2012-10-16, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Nop, en sustavariant *springer och hämtar en vial*

100 mg prop
150 mg ena
100 mg cyp

Ja, testblend, orange cap, kollar du noobish inlägg nämner han också "trenblend" på 350mg, det är

150mg bold
100mg tren e
100mg mast e

BDTblend...lila cap
Citera
2012-10-16, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snaskaminkotte
Ja, testblend, orange cap, kollar du noobish inlägg nämner han också "trenblend" på 350mg, det är

150mg bold
100mg tren e
100mg mast e

BDTblend...lila cap

Nej, denna är orange . Bara testo. Kanske utgått från sortimentet, dock. Köpte på mig ett par st.
Citera
2012-10-16, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noobish
en polare till mig ska börja med en bulk kur nu om ca 2 veckor.
han behöver lite råd och tips om någon av dessa måste ändras. alla råd och tips är bra!

Bulk Kur!
Altenativ 1
1-16v 2ml Testo Blend 350 EOD
1-16v 1ml Tren Blend 350 EOD
1-6v 40mg Dianabol ED
v8-9 HCG 500iu (EOD)
13-19v 40mg Dianabol ED
v19-21 HCG 500iu (EOD)
V20 dag 1-7 PCT Nolvadex 40mg(ED) och därefter 20mg (ED) tills känningar mig
okej.

Altenativ 2
v1-20 500mg Testo-E, 200mg Tren-E och 200mg Masteron-E (E5D)
v1-6 40mg Dbol (ED)
v8-9 HCG 500iu (EOD)
v14-15 HCG 500iu (EOD)
v17-23 40mg Dbol (ED)
v23-25 HCG 500iu (EOD)
V24 dag 1-7 PCT Nolvadex 40mg(ED) och därefter 20mg (ED) tills känningar mig
okej.

Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Nej, denna är orange . Bara testo. Kanske utgått från sortimentet, dock. Köpte på mig ett par st.

Nejnej, den oragea finns fortfarande, trycker den själv (riktigt fint klös, älskar den ), BDT är en annan blend som också kommer från Phenom.
Citera
2012-10-16, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snaskaminkotte
Nejnej, den oragea finns fortfarande, trycker den själv (riktigt fint klös, älskar den ), BDT är en annan blend som också kommer från Phenom.

Riktigt fin, indeed! kör 3 ml eod.
Citera
2012-10-16, 17:35
Medlem
CerZs avatar
Tänkte höra med er grabbar, vilket prepp som ger mig mest styrkeökning i kombination med testo-e. Läst på lite om OT och winnar och båda verkar ju vara bra på det. Men för min del är inte att öka storlek det jag önskar mig först utan styrkan ska finnas för storlek kommer ju tillslut eller att jag eventuellt kanske kör något annat prepp senare som ger mig lite mer storlek.

Vad skulle ni rekommendera som en andra kur? Test-e och ?

MVH
Citera
2012-10-16, 17:38
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CerZ
Tänkte höra med er grabbar, vilket prepp som ger mig mest styrkeökning i kombination med testo-e. Läst på lite om OT och winnar och båda verkar ju vara bra på det. Men för min del är inte att öka storlek det jag önskar mig först utan styrkan ska finnas för storlek kommer ju tillslut eller att jag eventuellt kanske kör något annat prepp senare som ger mig lite mer storlek.

Vad skulle ni rekommendera som en andra kur? Test-e och ?

MVH
För styrka utan att öka speciellt mycket i vikt skulle jag våga påstå att Winstrol kommer ge dig vad är ute efter!
mvh
Citera
2012-10-16, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceoftheArctic
Nandro är ju som bekant positiv för lederna medan stanozolol är raka motsatsen, men hur mår lederna om man ligger på båda samtidigt? Är det någon som kan dela med sig av sina erfarenheter?

Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
Har du nandro/eq i dig och kör Winstrol kommer du inte få ont i lederna, vet ingen som fått det. Men vem vet det kanske kan ske inget är spikat i en sten.

mvh

Tackar.

Är det någon mer som erfarenhet av att ligga på nandro och stanzolol samtidigt?
Citera
2012-10-16, 18:44
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Tackar.

Är det någon mer som erfarenhet av att ligga på nandro och stanzolol samtidigt?
I vilket syfte menar du? Lederna kommer va på top med nandro eller eq.

mvh
Citera
2012-10-16, 18:55
Medlem
Citat:
I vilket syfte menar du? Lederna kommer va på top med nandro eller eq.

mvh

Ja, det är just det jag är intresserad av, huruvida lederna tar stryk av stanzolol trots att man ligger på nandro. Det är därför jag undrar om någon har erfarenheter av det, för som jag tolkade ditt inlägg har du inte det. Jag uppskattar ditt inlägg, men det vore intressantare att höra från någon med förstahandserfarenhet.
Citera
2012-10-16, 19:01
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ja, det är just det jag är intresserad av, huruvida lederna tar stryk av stanzolol trots att man ligger på nandro. Det är därför jag undrar om någon har erfarenheter av det, för som jag tolkade ditt inlägg har du inte det. Jag uppskattar ditt inlägg, men det vore intressantare att höra från någon med förstahandserfarenhet.
har kört nandro eq och winstrol. Använder nandro nu och äter 60mg roaccutan vilket brukar få de flestas leder bli så dåliga att de inte kan träna. Är helt säker på att dina leder bli bra har polare irl som kör de och klagar ej.

mvh
Citera
2012-10-16, 19:07
Medlem
Citat:
har kört nandro eq och winstrol. Använder nandro nu och äter 60mg roaccutan vilket brukar få de flestas leder bli så dåliga att de inte kan träna. Är helt säker på att dina leder bli bra har polare irl som kör de och klagar ej.

mvh

Då tolkade jag ditt inägg fel. Då ser det positivt ut. Hursomhelst skulle det inte skada att få höra från fler.

MVH
Citera
2012-10-16, 20:22
Medlem
Du lär må skit av att ligga på endast nandro och win.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in