2012-12-09, 17:37
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigzy
har flyttande letro ifrån sparksurfaren som legat i kylen nu c.a 1 månad.
Det har bildats kristaller som sitter fast i bottnen på flaskan, vad fasiken har hänt, hur får man bort skiten ifall jag behöver använde det ngn dag?

varför la du det i kylen för? men skumt, jag har flytande letro också och det är ju tröd i skiten, och sprit kan man inte få att frysa. men jadu får väl göra som man gör med prepp koka upp lite vatten, stäng av plattan och doppa vialen och skaka på den tills dem släpper och att det ser ut som innan.

men aa det var märkligt, trodde de flesta använde T-röd till att framställa flytande letro.

Mvh
Citera
2012-12-09, 17:45
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
varför la du det i kylen för? men skumt, jag har flytande letro också och det är ju tröd i skiten, och sprit kan man inte få att frysa. men jadu får väl göra som man gör med prepp koka upp lite vatten, stäng av plattan och doppa vialen och skaka på den tills dem släpper och att det ser ut som innan.

men aa det var märkligt, trodde de flesta använde T-röd till att framställa flytande letro.

Mvh

jadu måste väl läst nånstans att det skall förvaras i kylen, visst är det alkohol men den har ju inte fryst.
Japp får ta och värma upp den ifall den kommer till användning.
lr prövar jag att förvara den i rumstemp och ser vad som händer?
Citera
2012-12-09, 17:52
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
jadu måste väl läst nånstans att det skall förvaras i kylen, visst är det alkohol men den har ju inte fryst.
Japp får ta och värma upp den ifall den kommer till användning.
lr prövar jag att förvara den i rumstemp och ser vad som händer?

aa precis. testa vilket som låt den stå i rumstemp ett tag då tills du behöver använda den, vilket du kanske inte ens behöver. och har den då inte "tinat" upp så är det ju bara koka upp vatten och doppa den den dagen du behöver den.

så lägg den på något bra gömställe så länge...så är det väl bara vänta och se.

Mvh
Citera
2012-12-09, 17:59
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
aa precis. testa vilket som låt den stå i rumstemp ett tag då tills du behöver använda den, vilket du kanske inte ens behöver. och har den då inte "tinat" upp så är det ju bara koka upp vatten och doppa den den dagen du behöver den.

så lägg den på något bra gömställe så länge...så är det väl bara vänta och se.

Mvh

Jupp slänger in den i min gömma, så får vi hoppas den kommer ligga där å samla damm
tack för hjälpen din byraka
Citera
2012-12-09, 18:06
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Jupp slänger in den i min gömma, så får vi hoppas den kommer ligga där å samla damm
tack för hjälpen din byraka

absolut gör det. det är inga problem, varsågod.

Mvh
Citera
2012-12-09, 21:08
Medlem
som-alis avatar
vad är rekomenderad dos (mängd och hur ofta man sticker) att ta om man tänkte köra Tren a? Har brukat tidigare och van vid AAS.
Samt någon som vet vad priset ligger på för Tren a nere i Thailand?

Tack på förhand.
Citera
2012-12-09, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av som-ali
vad är rekomenderad dos (mängd och hur ofta man sticker) att ta om man tänkte köra Tren a? Har brukat tidigare och van vid AAS.
Samt någon som vet vad priset ligger på för Tren a nere i Thailand?

Tack på förhand.

Olika, själv körde jag 100-150mg måndag,onsdag,fredag. men bytte till eod.

50mg ed funkar också..

pris vet ja inte

//jeff
Citera
2012-12-09, 23:29
Medlem
som-alis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Olika, själv körde jag 100-150mg måndag,onsdag,fredag. men bytte till eod.

50mg ed funkar också..

pris vet ja inte

//jeff

ok då vet jag lite mer.
Tackar.
Citera
2012-12-10, 00:46
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Tänkte jag skulle köra en nybörjare kur på 10/60.

Träna hårt och äta mycket något jag borde tänka på?

Äta mer? dricka mer? kom med så många tips ni kan är ni snälla
Citera
2012-12-10, 01:12
Medlem
yeah-mans avatar
hej alla, jag har lite av en basic fråga som jag har funderat en del på såhär under kvällen, nämligen, kan man bli riktigt stor (och då menar jag lite som eliterna inom bb) med enbart enkla kurer, tex, testo only, testo/deca, testo/tren osv om man nu ligger på över grammet då, med rätt träning och kost

eller måste man ha dessa häxblandningar som man ser att många använder som tex, testo e-p/deca/tren/slin/ghrp-6 etc

självklart har man ju hört, mer prepp=mer massa, men är det verkligen nödvändigt med hur mycket prepp som helst?
säg att man ligger på 3g testo only, borde man inte komma en jävla bit på vägen med endast de?
Citera
2012-12-10, 12:02
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeah-man
hej alla, jag har lite av en basic fråga som jag har funderat en del på såhär under kvällen, nämligen, kan man bli riktigt stor (och då menar jag lite som eliterna inom bb) med enbart enkla kurer, tex, testo only, testo/deca, testo/tren osv om man nu ligger på över grammet då, med rätt träning och kost

eller måste man ha dessa häxblandningar som man ser att många använder som tex, testo e-p/deca/tren/slin/ghrp-6 etc

självklart har man ju hört, mer prepp=mer massa, men är det verkligen nödvändigt med hur mycket prepp som helst?
säg att man ligger på 3g testo only, borde man inte komma en jävla bit på vägen med endast de?
svergie elit 80-90kg behöver du inte steroider till om du ge det tid o har rätt gener
Citera
2012-12-10, 16:34
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeah-man

Man får nog också tänka långsiktigt om du vill bli riktigt grov. Om du redan sen start använder mycke orala relativt högre doser än andra för att sedan va uppe på flera gram efter några år ja... Då kanske du inte kommer så långt pga alla biverkningar du kan riskera.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in