-10-26, 03:23
  #5996
Avstängd
bithaxs avatar
Hela grejen är jävigt löjlig.

Att man inte kan få upp den beror mer på stress och prestationsångest än något annat.

Innan det moderna samhället skapades så levde folk i stammar och gick runt nakna och tittade på varandra hela tiden, och det var aldrig några problem. Det har snarare blivit en löjlig nakenskräck i modern västerländsk kultur, och det är detta som gör porren så intressant som ett utlopp för nyfikenhet och naturliga behov.

Det säger ju dock sig självt att om man går runt och runkar hela tiden så blir man inte lika kåt, men sen om man gör det till porr eller inte, det tror jag har ganska liten betydelse.
__________________
Senast redigerad av bithax 2013-10-26 kl. 03:33.
Citera
2013-10-26, 14:00
  #5997
Medlem
Faszoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Hela grejen är jävigt löjlig.

Att man inte kan få upp den beror mer på stress och prestationsångest än något annat.

Innan det moderna samhället skapades så levde folk i stammar och gick runt nakna och tittade på varandra hela tiden, och det var aldrig några problem. Det har snarare blivit en löjlig nakenskräck i modern västerländsk kultur, och det är detta som gör porren så intressant som ett utlopp för nyfikenhet och naturliga behov.

Det säger ju dock sig självt att om man går runt och runkar hela tiden så blir man inte lika kåt, men sen om man gör det till porr eller inte, det tror jag har ganska liten betydelse.

Klart stress och prestationsángest ocksá spelar in..
Du kanske borde läsa tráden innan du öppnar din mun, grejen är att hjärnan blir beroende av porr,
den är inställd pá att sprida säden, men den förstár inte skillnaden mellan porr, och en verklig kvinna.
Efter ett tag, av mycket porr missbruk, sá vill du ha porr, och en verklig kvinna är inte lika upphetsande.. Jag kan inte förklara det sá bra, men om du läser efter, länkar, eller bara i tráden, sá förstár du problemet
Citera
2013-10-26, 16:02
  #5998
Medlem
iLikeTurtless avatar
Nu fan är det dags asså. Har runkat 2-3 gånger per dag i några år och kan knappt få upp kuken längre, och när jag väl kommer så är det inte ens skönt. Morgonbången har varit där hela tiden i alla fall

Ska radera allt material från min externa hårddisk (282gb av bilder från betalsidor och några filmer), men det kommer bli svårt att undvika det helt då varannan tråd på 4chin innehåller sånt "skit".
Citera
2013-10-27, 11:00
  #5999
Medlem
Nu har jag inte haft några stora problem. Men tillräckligt för att inse att man är på väg in i fel bana.

idag är dag nr 7 pmo. dag 14 där jag medvetet undvikit att se på porr i självbefläckelsesyfte.
För en vecka sedan så blev det ju ett återfall med med en binge som följd, 5-6 gånger på en dag.

Ju mer jag läst här har det fått mig att bestämma mig för att inte syssla med självbefläckelse och/eller titta på porr. Däremot så kommer man ju alltid tacka ja ifall chansen att ligga med en riktig kvinna finns.

Hur känner jag mig så här i dag 7?
Ganska okåt. De första dagarna efter bingen gick man runt och var tokkåt hela tiden. det har släppt nu.
Får se hur det blir om man börjar få superkrafter snart eller inte
Citera
2013-10-27, 14:57
  #6000
Medlem
Update

Sov hos en tjej igår och allt är bara skit..

Är inne på min 10de vecka PMO fri men har en extrem flatline just nu.

Jag har träffat en tjej i över 2 månader snart och igår var det första jag gången vi sov tillsammans. Jag märkte direkt att hon ville göra det.. Hon börjar ta lite och jag tar väl tillbaka lite, slutar med att jag ligger på henne i ungefär en kvart och har kåtat upp henne rejält.. Jag ska precis börja slicka så säger jag bara " Jag kan inte, förlåt.. " och allt blir extremt stelt och vi lägger oss åt varsit håll.
Grejen är eftersom jag är i sån flatline, så kände jag att försöka bara var bortkastat och att första gången skulle nog bli pannkaka så jag avböjde allt. Jag hade erektion ett tag, sedan la det sig när jag börja tänka för mycket.

Tankarna bara susar förbi.. Hur tänker hon? Tänk om det var tvärtom hur skulle jag reagera?
Vi ska iallafall träffas imorgon, vill inte ta upp det här med PED då jag inte vet hur hon skulle reagera.

mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback