2013-02-07, 23:44
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elluBehT
Se till att ha vialen i en steril miljö bara och ge fan i att trycka in luft i den så ska du se att den klarar sig alldeles utmärkt

Det går bra att lägga vialen i förpackningen som pumpen låg i förutsatt att den är stor nog (5ml pump) och sätta en tejpbit över där man öppna förpackningen.
Jag brukar förvara öppnade vialer så....
Citera
2013-02-07, 23:57
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Det går bra att lägga vialen i förpackningen som pumpen låg i förutsatt att den är stor nog (5ml pump) och sätta en tejpbit över där man öppna förpackningen.
Jag brukar förvara öppnade vialer så....
Kör på samma system, fast byter alltid till den nya förpackningen varje gång. Kan inte tänka mig att det gör någon överdrivet stor skillnad, fast känns bra!
Citera
2013-02-08, 00:04
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Kör på samma system, fast byter alltid till den nya förpackningen varje gång. Kan inte tänka mig att det gör någon överdrivet stor skillnad, fast känns bra!

Ja det var så jag menade
Citera
2013-02-08, 00:38
Medlem
Liten fråga som jag undrar över.

Tjejen bor utomlands, och pga att jag kör testo e + primo e6d(ändrat till e5d pga känningar) så brukar jag resa dit och stanna 5 dagar.
Nu vill tjejen att jag stannar minst en 1-1½vecka så jag undrar hur mycket det påverkar.
Skulle det funka bra om jag körde testo C istället precis innan? Har inget för tillfället men om det håller nivåerna stabila så.
Eller är det inget att oroa sig över?
Citera
2013-02-08, 06:43
Medlem
Kan man sätta nålen i genom en tattuering?
Citera
2013-02-08, 08:28
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
nä hårt som sten
Citera
2013-02-08, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay

Ja rent tekniskt kan du göra, MEN det är inget som rekommenderas.

Eftersom du har färg = främmande partikel som du får till att fastna i nålhuvudet och kör längre in i kroppen. = 80% risk för infektion.
Citera
2013-02-08, 09:23
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pectoralissimus
Liten fråga som jag undrar över.

Tjejen bor utomlands, och pga att jag kör testo e + primo e6d(ändrat till e5d pga känningar) så brukar jag resa dit och stanna 5 dagar.
Nu vill tjejen att jag stannar minst en 1-1½vecka så jag undrar hur mycket det påverkar.
Skulle det funka bra om jag körde testo C istället precis innan? Har inget för tillfället men om det håller nivåerna stabila så.
Eller är det inget att oroa sig över?

Sätt dubbeldos!
Citera
2013-02-08, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 225mike

Eftersom du har färg = främmande partikel som du får till att fastna i nålhuvudet och kör längre in i kroppen. = 80% risk för infektion.
Där ser man
Har satt över 100 stick genom mina gaddningar.
Citera
2013-02-08, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Sätt dubbeldos!

Bueno!

Föresten, säg att man kör 20mg nolva ed pga att man fått känningar innan, vågar man åka utan nolvan i mer än en vecka? Ska man ta nån mega dos innan man åker eller vågar man ta med sig det på flyg?
Citera
2013-02-08, 14:49
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pectoralissimus
Bueno!

Föresten, säg att man kör 20mg nolva ed pga att man fått känningar innan, vågar man åka utan nolvan i mer än en vecka? Ska man ta nån mega dos innan man åker eller vågar man ta med sig det på flyg?

Åker du inom EU är det lugnt. Stoppa ner i en vitaminburk eller dylikt.
Citera
2013-02-08, 14:58
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 225mike

Eller hur.. har du ens gaddningar? Jag sätter genom mina gaddar hela tiden och har inte fått nån infektion.
Pz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in