2013-03-21, 16:25
Medlem
blindguards avatar
Jag tänkte börja på en kur med Testo-E fast är dock lite osäker på mängden, jag tänkte köpa e5d, jag sett många som kör med 250mg, sen några få med 500mg och någon på 300mg, hur mycket bör jag köra? Jag har hört att 250mg kan vara i det minsta laget så jag tänker nog lite mer på 300 eller 500.

Jag är 19 år (ska inte kura än, tänkte vänta drygt 1-2 år) har tränat i två år seriöst, väger 105kg med 10-11% fett (kaliper)
125kg bänk
215kg mark
180kg knäböj

Målet med kuren är under en bulk där jag självklart (som vanligt) sköter kosten samt träningen, jag vill öka i massa och med massa kommer även en del styrka, men det är massan i fokus.

Jag är fullt medveten att 500mg kommer att bli dyrare än 250/300mg så det är inget någon behöver påpeka...

Edit: Kanske borde lägga till att jag tänkte kura drygt 10 veckor för att sedan ta nolva och sedan sluta där (beroende på hur det ser ut såklart).

Tack!
Citera
2013-03-21, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drabek
Okej. Kollade igenom priserna, varför är testo p billigare än e och c?
Testo p har en mycket kortare spårtid än testo e samt andra fördelar och nackdelar.
Citera
2013-03-21, 17:04
Medlem
Zuccas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blindguard
Jag tänkte börja på en kur med Testo-E fast är dock lite osäker på mängden, jag tänkte köpa e5d, jag sett många som kör med 250mg, sen några få med 500mg och någon på 300mg, hur mycket bör jag köra? Jag har hört att 250mg kan vara i det minsta laget så jag tänker nog lite mer på 300 eller 500.

Jag är 19 år (ska inte kura än, tänkte vänta drygt 1-2 år) har tränat i två år seriöst, väger 105kg med 10-11% fett (kaliper)
125kg bänk
215kg mark
180kg knäböj

Målet med kuren är under en bulk där jag självklart (som vanligt) sköter kosten samt träningen, jag vill öka i massa och med massa kommer även en del styrka, men det är massan i fokus.

Jag är fullt medveten att 500mg kommer att bli dyrare än 250/300mg så det är inget någon behöver påpeka...

Edit: Kanske borde lägga till att jag tänkte kura drygt 10 veckor för att sedan ta nolva och sedan sluta där (beroende på hur det ser ut såklart).

Tack!

Du må va en stor björn redan nu.
Citera
2013-03-21, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol
Testo p har en mycket kortare spårtid än testo e samt andra fördelar och nackdelar.

Okej, så du påstår att Testo p är bättre än testo e överlag?
Citera
2013-03-21, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zucca
Okej, kanske ska strunta i att köra på det då. Tack för att du skrev, antar jag kommer få samma reaktioner pga att min astma är såpass allvarligt.
Några andra prepp din polare "mår dåligt av"?

Givetvis är det ju från individ till individ, men tänkte mest på astman om han fick svårt att andas eller liknande av något prepp.

Att röra på sig med tren är helt omöjligt för honom typ, han har kondition som någon med kol då, hans egna ord.

Mvh
Citera
2013-03-21, 17:11
Medlem
Citat:
Okej, så du påstår att Testo p är bättre än testo e överlag?

Han nämner ju att det finns både fördelar och nackdelar. Så stor skillnad är det inte på dom, men finns fördelar med bägge för olika lägen.

mvh
Citera
2013-03-21, 18:47
Medlem
Vilket märke av Testo P skulle ni ha valt, Diamond Pharma, Lion Lab, Greater Pharma, Lyka Labs eller Malay Tiger?

Hört att DP's testo e olja värker något enormt efter inject iaf, samma med testo p?
Citera
2013-03-21, 19:08
Medlem
Citat:
Vilket märke av Testo P skulle ni ha valt, Diamond Pharma, Lion Lab, Greater Pharma, Lyka Labs eller Malay Tiger?

Hört att DP's testo e olja värker något enormt efter inject iaf, samma med testo p?

Aldrig kört DP's grejer själv så kan inte svara på just dom. Men generellt brukar väl testo p smärta lite mer än av vad testo e gör! Men är självklart individuellt hur mycket det smärtar för just dig med testo p oavsett märke...

Mvh
Citera
2013-03-21, 19:23
Bannlyst
Citat:

Hade valt malay pga att dem smärtar inget
Citera
2013-03-21, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X2theZ
Hade valt malay pga att dem smärtar inget

"Inget"? Haha Har hört mycket gott om Lion Lab också
Citera
2013-03-21, 20:13
Bannlyst
Citat:
"Inget"? Haha Har hört mycket gott om Lion Lab också
Jaaa, jag får absolut noll smärta av malay tigers oljer
Citera
2013-03-21, 20:36
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X2theZ
Jaaa, jag får absolut noll smärta av malay tigers oljer
Här med. 0 smärta. Lion lab bara känningar ibland. Spelar ingen större roll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in