2013-04-29, 05:54
Medlem
zala's avatar
Det verkar valdigt krangligt med AAS overlag med tanke pa alla olika kombinationer folk anvander sig av. Hur lange laste ni om amnet innan ni borjade er forsta kur?

Ocksa, ar det farligt att bruka hallucinogener, centralstimulantia, opioider och cannabis under kurer?
Citera
2013-04-29, 05:59
Medlem
jag hade delat upp det i 2st blast 25mg ed.

Cutmix + dbol/oxar = Galet tryck!
Citera
2013-04-29, 08:02
Medlem
MKMF12s avatar
Skippa d-bollen.
Citera
2013-04-29, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1133557749854a
Testo-e 5e dag
Testo-p 3e dag

Sen tror jag personligen inte att du får mera eller mindre acne om du väljer att köra Testo-e e7d (aka EW)

Testo p skall sättas eod som högst, helst ed.
Citera
2013-04-29, 10:28
Medlem
Pr0statas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Propp
Hej,

Ska iväg på en längre semester till libanon, och kan inte få tag på något därnere.
Någon som vet om man kan stoppa ner ett par ampuller och tillhörande verktyg i väskan man checkar in utan problem?

tacksam för svar
Tror faktiskt inte det är några större problem att köpa där faktiskt. Flödar rätt fritt där nere.

Citat:
Ursprungligen postat av zala'
Det verkar valdigt krangligt med AAS overlag med tanke pa alla olika kombinationer folk anvander sig av. Hur lange laste ni om amnet innan ni borjade er forsta kur?

Ocksa, ar det farligt att bruka hallucinogener, centralstimulantia, opioider och cannabis under kurer?
Klart det finns många olika kombinationer, alla har ju inte samma mål?
Läste om AAS i klart över ett år innan jag tyckte jag hade koll nog. Men självklart ska man inte blanda in mer belastande droger i kuren i onödan.
Senast redigerad av Pr0stata 2013-04-29 kl. 10:32.
Citera
2013-04-29, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zala'

Det är krångligt och man bör läsa mer än vad man tror innan man sätter igång med sin kur. Sen lär man sig överlag hur kroppen reagerar när man sätter igång med sin kur. Det är inte farligt med något annat. Testat det mesta under min kur. Men cannabis och centralstimulanta är inga som helst problem
Citera
2013-04-29, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Någon som har något tips för en 19 åring som fortfarande bor hemma var han kan förvara sitt hcg? Och snälla spara snacket om att jag är för ung. Jag har tänkt igenom detta jävligt länge och känner mig redo.

sKAFFA EN SMART SHAKE DEN HAR JU BOTTNAR DÄR MAN KAN LÄGGA SAKER I OCH SÅ HAR DU VÄSTSKA IDEN NÄR DEN STÖR I KYLEN'
Citera
2013-04-29, 10:41
Medlem
Har en liten fråga! Cruizar på testo e 1ml e5d förtillfället och har även slängt in dbollar (naposim).
Min fråga är om man kan sluta med teston och bara fortsätta med dbollarna. Ca 10 dagar kvar och teston är slut idag. Hur gör jag då med nolvan ? Lägga in den två veckor efter teston eller dbollarna?
Citera
2013-04-29, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0stata
Tror faktiskt inte det är några större problem att köpa där faktiskt. Flödar rätt fritt där nere.

Jo hört det också. Men har ingen aning hur det funkar där, pallar inte fucka hela resan för att man inte fick tag på lite testo.

Snackar små mänger 6-7 ampuller och och lite verktyg.
Citera
2013-04-29, 11:14
Medlem
xstatics avatar
Gyno på DBOL, kan man se det utan att känna något? Bitch tits då ..
Citera
2013-04-29, 11:16
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic

yup.. nästan alla som är lite bulkiga på d-boll kur få lite chipstuttar. va observant om du får knölar bara. men håll inte på o kläm på de för mkt.även om det är svårt att låta bli o pilla på sina nya fina tuttar

mvh
Citera
2013-04-29, 12:55
Medlem
ecoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Det brukar oftast kännas då du får BT, Det klias och sticker runt bröstvårtan. Men under kur kan du få lite pluffsiga bröstvårtor men det är normalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in