2013-02-07, 13:13
Medlem
svennerubinsfans avatar
Hur mycket påverkar letro hur man mår? Kör 3mg om dagen just nu för att försöka få bort en knöl.
Citera
2013-02-07, 13:17
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Hur mycket påverkar letro hur man mår? Kör 3mg om dagen just nu för att försöka få bort en knöl.

när du nollat ditt östro mår du troligtvis inte så bra rent allmänt, o sexlusten lär inte vara på topp.

alltså påverka det mkt
Citera
2013-02-07, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
det är din fjärde kur o du vet fortfarande inte hur du ska lägga upp en simpel nolva pct?!? du får fan klar dej själv

Kan du inte läsa? det är min andra kur som däremot startar den 4e mars?
Citera
2013-02-07, 13:22
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pallekulingbig
Kan du inte läsa? det är min andra kur som däremot startar den 4e mars?
nä kunde jag visste inte hur som haver finns det inget lättare än en nolva pct på den kuren o har du inte lyckats läsa till dej det har du inte försökt
Citera
2013-02-07, 13:40
Medlem
Jag är 99,99% på att testo inte ska göra något mot levern, men måste ändå fråga.. Det är så att jag gör regelbundna prover var 6e månad för att kolla crp, lever'n, vita/röda blodkroppar medmera då jag lider av chrons och har för det en medicin som heter azamun och kan påvärka lever'n. Har inte käkat denna medicin sedan jag senast var och gjorde prover, idag då sköterskan ringer så säger han allt ser bra ut men att min levervärde stigin från 17 till något på 40 inte högt eller farlig men blir ju fundersam, så jag sa även att jag inte tagit medicinen på ett bra tag för jag har mått bra utan och inte alls druckit någon alkohol på en längre tid så jag förstår inte hur den höjts. Har legat på 250mg testo e4d sedan 20e dec.

Så jag undrar om det finns någon shans att det kan va orsaken till mitt något förhöjda levervärde?
Citera
2013-02-07, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
nä kunde jag visste inte hur som haver finns det inget lättare än en nolva pct på den kuren o har du inte lyckats läsa till dej det har du inte försökt
Ja men nolvan har jag koll på. Mest det andra jag undrar om är det värt att köra hcg under kuren är det värt att ha lettro hemma för denna låga kuren osv osv?

MVH
Citera
2013-02-07, 14:34
Medlem
Viljen inject steroid är billigast och lämpligast för nybörjare?
Citera
2013-02-07, 14:41
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insane-clown
Viljen inject steroid är billigast och lämpligast för nybörjare?
Vanlig fin testo. Testo e exempelvis.
Citera
2013-02-07, 14:48
Medlem
Hej, jag har kört två orala kurer tidigare. D-bol only första, andra kuren kickstartade jag med oxar för att sen fortsätta med dbollar.

Ökade rätt bra i styrka och en del massa, men nu är frågan hur min tredje kur ska se ut. Massa är det som prioriteras, bör jag köra med Testo E eller vad tycker ni? Svarar annars rätt bra på dbollar men vill öka mer i massa.

Mvh
Citera
2013-02-07, 14:58
Medlem
svennerubinsfans avatar
Testo e + deca kanske kan vara något.
Citera
2013-02-07, 16:45
Medlem
Har ni också problem med svettningar? På jobbet börjat folk undra om jag håller på med droger.

Det är inte alls varmt där vi är, majoriteten har tjock tröjjor och tycker det känns ruggigt jag står i T-shirt och det droppar svett från pannan, äckligt. Hur förklarar man sånt? Eller rättare sagt vad skulle ni göra åt det? Går det att styra genom kost?

mvh
Citera
2013-02-07, 17:42
Medlem
Ginotropin blandning med sterilt vatten

Hej!

Jag skulle blanda en 8iu ampull med ginotropin med 100 units vatten. Men jag råkade blanda med 300units istället. Om jag nu kör trippel dos utav vad jag egentligen skulle ha, är detta skadligt? Tänker på att det är ju enbart sterilt vatten liksom, så det kan ju inte göra så mycket skada? Det är ju en gångs företeelse även, så det är inte så att man bara dör utav det direkt? För jag vill ju fortfarande få i mig mängden ginotropin som jag borde fått från början bara att blandingen blev lite mer?

Någon som har svar på detta?

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in