2013-01-16, 19:08
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Ja absolut, men nu pratar vi inte stickintervaller utan om när man ska börja pctn.
Tackar, precis så jag tänkte ang. tid mellan stick.

Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Du har helt rätt angående stickandet, där bör man anpassa sig efter den snabbaste estern. När det gäller pct är det däremot den långsammaste estern man utgår ifrån.
Vad knasigt. Jag litar på dig men ... det känns som man kommer få rätt ojämna nivåer i slutet.
Citera
2013-01-16, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fez
Det är första kuren?
Ligg kvar på 500mg testo e e5d då. Det är en relativ hög dos för en nybörjare. Ska räcka för bra ökningar.
Susta eller testo p blir ingen större ändring då det är samma preparat men kortare halveringstid bara.
Ligger du på ett tag till på det och vill lägga på nåt senare så skulle jag själv köra 5-6v dianabol en bit in i kuren.
Men ligg kvar på testo e only ett tag till. Du ligger på 700mg/veckan. Det är potenta doser.

Yes första Inject kuren, men avverkat en del andra orala kurer. Ja, asso det känns ju bra. Men också att vafan när man ändå kör äre väll bara och köra på rejält! Funderar om man skulle öka till 750mg e5d testo e. Ist för att plocka in nått nytt prepp?
Citera
2013-01-16, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muscle88
Yes första Inject kuren, men avverkat en del andra orala kurer. Ja, asso det känns ju bra. Men också att vafan när man ändå kör äre väll bara och köra på rejält! Funderar om man skulle öka till 750mg e5d testo e. Ist för att plocka in nått nytt prepp?

Hade inte ökat testo utan satt 500mg tätare för jämnare nivåer det ger dig högre vecko dos också.
Sen kan du ju alltid blasta på med dbol eller nån annan oral.
Eller köra nån snabb ester typ npp eller snabb eq om du kan hitta det.
Att slänga in susta e5d är idiotiskt sätt det e3d eller ännu bättre eod.
Men lär ta 5+ v innan du få full effekt.
Citera
2013-01-16, 20:00
Medlem
yeah-mans avatar
tjena jag har lite nybörjarfrågor angående tren acetate,

1. vet att man brukar säga att man ska sticka ed, eller eod, men eftersom estern har en livslängd på 3 dagar, skulle man inte lika gärna kunna sticka e3d utan några ökade sides?

2.om man ligger på en dos som 150mg eod-e3d, är det en låg eller hög dos? alltså borde man börja lägre, eller är det en okej dos att köra på som sin första gång?

3. vilka effekter kan man förvänta sig att få på 150mg eod? styrka,massa, uthållighet,mm, har endast kurat på testo och några orala tidigare, men skiljer sig resultaten på tren mycket från tex testo?

Tack på förhand!

MVH
Citera
2013-01-16, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeah-man

1. vet att man brukar säga att man ska sticka ed, eller eod, men eftersom estern har en livslängd på 3 dagar, skulle man inte lika gärna kunna sticka e3d utan några ökade sides?

2.om man ligger på en dos som 150mg eod-e3d, är det en låg eller hög dos? alltså borde man börja lägre, eller är det en okej dos att köra på som sin första gång?

3. vilka effekter kan man förvänta sig att få på 150mg eod? styrka,massa, uthållighet,mm, har endast kurat på testo och några orala tidigare, men skiljer sig resultaten på tren mycket från tex testo?

Tack på förhand!

MVH
1: Tycker du inte ska gå över eod! Frekventare stick kommer ge dig bättre hormonella nivåer och svarar du dåligt och sticker e3d kommer det gå dåligt.

2: Börja så lågt som möjlig med tren a.

3: Mycket mer styrka/massa än testo. Har för mig att värderna är 5x på tren som testo

mvh
Citera
2013-01-16, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeah-man

Tack på förhand!

MVH

Eod går bra. Börja för Guds skull inte på 150 mg eod! Ha lite jävla respekt för tren är du bussig.
Citera
2013-01-16, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Hade inte ökat testo utan satt 500mg tätare för jämnare nivåer det ger dig högre vecko dos också.
Sen kan du ju alltid blasta på med dbol eller nån annan oral.
Eller köra nån snabb ester typ npp eller snabb eq om du kan hitta det.
Att slänga in susta e5d är idiotiskt sätt det e3d eller ännu bättre eod.
Men lär ta 5+ v innan du få full effekt.

Okej, då slänger jag på dbollarna jag har nu. Sen kör jag 500mg e3d efter dbollarna är klara.
Citera
2013-01-16, 20:39
Medlem
yeah-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol
1: Tycker du inte ska gå över eod! Frekventare stick kommer ge dig bättre hormonella nivåer och svarar du dåligt och sticker e3d kommer det gå dåligt.

2: Börja så lågt som möjlig med tren a.

3: Mycket mer styrka/massa än testo. Har för mig att värderna är 5x på tren som testo

mvh

Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Eod går bra. Börja för Guds skull inte på 150 mg eod! Ha lite jävla respekt för tren är du bussig.
tack så mycket för svaren!
okej men i sådana fall få det nog bli eod om det skulle bli så att jag hoppar på!
vill ju självklart börja lågt, har otrolig respekt för så starka grejer som tren!, dok har jag inte alls mycket vetskap om hur mycket man ska dosera på tren.

men runt 50-75mg? skulle det vara en lämplig dos istället?

mvh
Citera
2013-01-16, 20:40
Medlem
75 är lagom. Ligg på den dosen i 2 veckor, för att sedan utvärdera. Om allt känns bra, kan du gott och väl höja till 100 mg eod.
Citera
2013-01-16, 20:56
Medlem
Fezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muscle88

Jag ska inte säga det är för fel för jag gasade på värre än så själv i början. Känns allt bra så men räkna med att riskerna för biverkningar ökar markant.
Jag körde på 500 testo och 500 deca e5d efter 5v in på första inj kuren själv.
Citera
2013-01-16, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vtchun
Det skulle funka men jag tycker du kan spara det till
nästa kur istället. Den är din första, kör bara på testo nu.

Mvh

okej (: , tar gärna emot fler svar och tankar kring ämnet
Citera
2013-01-16, 22:21
Bannlyst
Ostabila nivåer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem