2013-02-09, 14:43
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perolako
Tjena,
jag började min absolut första kur på Deca/Winstrol/Proviron för några dagar sen men efter att ha snackat med folk och researchat ännu mer så verkar det som att man inte ska använda kuren som jag använder eftersom man ska använda Testo E med Deca för att inte få limp dick.
Jag är 173cm lång och väger 62kg
Jag tänkte köra såhär:
V1-11 250mg/vecka Deca Durabolin
V5-11 20mg/Dag Winstrol
V8-11 20mg/Dag Proviron
V12-14 Nolvadex/Clomid som PCT

Borde jag byta ut Deca mot Testo E eller tillägga?

Troll
Citera
2013-02-09, 15:06
Medlem
bobbi29s avatar
Tja! Ligger just nu på en dbolkur 50mg ed + 200mcg GHRP-6 2ggr/dag

Har även påbörjat en 12v deff, som jag är inne på vecka 2. Tänkte slänga in testo prop 100mg eod från vecka 4-9 alltså 6v lång. Ska utomlands efter deffen så måste hinna med en pct innan, därför jag hade tänkt köra dessa veckor. Men undrar om det är värt att köra 6v med prop, kommer det hjälpa något på så kort tid?

Mvh
Citera
2013-02-09, 15:15
Medlem
Juggernautens avatar
Värt att lägga extra pengarna på Ot istället för Dboll om man skall lägga in det i en Testo E 500mg e5d kur? Hade annars tänkt mig något liknande;

Ålder: 22-24 Längd: 177cm Vikt: 92kg

V1-14, Testo E, 500mg e5d.
V1-7, Dboll 40/50.
V1-16, Nolva 20mg ed.(60mg dag1)
V17, Nolva 40mg ed.
v18, Nolva 20mg ed.
v19, Nolva 10mg ed.

Fick även lätt gyno på min förra Dboll kur även om jag tror jag lyckades komma undan ganska lindrigt i och med att jag var snabb med motmedel. Har blivit lite nojjig och tänker ligga på Nolva hela kuren. Är lite osäker på upplägget med Nolvan dock så synpunkter uppskattas. Första gången jag blandar orala med injects så såga på om det ser tokigt ut.

Mvh Juggen
Citera
2013-02-09, 15:27
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Majk
Stacka Sustanon

Tjenare alla stora vikingar här på forumet! Ligger nu på med Testo E E5D som jag snart ska hoppa av.

Dock är har jag redan börjat planera min nästa kur!
Jag har hört väldigt mycket bra om Sustanon, men mina frågor är:

Sustan hade jag tänkt lägga mig på till sommaren/sensommaren. Doseringen lär bli 250mg e3d i tolv veckor. Men jag vill ha mer!

Så, mina tankar till stackande AAS går till Deca vilket jag hört ger bra och kvalitémassa. Jag lär då sticka 250mg e4d i 12 veckor.

Sen skulle jag vilja fronta med dbollar. Ska dock först göra leverprov så jag vet att jag inte blir gul som en kines efter några dagar . Dosering : 50/50.

Min fråga är: Är detta en stadig kur? Eller finns det några ändringar som bör göras?
Kan tillägga att märket på allting kommer vara Malay Tiger.

Förlåt om det blev ett rörigt första inlägg! Bjuder på stavfel

Edit: Pct kommer vara standard Nolva och HCG! Kommer också ha Letro till hands!
Varför sätta deca e4d? Sätt den samma som sustan e3d ist
Citera
2013-02-09, 15:41
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aahej
Nu till mina frågor, Hcg hur viktigt är det?
Bör jag ändra något, mer/mindre doser?

Väldigt viktigt enligt mina efterforskningar, personlig erfarenhet kommer senare i år men definitivt någonting jag ska ha med och börja med 3-4 veckor in i kuren och avsluta 2-3 veckor efter.

http://www.bodybuildingforums.com.au/pct-post-cycle-therapy-oct-on-cycle-therapy/195-hcg-the-most-important-part-of-pct.html

#3 i denna länk beskriver detta bra tycker jag, finns även mer att läsa i samma post, länk till själva studien har jag inte men kanske går att googla fram? För övrigt är detta inget jag sett för första gången utan har beskrivits på liknande sätt på flera ställen.
Citera
2013-02-09, 15:44
Medlem
svennerubinsfans avatar
Gör winstrol så att ens urin blir mycket gulare än vanligt? Eller är det från fall till fall?
Citera
2013-02-09, 15:47
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Gör winstrol så att ens urin blir mycket gulare än vanligt? Eller är det från fall till fall?
Mitt piss blev mörkt brunt fan nästan svart..
Citera
2013-02-09, 15:50
Medlem
Citat:

Drick mer.
Citera
2013-02-09, 16:12
Medlem
bobbi29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbi29
Tja! Ligger just nu på en dbolkur 50mg ed + 200mcg GHRP-6 2ggr/dag

Har även påbörjat en 12v deff, som jag är inne på vecka 2. Tänkte slänga in testo prop 100mg eod från vecka 4-9 alltså 6v lång. Ska utomlands efter deffen så måste hinna med en pct innan, därför jag hade tänkt köra dessa veckor. Men undrar om det är värt att köra 6v med prop, kommer det hjälpa något på så kort tid?

Mvh

Ingen som kan komma med nåt råd?
Citera
2013-02-09, 18:54
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gibsone
Mitt piss blev mörkt brunt fan nästan svart..
Hehe. Så illa är det inte. Inte mer än att det är något jag uppmärksammat bara
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Drick mer.
Will do. Dricker ganska mycket redan, annars hade det väl varit svart
Citera
2013-02-09, 23:06
Medlem
Malay.Tigers avatar
Citat:

Mitt är som vanligt. Jag märker inte ens att jag är on förutom mycket grovare pump, kändes fan som att mina biceps skulle sprängas häromdan
Citera
2013-02-09, 23:08
Medlem
Malay.Tigers avatar
Vilken färg är det man ska ha på uppsugsnål respektive injektionsnål? Ska nämligen beställa min första inject-kur inom kort så jag behöver veta.
Senast redigerad av Malay.Tiger 2013-02-09 kl. 23:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in