2013-06-28, 12:38
Medlem
KingLeBanners avatar
Eller sätt 250mg e6d o testa. kan inte tänka mej att du mår så dåligt som du föreställer dej på att sätta ew! o skulle du göra det är det väl lätt värt att dra hem vialer o spara ampsen?
Citera
2013-06-28, 12:57
Medlem
stick#2 !!
denna gången körde jag i glute, tyckte det var behagligare och trivdes mer att sticka där,
MEN!
skakade något jävulskt, svår ställning att sticka på, ännu svårare att aspirera, och jag skaka så mycket och det tog så lång tid att de började komma ut olja tillslut, tror jag fick alldeles för lite nu, så jävla störigt
Citera
2013-06-28, 13:01
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jurgenjail
stick#2 !!
denna gången körde jag i glute, tyckte det var behagligare och trivdes mer att sticka där,
MEN!
skakade något jävulskt, svår ställning att sticka på, ännu svårare att aspirera, och jag skaka så mycket och det tog så lång tid att de började komma ut olja tillslut, tror jag fick alldeles för lite nu, så jävla störigt

och? känns inte som nån fråga så vad vill du?!
Senast redigerad av KingLeBanner 2013-06-28 kl. 13:05.
Citera
2013-06-28, 15:21
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Ska få hit en flaska med testo i, snubben bröt upp många ampuller som han hällde i en vanlig flaska. Hur är det nu med att "steralisera" det? Ska jag bara ta flaskan med testo i och lägga den i vatten och koka upp oljan och sen låta den vara eller ska jag köpa en steril vial som jag häller teston i? Vill inte att teston tappar sin kvalitet. Kan man ens värma oljan?

Hur ska jag mao "rena" oljan? Man vill ju inte ha en massa infektioner.

bump...
Citera
2013-06-28, 15:48
Medlem
Citat:
stick#2 !!
MEN!

Haha.. Nybörjarnojjan/optiheten. Själv diffar mina stick ca 0,5 ml varje gång.
Citera
2013-06-28, 16:08
Medlem
Citat:
stick#2 !!
MEN!

Amen va? Varför ska det komma MINDRE olja för att det tar längre tid? Ha luft bakom oljan så du har något att pressa det sista med.
Men som talare ovan så nog så att plockar du av vial så är där alltid olika mängder olja du drar upp, med andra ord inget man dör av
Citera
2013-06-28, 16:22
Medlem
5 dagar kvar på dnp bör inte spela någon roll om jag hoppar på dbol idag då det ändå tar ett ta för dbolen att kicka in?
Citera
2013-06-28, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drumlin
5 dagar kvar på dnp bör inte spela någon roll om jag hoppar på dbol idag då det ändå tar ett ta för dbolen att kicka in?

Vad skulle kunna hända, menar du? Förstår inte riktigt problemet.
Citera
2013-06-28, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Vad skulle kunna hända, menar du? Förstår inte riktigt problemet.

Tänkte på "gainsen" från dbolen men eftersom de inte kickat in bör det inte vara några problem. /Optinojja

Meddelande till mod
Citera
2013-06-28, 17:58
Medlem
Kört letro i 4 veckor nu, ska jag ta 20 mg nolva ED ell EOD? (Tänkt köra i 2 veckor)
Citera
2013-06-28, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RisSoldaten
Kört letro i 4 veckor nu, ska jag ta 20 mg nolva ED ell EOD? (Tänkt köra i 2 veckor)
Vad menar du ens?
Citera
2013-06-28, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol
Vad menar du ens?
Hur länge ska jag ta nolva... och ska jag ta 20 MG varje dag eller var 3-4:e dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in