2013-05-07, 10:32
Medlem
.zemuns avatar
Varför har du börjat trycka när du inte ens läst på din PCT? Och nej, bitchtits är ingen jävla biverkning, det är bara något många är rädda för eftersom det är fult.

Och ja, jag hoppas verkligen du får det utan och kunna plocka bort det; Av anledning att du faktiskt haft möjligheten och läsa på innan du tryckte din första spruta.

Grattis din dumme jävel.
Citera
2013-05-07, 11:00
Medlem
Varför är inte oxar lämpligt för nybörjare? får man något resultat av 10mg anavar varge dag?
Citera
2013-05-07, 12:40
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
Varför har du börjat trycka när du inte ens läst på din PCT? Och nej, bitchtits är ingen jävla biverkning, det är bara något många är rädda för eftersom det är fult.

Och ja, jag hoppas verkligen du får det utan och kunna plocka bort det; Av anledning att du faktiskt haft möjligheten och läsa på innan du tryckte din första spruta.

Grattis din dumme jävel.

ts såg ditt pm, svarar dig sen.

hah .zemun du har en poäng, men du verkar vara på krigstigen just nu bruschan, du går inte ihop med tren kolla genom din inbox sen har gett dig 2 svar, ett kort och ett lite längre,jag har nyheter nu till dig,verkar gå bra för mig med tjejen eller "kärleken" hah

Mvh
Citera
2013-05-07, 13:10
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
ts såg ditt pm, svarar dig sen.

hah .zemun du har en poäng, men du verkar vara på krigstigen just nu bruschan, du går inte ihop med tren kolla genom din inbox sen har gett dig 2 svar, ett kort och ett lite längre,jag har nyheter nu till dig,verkar gå bra för mig med tjejen eller "kärleken" hah

Mvh

Tssss... Nej, jag och tren går riktigt bra ihop nu. Har lärt mig preppet bra nu, haha.

Jag går däremot inte ihop med alla snorisar här på forumet som ska envisa sig med och trycka utan lilla minsta kunskap...... ARGHH!!!

Jag svarar direkt. Måste ha missat totalt.

mvh
Citera
2013-05-07, 13:15
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
Tssss... Nej, jag och tren går riktigt bra ihop nu. Har lärt mig preppet bra nu, haha.

Jag går däremot inte ihop med alla snorisar här på forumet som ska envisa sig med och trycka utan lilla minsta kunskap...... ARGHH!!!

Jag svarar direkt. Måste ha missat totalt.

mvh

haha ja jag skämtade bara du har rätt, folk förstår inte sitt eget bästa, har noll verklighetuppfattning, ingen respekt för sina egna eller andras liv.

lugnt, ingen brådska, vi hörs håller kontakten

mvh
Citera
2013-05-07, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insane-clown
Varför är inte oxar lämpligt för nybörjare? får man något resultat av 10mg anavar varge dag?

Lämpligt och lämpligt. Vissa reagerar bra på anadrol, medan andra inte gör det. Funkar lika bra att köra anadrol som dbol, t ex.

10 mg anavar kommer inte ge dig ett piss.
Citera
2013-05-07, 15:52
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwasiman
undrar om det vore möjligt att slänga in Tren ace de 8a sista veckorna. Tänkte köra på 100 mg. Någon som har lite synpunkter på detta?

Precis det jag tänker göra om 2½-3v för att avsluta testo kuren med tren a (75mg/e2d) de sista 7½ veckorna Fast ska nog ligga kvar på balans i 2-2½ vecka och känna av trycket och sen deffa 5v, har inte fläskat upp mig något speciellt under kuren så det blir lätt
Citera
2013-05-07, 18:09
Medlem
Detta kanske är en idiotisk fråga eftersom det borde ha med hur gämna nivoer man har att göra.. Men iaf hur är acne på propp om man gemför med enanthate? Läst en del på andra brädor att folk fått mindre acne av att tryck propp eod en tex enan e4d och förstår inte hur det är möjligt med tanke på att halveringstiden är 1,5 kontra 5 dagar..
Citera
2013-05-07, 18:19
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
förstår inte hur det är möjligt med tanke på att halveringstiden är 1,5 kontra 5 dagar..

Det där blev väl fel

Halveringtiden på testo p är väl 4.5 dagar och på testo e 10.5 dagar. Med andra ord så om du tar testo p ungefär på samma klockslag så har det gått cirka 44% av tiden medan e4d på testo e endast har gått cirka 38%. Men om du tar testo e e5d så går det 47% av tiden mellan gångerna.

Att endast använda halveringstiden som ensam variabel för detta faktum torde således inte vara det avgörande eftersom e4d på testo e sker med snabbare intervall jämfört med testo p om denna tas eod, iallafall när det kommer till halveringstiden.
Senast redigerad av Vecna 2013-05-07 kl. 18:39.
Citera
2013-05-07, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vecna
Det där blev väl fel

Halveringtiden på testo p är väl 4.5 dagar och på testo e 10.5 dagar. Med andra ord så om du tar testo p ungefär på samma klockslag så har det gått cirka 44% av tiden medan e4d på testo e endast har gått cirka 38%. Men om du tar testo e e5d så går det 47% av tiden mellan gångerna.

Att endast använda halveringstiden som ensam variabel för detta faktum torde således inte vara det avgörande eftersom e4d på testo e sker med snabbare intervall jämfört med testo p om denna tas eod, iallafall när det kommer till halveringstiden.
Joo det blev lite fel.. Tur du förtod min poeng iaf
Citera
2013-05-07, 19:51
Medlem
Vad är det som gör så att man svettas så mycket som alla skriver att man gör med tren ?
Citera
2013-05-07, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
Vad är det som gör så att man svettas så mycket som alla skriver att man gör med tren ?

P g a den androgena aktiviteten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in