2013-03-22, 21:15
Medlem
Har en lite fundering bara. När jag inject:ar så kör jag in den ca 1.5 mm utan direkt smärta ochibland känner jag en obehaglig "smärta" är det en nerv(antar inte kanske iom att jag borde rycka till i benet isf) blodkärl kanske?

Skulle sätta 5:e sticket idag och lyckades med detta 2 gånger i rad på vänstra låret. Bytte nål efter andra försöket i vänstra låret och satt den direkt i högra istället, gick perfekt som vanligt.

Vad är det jag träffar? känns som sagt inget de första 1.5 mm men sen snuddar jag på något (?) och stannar och sätter det på ett annat ställe.

Trevligt helg!
Citera
2013-03-22, 23:10
Medlem
Styrkelyftare ikke muskelbyggare.

Steroider staplade efter bäst styrkeresultat?

//jeff
Citera
2013-03-22, 23:17
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Styrkelyftare ikke muskelbyggare.

Steroider staplade efter bäst styrkeresultat?

//jeff
Halo, Tren, Win?
Citera
2013-03-22, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Halo, Tren, Win?

Finns mer preperat.

Halo,win,drol,tren,methyltren,methyltesto,testSusp ,TrenSusp.
Citera
2013-03-23, 02:06
Medlem
Avbryta deca i början av kuren!? Vad händer?

jag är 4 veckor in i kuren.
300 mg deca ew
500 mg susta ew
40 mg dianabol ew,
Har nu "ångrat" mig pga olika anledningar och vill köra klart bara sustan.
Dianabolen skulle jag sluta med nu efter 4 veckor oavsett.

Fråga: Vad händer om jag bara hoppar av decan nu?
antar att den inte ens kickat in än. Kan det vara negativt att sluta med den eller är allt som händer att "jag satt den i onödan?" alltså händer ingenting...?
Tänker fortsätter med sustan som tänkt 5-6 veckor till sen pct med hcg och nolva.

Några synpunkter!?
Citera
2013-03-23, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprisse
300 mg deca ew
500 mg susta ew
40 mg dianabol ew,

antar att den inte ens kickat in än. Kan det vara negativt att sluta med den eller är allt som händer att "jag satt den i onödan?" alltså händer ingenting...?
Tänker fortsätter med sustan som tänkt 5-6 veckor till sen pct med hcg och nolva.

Några synpunkter!?

Ingenting händer.
Citera
2013-03-23, 03:21
Medlem
blindguards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blindguard
Jag tänkte börja på en kur med Testo-E fast är dock lite osäker på mängden, jag tänkte köpa e5d, jag sett många som kör med 250mg, sen några få med 500mg och någon på 300mg, hur mycket bör jag köra? Jag har hört att 250mg kan vara i det minsta laget så jag tänker nog lite mer på 300 eller 500.

Jag är 19 år (ska inte kura än, tänkte vänta drygt 1-2 år) har tränat i två år seriöst, väger 105kg med 10-11% fett (kaliper)
125kg bänk
215kg mark
180kg knäböj

Målet med kuren är under en bulk där jag självklart (som vanligt) sköter kosten samt träningen, jag vill öka i massa och med massa kommer även en del styrka, men det är massan i fokus.

Jag är fullt medveten att 500mg kommer att bli dyrare än 250/300mg så det är inget någon behöver påpeka...

Edit: Kanske borde lägga till att jag tänkte kura drygt 10 veckor för att sedan ta nolva och sedan sluta där (beroende på hur det ser ut såklart).

Tack!
Ingen?
Citera
2013-03-23, 04:58
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ingen?

Kör på 250 e4d vilket gör din veckodos till 437mg.. detta är nämligen en bra nybörjardos.

Mvh
Citera
2013-03-23, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprisse
300 mg deca ew
500 mg susta ew
40 mg dianabol ew,

Några synpunkter!?
Inget mer kommer hända som inte redan hänt.

Därimot som jag förstår ska du köra susta 9-10v ?
Det är på tok för kort du får inte full effekt från sustan förrän 8-10v eller nått i den stilen.
Du säger inget om hur ofta du sätter sustan.
Gissningsvis är att du sätter den mer sällan än e3d vilket får dina nivåer åka bergodalbana.
Citera
2013-03-23, 07:59
Medlem
Citat:
Ingen?
Har du dom statsen så här tidigt och ren så fortsätt ren du har ju dunder gener och bör inte sabba vad du har redan.
Citera
2013-03-23, 10:25
Medlem
tack ska ni ha!
har egentligen inte mått så jäkla risigt, men exploderar upp i vikt varje gång på dbol, typ 7 kg på 3 veckor denna gången. har då inte decan kickat in än kan jag räkna med ännu mer vatten och det pallar jag inte. trodde jag ville bli uppsvälld med ångrade mig där, haha
okej, då blir det inga fler deca.
Stämmer att jag bara ska köra sustan 9 veckor, tom 8 v bara tidigare och håller inte med om att det inte funkar.. Sätter den tis och lör så är ju e3d/e4d/.
finns inte mer susta att få tag på, men däremot mycket annat testo, bl a galenika. kört de tidigare med bra resultat. är det ett alternativ?
När borde jag sticka för att "överlappa" bäst?
OM jag vill forstätta några veckor till, vilket testo borde jag då byta till?
skulle även kunna avsluta med 4 veckor dianabol med winnar till. bra eller dåligt?
Ska köra en tren/mast/prop cutstack senare i år ev med ngt annat till., hade jag kunnat hoppa rakt på den, eller borde jag köra vidare med långsamt ett tag eller vad är isf bäst?

med bäst menar jag jämnast nivåer, inga chockperioder i hormoner osv, minsta möjliga nedstängdhet(om de mot förmodan skulle spela ngn roll) osv osv.
Mycket frågor men hoppas ngn fattar poängen här =)
Citera
2013-03-23, 10:51
Medlem
MaxOn123s avatar
Någon som vet hur mycket nolva påfrestar levern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in