2013-05-06, 13:18
Medlem
Men stämmer det inte att det är svårt att behålla resultaten efter en Winnykur? Har fått för mig att det intas innan tävling för att nå den optimala formen men att effekten försvinner ganska snabbt efteråt?
Citera
2013-05-06, 13:33
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimazz
Men stämmer det inte att det är svårt att behålla resultaten efter en Winnykur? Har fått för mig att det intas innan tävling för att nå den optimala formen men att effekten försvinner ganska snabbt efteråt?

Trams. Det är ett av de prepp du behåller ökningarna bäst av. Dock försvinner den vätskedrivande effekten efteråt. Deffa gör man lika bra på testo och dboll, minst, som på primo och winstrol. Vill du bli av med vätska så finns det andra sätt.
Citera
2013-05-06, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Trams. Det är ett av de prepp du behåller ökningarna bäst av. Dock försvinner den vätskedrivande effekten efteråt. Deffa gör man lika bra på testo och dboll, minst, som på primo och winstrol. Vill du bli av med vätska så finns det andra sätt.

Om det du skriver stämmer så har jag troligtvis läst något falskt här på forumet....
Citera
2013-05-06, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0stata
Men gör vad fan du vill. Inget någon annan kan avgöra.

Vadå avgöra? Klart som fan man kan få tips hur de tror de kan påverka min kropp. Snälla, jag vill ha hjälp av de som varit medlemmar ett tag.
Citera
2013-05-06, 15:00
Medlem
xstatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Att du med blir idiotförklarad.

Du lär få fina resultat av att supa samtidigt som du tränar och preppar , ha ha ha sikken idiot...

Faktiskt fått riktigt bra resultat
Citera
2013-05-06, 16:59
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimazz

HÅRDHETEN FÖRSVINNER SÅ FORT DU GÅR AV men inte resultaten såklart
Citera
2013-05-06, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johan3891
Tänkte mest på om hjärtat påverkas negativt osv?

Känner knappt nåt pump av orala
Lägg dig på 300mg anadrol och se vad som händer- En bekant fick +9kg första veckan i bloat.
Citera
2013-05-06, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Jag använder mig själv som exempel i detta fall. Mitt totala kolesterol gick från stadiga 3 till på gränsen till 10, och detta efter en 50/30. Tog ett bra tag innan jag hade kommit ner inom referensintervallet. Win är styggt, oerhört styggt.

Dessa charts är f.ö inte mycket att hänga i granen, tyvärr. Labba på dig själv nästa gång du kör win =)
Jag har kört WInstrol samtidigt som jag låg på Roa och mina blodvärden va bra. Kan det inte ha att göra med åldern? Du tillhör väl äldre gardet på 45+
Citera
2013-05-06, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol
Lägg dig på 300mg anadrol och se vad som händer- En bekant fick +9kg första veckan i bloat.

Men förfan... Det var inte frågan! Jag sa bara att jag inte fått pump på de doser jag legat på!

Kan inte nån bara förklara hur de kan vara att konditionsträna en hel del på 60mg orala? Förutom pumpet. Kan det ha dålig inverkan på hjärtat och övriga organ?
Citera
2013-05-06, 19:24
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Winject är lite skonsammare mot levern, men lika hemskt mot lipidvärdet. Winnar skall man verkligen passa sig för. Kör hellre tren.
Hur kommer detta sig? Även inject är väl en 17aa?
Citera
2013-05-06, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Hur kommer detta sig? Även inject är väl en 17aa?

Inject går bara igenom levern en gång.
Citera
2013-05-06, 19:34
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johan3891
Kan det ha dålig inverkan på hjärtat och övriga organ?

Du ställer denna fråga och trycker AAS? Nej fan självklart inte, det är ju precis som läkerol

Händer säkert inte mycket på en helt frisk människa men då är vi tillbaka till saker som är basic. Saker du gör enstaka gånger, även farliga saker brukar inte påverka kroppen märkbart utan det som förstör är kontinuitet och överdrivet intag av va fan som helst över längre perioder.

Det finns inget här som skulle tala för någonting positivt, detta slutar helt enkelt med dig. Vissa klarar sig riktigt bra, andra, ja dom lyckas inte så bra. Du får helt enkelt köra lite rysk roulette, så i med en kula, på med hatten och låtsas att du är lucky look och bara KÖR!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in