2013-01-17, 13:32
Medlem
kvarg4evers avatar
Eller så investerar du 79 kronor i en sån här så får du nog en ganska mycket mer precis delning av tabletterna än om du ska stå och lalla med en kniv...

http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=247509
Citera
2013-01-17, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvarg4ever
Eller så investerar du 79 kronor i en sån här så får du nog en ganska mycket mer precis delning av tabletterna än om du ska stå och lalla med en kniv...

http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=247509

ok tack för tipset det får bli 25/50 . kommer komma med en kurrapport när jag startar kuren
Citera
2013-01-17, 13:56
Medlem
25mg i 50-60 dagar skulle jag rekommendera som en första kur. Det kommer ge dig EXTREMT mycket om du sköter kost och träning. Och nästa kur kör du bara ett par milligram mer kanske 40mg/50-60dagar.

Vissa kör sin första 25/50 kur o tänkte shit vilka gains och kör sin nästa kur på 50-100mg bara för att de tror att du kommer bygga 2-4x mer bara för att doserna är på den nivån och det stämmer inte. Har du dessa förväntningarna kommer du bli väldigt missnöjd då du ALLTID kommer öka mest i första kuren.
Citera
2013-01-17, 14:20
Medlem
runds avatar
Någon som kan rekommendera något för att stärka upp kroppen? Kroppen börjar bli skör och vill inte dra på mig några större skador. Deca och eq känner jag till, ingen av dem är aktuell.

Tänkte framförallt om det fanns någon peptid som är bra för det här ändamålet? Det ska vara en peptid som inte behöver sättas mer än max 1 gång per dag.
Citera
2013-01-17, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stenoxen
25mg i 50-60 dagar skulle jag rekommendera som en första kur. Det kommer ge dig EXTREMT mycket om du sköter kost och träning. Och nästa kur kör du bara ett par milligram mer kanske 40mg/50-60dagar.

Vissa kör sin första 25/50 kur o tänkte shit vilka gains och kör sin nästa kur på 50-100mg bara för att de tror att du kommer bygga 2-4x mer bara för att doserna är på den nivån och det stämmer inte. Har du dessa förväntningarna kommer du bli väldigt missnöjd då du ALLTID kommer öka mest i första kuren.

ok ska bli mycket spännande att köra kuren. hur länge brukar man köra pct ? tänkte köra nästa kur så fort jag är hyffsat återhämtad. Förstår att detta är inviduellt men hur mycket biverkningar brukar man få av 25mg? (kanske inte går att spekulera men tänkte vad folk brukar få för vanliga biverkningar av den doseringen )
Citera
2013-01-17, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insane-clown
ok ska bli mycket spännande att köra kuren. hur länge brukar man köra pct ? tänkte köra nästa kur så fort jag är hyffsat återhämtad. Förstår att detta är inviduellt men hur mycket biverkningar brukar man få av 25mg? (kanske inte går att spekulera men tänkte vad folk brukar få för vanliga biverkningar av den doseringen )
Bör inte vara så farligt med biverkningar om du är fullt frisk. Du kanske får lite mer acne. Eller så kanske du drabbas av någon av de värre biverkningarna men det vet man aldrig fören man provat.

PCT vet jag inte ens om det är någon mening att köra då det enligt mig är onödigt att trycka i sig massa cancer tabletter på såhär låga doser. Din "återhämtning" kanske tar lite längre tid och du kanske tappar lite mer men du vet inte heller vad du får för biverkningar av nolvan, clomid eller vad du tänkt köra i din PCT. Men ja vissa skulle ju säga att du ska köra PCT för att känna hur det känns. Men gör hur du vill. Läs på lite om PCT så allt blir rätt.

mvh
Citera
2013-01-17, 14:41
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filthyfew
första injectkuren ska man då hålla sig långt undan eq-prop...o alla andra kurer därefter med, sjuk smärta med resultat som knappast är värda det i gengäld.

förklara hur du menar här!?
Citera
2013-01-17, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Fel på läsförståelsen?
Ts skrev 50mg 50dagar eller 25mg 100dagar

Det kan jag säkert ha ibland! Men nu var mitt råd 25/50 även om
det förslaget ej var angivet.
Så har han en 25/50 till sin eventuella testo kur senare, eller köper till
och höjer lite.
Citera
2013-01-17, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vtchun
Det kan jag säkert ha ibland! Men nu var mitt råd 25/50 även om
det förslaget ej var angivet.
Så har han en 25/50 till sin eventuella testo kur senare, eller köper till
och höjer lite.
Självklart är det som är det bästa alternativet.
Jag skrev bara att inget av ts alternativ var bra
Citera
2013-01-17, 15:53
Medlem
Kört Testo E sen Februari förra året. Körde fram till Augusti med TM pharma, bytte sedan till Seritexx och i början av November Diamond Pharma. Fick rejäla smärtor av DP, men skitsamma, det går över tänkte jag. Vilket det gjorde när jag började sticka flera ggr i rad i samma ben. Märkte att jag började få en knöl efter näst sista inject i högra och tänkte att jag byter ben vid nästa inject. Kunde dock inte eftersom att jag skulle iväg på nyårsfirande och ville inte halta omkring med tanke på att en vän redan misstänker att jag kurar. Sen dess har jag haft en knöl i högra benet som smärtar om jag böjer på benet väldigt mycket, eller masserar. Börjar få lite likadant på vänstra benet. Vid sista sticket i högra fick jag upp vit substans i nålen men inget blod, så jag antog att det bara var gammalt testo. Några förslag? Har en Pencilin kur hemma om ni föreslår det.

Edit: Är varken röd eller varm, ingen feber. Ingenting. Bara en jävla en knöl och smärta.

MVH
Citera
2013-01-17, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen1
Kört Testo E sen Februari förra året. Körde fram till Augusti med TM pharma, bytte sedan till Seritexx och i början av November Diamond Pharma. Fick rejäla smärtor av DP, men skitsamma, det går över tänkte jag. Vilket det gjorde när jag började sticka flera ggr i rad i samma ben. Märkte att jag började få en knöl efter näst sista inject i högra och tänkte att jag byter ben vid nästa inject. Kunde dock inte eftersom att jag skulle iväg på nyårsfirande och ville inte halta omkring med tanke på att en vän redan misstänker att jag kurar. Sen dess har jag haft en knöl i högra benet som smärtar om jag böjer på benet väldigt mycket, eller masserar. Börjar få lite likadant på vänstra benet. Vid sista sticket i högra fick jag upp vit substans i nålen men inget blod, så jag antog att det bara var gammalt testo. Några förslag? Har en Pencilin kur hemma om ni föreslår det.

Edit: Är varken röd eller varm, ingen feber. Ingenting. Bara en jävla en knöl och smärta.

MVH

Kan du förtydliga hur länge du dragits med knölen? Jag och många andra har haft liknande problem (dock inte av DP). En gul sörja, som kan liknas vid var. För mig egen del tog det runt 2 månader innan det var borta. Kan även tillägga att jag lät låren vila i över ett år innan jag började sticka mig där igen.

Du har ju fler ställen än lår att utnyttja. Gluts och axlar är perfekta, och inte alls svårt att sätta rätt.
Citera
2013-01-17, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Förstår inte riktigt varför du citerade mig

För att du rekommenderade en färsking snabb eq...

Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
förklara hur du menar här!?

Menar att eq-propp är förjävla smärtsamt att sätta, lågt doserat, 90% (en siffra tagen ur luften men baserad på hörsägen och egen erfarenhet...) får hög feber de första sticken oavsett tillverkare och resultat och effekt står absolut inte i proportion till undecylenate imho. Det är inte på ngt vis som tex npp kontra deca.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in