2013-02-07, 18:19
Medlem
Vad tror du själv? Det är ju fortfarande 8 iu..
Citera
2013-02-07, 18:22
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol
Har ni också problem med svettningar? På jobbet börjat folk undra om jag håller på med droger.

Det är inte alls varmt där vi är, majoriteten har tjock tröjjor och tycker det känns ruggigt jag står i T-shirt och det droppar svett från pannan, äckligt. Hur förklarar man sånt? Eller rättare sagt vad skulle ni göra åt det? Går det att styra genom kost?

mvh

Skylla på en jävla förkylning eller säga att du verkar ha nån infektion i kroppen? Du får väl låtsas snyta dig mer än vanligt och ta på och av en tröja så gott det går och allmänt muttra "jävla feberfrossa"

Ta dina 7 lagliga sjukdagar och hoppas det går över? Skulle bli bra nojig om min omgivning började med såna kommentarer...

Hoppas jag slipper något sådant när jag kliver på testo e, då är det ju kört om omgivningen skulle tro det, då är det läkarstugan och prover direkt.
Senast redigerad av Vecna 2013-02-07 kl. 18:24.
Citera
2013-02-07, 19:11
Medlem
Det spelar ingen roll. Utom att du slösar
bort lite vatten.
Citera
2013-02-07, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vecna
Skylla på en jävla förkylning eller säga att du verkar ha nån infektion i kroppen? Du får väl låtsas snyta dig mer än vanligt och ta på och av en tröja så gott det går och allmänt muttra "jävla feberfrossa"

Ta dina 7 lagliga sjukdagar och hoppas det går över? Skulle bli bra nojig om min omgivning började med såna kommentarer...

Hoppas jag slipper något sådant när jag kliver på testo e, då är det ju kört om omgivningen skulle tro det, då är det läkarstugan och prover direkt.
Haha, jag var hem och hällsade på moroch far i veckan. Första farsan klämmer ur sig efter att ha hällsat var "när ska du börja banta, du ser ju ut som en balong i ansiktet" Skyllde på kreatin å sa jag grisbulkat de senaste veckorna
Citera
2013-02-07, 20:26
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Digitalen
Hej!

Jag skulle blanda en 8iu ampull med ginotropin med 100 units vatten. Men jag råkade blanda med 300units istället. Om jag nu kör trippel dos utav vad jag egentligen skulle ha, är detta skadligt? Tänker på att det är ju enbart sterilt vatten liksom, så det kan ju inte göra så mycket skada? Det är ju en gångs företeelse även, så det är inte så att man bara dör utav det direkt? För jag vill ju fortfarande få i mig mängden ginotropin som jag borde fått från början bara att blandingen blev lite mer?

Någon som har svar på detta?

mvh
jösses...
Citera
2013-02-07, 21:04
Medlem
Airwalk79s avatar
Dum fråga...

Känner mig bortkommen :-)
Alltid använt 1ml glasampuller där man knäcker och slänger...
Men 10 ml ,skall man bara sticka i uppsugningsnålen o suga upp sedan sluter det sig själv på flaskan tills nästa ggn??
Locket på plastflaskan verkar inte gå att sätta tbx iaf..
Citera
2013-02-07, 21:06
Medlem
Airwalk79s avatar
plastlocket på glasflaskan menade jag :-D
Citera
2013-02-07, 21:42
Medlem
elluBehTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwalk79
Men 10 ml ,skall man bara sticka i uppsugningsnålen o suga upp sedan sluter det sig själv på flaskan tills nästa ggn??

Se till att ha vialen i en steril miljö bara och ge fan i att trycka in luft i den så ska du se att den klarar sig alldeles utmärkt
Citera
2013-02-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elluBehT
Se till att ha vialen i en steril miljö bara och ge fan i att trycka in luft i den så ska du se att den klarar sig alldeles utmärkt

Steril miljö? Skita i att tryckkompensera? Inte många rätt där inte.
Citera
2013-02-07, 22:12
Medlem
elluBehTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Steril miljö? Skita i att tryckkompensera? Inte många rätt där inte.

Ja inte fan ska han väl ha den i grönsakslådan i kylen eller någonstans där bakterier frodas, man kan väl tänka sig för lite o förvara grejerna i en hyfsat "steril" miljö för sin egen skull!! Och vad det gäller att tryckkompensera så råder det delade meningar om det, är det en 2ml vial o du ska använda hela så visst go ahead, vissa hävdar att luften har en skadlig inverkan på preppen så därför gör jag personligen inte det när det gäller 10ml vialer!! Tack för din feedback iaf
Citera
2013-02-07, 22:20
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwalk79
Plastlocket sliter du väck, gummilocket kör du nålen genom.

Det råder delade meningar om huruvida det gör någon skillnad att sprita gummit. Sedan BengtZz tråd har jag i vart fall börjat göra det (100 st hudrengöringsdukar för injektioner på apoteket kostar 27kr, kan det vara värt).
Citera
2013-02-07, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elluBehT
Ja inte fan ska han väl ha den i grönsakslådan i kylen eller någonstans där bakterier frodas, man kan väl tänka sig för lite o förvara grejerna i en hyfsat "steril" miljö för sin egen skull!! Och vad det gäller att tryckkompensera så råder det delade meningar om det, är det en 2ml vial o du ska använda hela så visst go ahead, vissa hävdar att luften har en skadlig inverkan på preppen så därför gör jag personligen inte det när det gäller 10ml vialer!! Tack för din feedback iaf

Du vet inte vad ordet steril betyder ser jag. Förklara gärna på vilket sätt det skulle vara skadligt för oljan? Om du skriver "det härsknar snabbare" kommer jag dö av skratt .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in