2013-05-21, 20:05
Medlem
NirvanAs avatar
Jag har en dum fråga som säkerligen har ett logiskt svar, men jag får inte till det själv.

När man tar AAS, så får man väl förhöjd testosteron och dht halt i kroppen(?), samtidigt som ens egna produktion sänks väldigt kraftigt eller stängs av helt.

Hur kommer det då sig att kuken många gånger blir helt död under kur? Kompenserar inte det man trycker i sig förlusten av kroppens egentillverkade?

Är något av ovan fel?
Citera
2013-05-21, 20:29
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag har en dum fråga som säkerligen har ett logiskt svar, men jag får inte till det själv.

När man tar AAS, så får man väl förhöjd testosteron och dht halt i kroppen(?), samtidigt som ens egna produktion sänks väldigt kraftigt eller stängs av helt.

Hur kommer det då sig att kuken många gånger blir helt död under kur? Kompenserar inte det man trycker i sig förlusten av kroppens egentillverkade?

Är något av ovan fel?

En del faktorer som påverkar, som till exempel balansration mellan östrot och testot, vilket prepp och injektfrekvens osv osv
Citera
2013-05-21, 21:58
Medlem
Vad är ett bra preparat att köra på första gången? Har aldrig använt mig av steroider eller liknande förut.
Citera
2013-05-21, 22:02
Medlem
Tren
Citera
2013-05-21, 22:20
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonboyka
Vad är ett bra preparat att köra på första gången? Har aldrig använt mig av steroider eller liknande förut.
Det ska du kunna ta reda på själv. Nu visar du att du inte kan något.
Citera
2013-05-22, 00:22
Medlem
testo c & tren e. en fråga and halveringstid

Hejsan :-). Sätter igång imorgon med testo c och tren e. Dä det är olila halveringstider på dem vilken dag/dagar råder ni mig att mig att hugga?

Blir nivåerna för svajiga om jag kör testo C e5d 500mg + tren E e5d 200mg.
Eller skall jag köra testo c som vanmkgt e6d-e7d?

Jobbigt att sätta olika dagar.

Kan fast köra e3d bara jag får sätta både tren å testo samtidigt.
Så är ej rädd att hugga mig ofta.

Mvh
Citera
2013-05-22, 00:24
Medlem
e5d blir perfekt.
Citera
2013-05-22, 00:28
Medlem
NirvanAs avatar
Vad är detta "Testo Suspension" som man läser om på amerikanska brädor, hittar det ingenstans hos svenska säljare(?)
Citera
2013-05-22, 00:50
Medlem
Citat:
Vad är detta "Testo Suspension" som man läser om på amerikanska brädor, hittar det ingenstans hos svenska säljare(?)

Det är esterlös testo, väldigt exotiskt.
Citera
2013-05-22, 00:55
Medlem
Hej!
Jag har en fråga.
En kompis till mig har svensk ginotropin miniquick 0,4mg. det är en färdig spruta med pullvret och vätska som blandas. som jag har förstått så är pullvret 0,4mg och vätskan 0,25ml.

Min fråga är hur många iu innehåller sprutan och hur mycket ska man ta, räcker en spruta om dan eller är det för mycket ?
Har hört att denna miniquick är helt ny och att det räcker med en spruta varannan dag, stämmer detta.

Vore tacksam för all hjälp ja kan få
mvh
Citera
2013-05-22, 01:16
Medlem
Citat:
Finns lite här och var, dyrt som satan dock.
Citera
2013-05-22, 05:40
Medlem
... Va? Hur skulle nivåerna bli SVAJIGARE av att sätta e5d än e6-7d? Nu har du knasat till något i hjärnan...

Det är ytterst liten skillnad mellan C och E i halveringstid, så går fint att sätta e5d.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in