2013-03-23, 11:06
Medlem
Om det är vattenvikt du nojar över så borde du kunna skippa dbollen och fortsätta med decan utan jättestora besvär. Funderat på att knapra lite arimidex eller nolva för att hålla koll på östrogenet? Förmodligen dbollen+teston som är boven här och inte alls decan. Särskilt eftersom den, som du själv sagt, nog inte hunnit verka särskilt mycket ännu.
Citera
2013-03-23, 11:27
Medlem
Nej jag vet! inte decan som är boven just nu. men känslan av att vara så vattnig får mig att inte vilja köra vidare på saker som jag vet binder mycket hos mig. blir vätskig på decan, iaf sist jag körde det ihop med susta.
Nolva har jag som pct, menar du att ta den nu under kuren skulle hålla nere vätskeansamling?
Citera
2013-03-23, 14:38
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Någon som vet hur mycket nolva påfrestar levern?

Riktig nolva som inte är kontaminerad med annan skit har ätits under långa perioder (läs år) av kvinnor mot bröstcancer...
Citera
2013-03-23, 15:05
Medlem
blindguards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Har du dom statsen så här tidigt och ren så fortsätt ren du har ju dunder gener och bör inte sabba vad du har redan.
Tycker inte det är några speciella gener ju, men jag ska inte köra på än utan vänta ett tag tills jag märker att det börjar ta mer eller mindre stopp, min deff avslutas runt 7-8% vilket bör vara i slutet av april/mitten av Maj, sen blir det lätt bulk under sommaren och sen lite mer, kanske +100kcal under sommaren, +300kcal per vecka efter sommaren och fram tills nyår.

Okej, får bli 250 e4d när jag testar då.
Citera
2013-03-23, 15:12
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Har du dom statsen så här tidigt och ren så fortsätt ren du har ju dunder gener och bör inte sabba vad du har redan.
+1
Citat:
Ursprungligen postat av blindguard
Tycker inte det är några speciella gener ju, men jag ska inte köra på än utan vänta ett tag tills jag märker att det börjar ta mer eller mindre stopp, min deff avslutas runt 7-8% vilket bör vara i slutet av april/mitten av Maj, sen blir det lätt bulk under sommaren och sen lite mer, kanske +100kcal under sommaren, +300kcal per vecka efter sommaren och fram tills nyår.

Okej, får bli 250 e4d när jag testar då.
Du är bara 19 och växer än så kör nått år till innan du Preppar. Och du kan köra 250-300 eller 500-600 e5d/e7d med Testo e/c sen. Eller vad du än vill men ok nybörjar dos.
Citera
2013-03-23, 16:33
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Helt kokko i skallen just nu, håller på och byter estrar från snabba till långsamma och lär därför sticka rätt ofta. Jag sticker propp EoD och ska sticka enan e4d, började i måndags med att sätta propp + enan och sen blev det propp igen på onsdagen. Sen satt jag enan på torsdagen igen, vart det e3d då istället? Visst borde det gå 3 dagar emellan sticken? och borde därför stuckit på fredagen istället.

Ursäkta om det vart lite rörig, allmänt pwo-kraschad och pantad för tillfället.
Citera
2013-03-23, 16:46
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Helt kokko i skallen just nu, håller på och byter estrar från snabba till långsamma och lär därför sticka rätt ofta. Jag sticker propp EoD och ska sticka enan e4d, började i måndags med att sätta propp + enan och sen blev det propp igen på onsdagen. Sen satt jag enan på torsdagen igen, vart det e3d då istället? Visst borde det gå 3 dagar emellan sticken? och borde därför stuckit på fredagen istället.

Ursäkta om det vart lite rörig, allmänt pwo-kraschad och pantad för tillfället.
vafasiken. Sätt E varannan gång du sätter P. Det är ju så du ska göra enligt dig själv.
Citera
2013-03-23, 16:52
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
vafasiken. Sätt E varannan gång du sätter P. Det är ju så du ska göra enligt dig själv.

Ja men precis, krånglade till det ordentligt. Då lär jag ju hoppa ett E stick för att komma in i rätt fas igen så att säga? Skulle ju egentligen ha stuckit E igår, eller om jag får göra det ikväll och sen kö propp imorrn för att sedan fortsätta i rätt ordning. Snurrigt värre.
Citera
2013-03-23, 17:45
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Om det är vattenvikt du nojar över så borde du kunna skippa dbollen och fortsätta med decan utan jättestora besvär. Funderat på att knapra lite arimidex eller nolva för att hålla koll på östrogenet? Förmodligen dbollen+teston som är boven här och inte alls decan. Särskilt eftersom den, som du själv sagt, nog inte hunnit verka särskilt mycket ännu.

Deca sväller jag som en gris på, dock tar det lite tid innan det börjar få effekt...
Citera
2013-03-23, 17:59
Medlem
Sorry att jag hoppar in här man har en undran och vill bara ha ett snabbt och enkelt svar.

Testosterone enanthate dosering i veckan???
Pluss thai 5 på detta, någon som vet ?? :confused
Tack i förhand
Citera
2013-03-23, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohnsack
Sorry att jag hoppar in här man har en undran och vill bara ha ett snabbt och enkelt svar.

Tack i förhand
I vilket syfte? trt eller ifbb?
Citera
2013-03-23, 19:05
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohnsack

Tack i förhand
Snabbt och enkelt svar? 1g testo i veckan och 50mg om dagen så ökar du bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in