2014-06-18, 12:27
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackareee
Jag tar om frågan, är 4 dagar sen med stick, gör det något? Och ska jag då sätta det en vecka efter eller ska jag sätta på original dagen( den som var innan jag blev sen med sticket)

Du sätter så fort du kan och räknar efter den dagen såklart.
Citera
2014-06-18, 12:28
Medlem
2v. sen sista tE-sticket, kort kur på ca 8 veckor.

Börjat knapra nolva 20mg om dagen. Märker att jag är seg som sirap på morgonen och har minskad aptit.
Frågan är om det egentligen är lönt att köra en PCT på den här korta kuren?
Vad säger ni?
Citera
2014-06-18, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OPisafag
2v. sen sista tE-sticket, kort kur på ca 8 veckor.

Börjat knapra nolva 20mg om dagen. Märker att jag är seg som sirap på morgonen och har minskad aptit.
Frågan är om det egentligen är lönt att köra en PCT på den här korta kuren?
Vad säger ni?

Vore till vår hjälp om du angav vilken veckodos du legat på, samt, om du kört hCG under kurens gång.
Citera
2014-06-18, 13:10
Medlem
Hur gör ni på bästa sätt för att få bort oönskade luftbubblor? Små har jag läst är ok men inte de stora.
Citera
2014-06-18, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G4NJAM4N
Hur gör ni på bästa sätt för att få bort oönskade luftbubblor? Små har jag läst är ok men inte de stora.

Vänd på sprutan så nålen pekar upp mot himlen, sen knäpper du med nageln, så samlar sig luftbubblorna på ytan.
Citera
2014-06-18, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Vänd på sprutan så nålen pekar upp mot himlen, sen knäpper du med nageln, så samlar sig luftbubblorna på ytan.

Och sen är de bara trycka lite så dom åker ut pumpen och så får man räkna med lite spillo men gelenika ampullerna är laddade för lite spill eller har jag fel?
Citera
2014-06-18, 14:38
Medlem
svennerubinsfans avatar
Man lämnar ju givetvis lite luft i sprutan så att man får ut all olja.
Citera
2014-06-18, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Man lämnar ju givetvis lite luft i sprutan så att man får ut all olja.

Hur mycket luft är okej att lämna? 0,1ml? Om det är små luftbubblor kvar så behöver jag väl inte ta in mer luft? Är de så jätte farligt att skjuta lite luft?
Citera
2014-06-18, 15:48
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Hur mycket luft är okej att lämna? 0,1ml? Om det är små luftbubblor kvar så behöver jag väl inte ta in mer luft? Är de så jätte farligt att skjuta lite luft?
Lite luft i muskeln spelar ingen roll, men du ser ju i kanylen när det inte finns någon mer olja kvar. Du kan ha 1ml luft kvar i sprutan, man stannar när all olja är injicerad bara.
Citera
2014-06-18, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Lite luft i muskeln spelar ingen roll, men du ser ju i kanylen när det inte finns någon mer olja kvar. Du kan ha 1ml luft kvar i sprutan, man stannar när all olja är injicerad bara.

brukar ha rätt mkt luft, typ 1 ml och trycker in den också :P
kanske ska sluta me de??

men har funkar bra och får varenda droppe.
blir lite obehag om man tvärt trycker in all luft, endå "Problemet" jag haft när jag gör så.
Citera
2014-06-18, 20:13
Medlem
Fyfan, trodde aldrig att de skulle bli såhär läskigt när de väl gäller.. Jag övade med bara pump o nål utan att sätta men jävlar vad jag darrar redan då. Egentligen vad ska kunna hända om jag aspirerar och inte vispar runt. Blodfontän eller nerv men helvete, hade ni oxo såhär första sticket hur lugna ni ner er?
Citera
2014-06-18, 20:18
Medlem
Tr0bles avatar
Citat:
Fyfan, trodde aldrig att de skulle bli såhär läskigt när de väl gäller.. Jag övade med bara pump o nål utan att sätta men jävlar vad jag darrar redan då. Egentligen vad ska kunna hända om jag aspirerar och inte vispar runt. Blodfontän eller nerv men helvete, hade ni oxo såhär första sticket hur lugna ni ner er?

Lite nervös var jag då jag ofta förut har svimmat när jag blivit vaccinerad etc men visste att det bara var att sticka om jag ville hålla på med med AAS öht. Stick bara, tänk inte så jävla mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in