2013-03-23, 19:58
Medlem
Är inne på min 4:e vecka d- boll kur. 30 mg om dagen. Är det särskilt klokt att ta en ätardag i veckan där jag äter som vanligt fast skillnaden är att jag trycker i mig en påse chips på kvällen? Gör det någon "skada" i kuren eller är det lugnt? Har hållit mig helt och hållet borta ifrån onyttigheter från dag 1 på kuren!
Citera
2013-03-23, 20:04
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skandinavi
Är inne på min 4:e vecka d- boll kur. 30 mg om dagen. Är det särskilt klokt att ta en ätardag i veckan där jag äter som vanligt fast skillnaden är att jag trycker i mig en påse chips på kvällen? Gör det någon "skada" i kuren eller är det lugnt? Har hållit mig helt och hållet borta ifrån onyttigheter från dag 1 på kuren!
Varför ens äta chips?
Citera
2013-03-23, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Varför ens äta chips?
Kanske för att det är gott!?! Kan ju avstå det i fall det är dumt, men spelar 1 chipspåse ingen roll så äter jag gärna en...
Citera
2013-03-23, 20:13
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Kanske för att det är gott!?! Kan ju avstå det i fall det är dumt, men spelar 1 chipspåse ingen roll så äter jag gärna en...

Nej, ät du din chipspåse och njut
Citera
2013-03-23, 20:14
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
haha

Klart det inte spelar någon roll med en sipspåse. Tat lugnt med annan mat under dagen, håll proteinintaget högt och grisa chips på kvällen.
Citera
2013-03-23, 20:39
Medlem
Citat:

Ät, löjlig fråga ...Har sj en ätardag per månad där jag intag 7k kcal hela dan. Annars är det 4k ed.

//jeff
Senast redigerad av TheJeffster 2013-03-23 kl. 20:44.
Citera
2013-03-23, 20:57
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Riktig nolva som inte är kontaminerad med annan skit har ätits under långa perioder (läs år) av kvinnor mot bröstcancer...

Jo det vet jag men finns det någon studie eller liknande som visat hur det påfrestat levern?

Mvh
Citera
2013-03-24, 01:41
Medlem
Tjäna!

Har sökt men ej hittat om det funkar att köra letro+clomid i pct. Letron påverkar inte clomiden negativt?

Tack på förhand!
Citera
2013-03-24, 02:03
Medlem
anadrol och pct?

Tjena vad jag har hört så hjälper inte nolva som pct mot anadrol? Vad rekommenderar ni för pct till anadrol? Eller behövs det ens?
Tacksam för svar!

Mvh johan.
Citera
2013-03-24, 02:38
Medlem
sedans avatar
Nolva fungerar som PCT precis lika väl på anadrol som på allt annat.
Citera
2013-03-24, 03:08
Medlem
blindguards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gibsone
+1

Du är bara 19 och växer än så kör nått år till innan du Preppar. Och du kan köra 250-300 eller 500-600 e5d/e7d med Testo e/c sen. Eller vad du än vill men ok nybörjar dos.
Till skillnad från många så säger jag; okej! Jag ska bli bäst, knulla resten. Andra suger, jag är nummet ett, eller ska bli.
Citera
2013-03-24, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Nolva fungerar som PCT precis lika väl på anadrol som på allt annat.
Okej, men det är flera som säger att nolva inte biter på anadrol :/
Vill behålla så mycket massa som möjligt efter kuren, med eller utan nolva?

Mvh johan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in