2013-06-28, 18:26
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RisSoldaten
Hur länge ska jag ta nolva... och ska jag ta 20 MG varje dag eller var 3-4:e dag
Efter att du har kört en kur letro...?
Citera
2013-06-28, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Efter att du har kört en kur letro...?
ja
Citera
2013-06-28, 19:07
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RisSoldaten
ja
Vilken effekt vill du uppnå med nolva?
Citera
2013-06-28, 21:23
Medlem
Jag vill bara ha förtydligande testo p äre nolva 2-3-4 dagen efter sista stick?
Citera
2013-06-28, 22:14
Medlem
Hej !
Fråga:
Hur lång tid tar det innan blodfetter samt levervärden är återställda till "normalvärde" efter en winstrolkur.
Kuren kommer vara malay tiger 40/50.

//MVH
Citera
2013-06-28, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avilation
Hej !
Fråga:
Hur lång tid tar det innan blodfetter samt levervärden är återställda till "normalvärde" efter en winstrolkur.

//MVH

Alla är vi olika så därför är det individuellt hur länge det tar..
Citera
2013-06-29, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avilation
Hej !
Fråga:

//MVH

Med tanke på att endast 2mg av winstrol rubbar alla blodvärden i kroppen så förvånar mig inte om det kan ta upp till 1 år att återställa _ALLT_ men det kanske är på större kurer.
Citera
2013-06-29, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Ska få hit en flaska med testo i, snubben bröt upp många ampuller som han hällde i en vanlig flaska. Hur är det nu med att "steralisera" det? Ska jag bara ta flaskan med testo i och lägga den i vatten och koka upp oljan och sen låta den vara eller ska jag köpa en steril vial som jag häller teston i? Vill inte att teston tappar sin kvalitet. Kan man ens värma oljan?

Hur ska jag mao "rena" oljan? Man vill ju inte ha en massa infektioner.

Tror det är lugnt om han vet vad han gör. Men annars kan du ju bara koka upp vatten och lägga ner vialerna där ett tag.

EDIT: Hällde han bara i oljan eller använde han typ en stor pippet/pump?
Senast redigerad av Cliveceps 2013-06-29 kl. 22:23.
Citera
2013-06-30, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HFL
Med tanke på att endast 2mg av winstrol rubbar alla blodvärden i kroppen så förvånar mig inte om det kan ta upp till 1 år att återställa _ALLT_ men det kanske är på större kurer.

Tack för ett bra svar
Kommer bli tvingad ett blod/levertest 2 månader efter jag har gått av så då väljer jag att vänta med min kur

// MVH
Citera
2013-06-30, 19:33
Medlem
Gymmes avatar
1 1/2 månad sedan jag gick av Testo E 250mg (kur varade ca 4 månader).

Kuken står fortfarande inte något, det är förstås väldigt individuellt hur lång tid det tar tills den är tillbaka till det normala, men hur lång tid tog det för er? Skall inhandla proviron.
Citera
2013-06-30, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
1 1/2 månad sedan jag gick av Testo E 250mg (kur varade ca 4 månader).

Kuken står fortfarande inte något, det är förstås väldigt individuellt hur lång tid det tar tills den är tillbaka till det normala, men hur lång tid tog det för er? Skall inhandla proviron.
Hur såg din avgång ut med pct? Använde du hcg? Har du varit och kollat dina värden?

Allt är individuellt. När jag gick av min första kur så funka den men va bara ej motiverad till det.

mvh
Citera
2013-06-30, 21:18
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol
Hur såg din avgång ut med pct? Använde du hcg? Har du varit och kollat dina värden?

Allt är individuellt. När jag gick av min första kur så funka den men va bara ej motiverad till det.

mvh

Endast nolva, ingen HCG. Inte kollat värden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in