Citat:
Ursprungligen postat av Generalen1
Kört Testo E sen Februari förra året. Körde fram till Augusti med TM pharma, bytte sedan till Seritexx och i början av November Diamond Pharma. Fick rejäla smärtor av DP, men skitsamma, det går över tänkte jag. Vilket det gjorde när jag började sticka flera ggr i rad i samma ben. Märkte att jag började få en knöl efter näst sista inject i högra och tänkte att jag byter ben vid nästa inject. Kunde dock inte eftersom att jag skulle iväg på nyårsfirande och ville inte halta omkring med tanke på att en vän redan misstänker att jag kurar. Sen dess har jag haft en knöl i högra benet som smärtar om jag böjer på benet väldigt mycket, eller masserar. Börjar få lite likadant på vänstra benet. Vid sista sticket i högra fick jag upp vit substans i nålen men inget blod, så jag antog att det bara var gammalt testo. Några förslag? Har en Pencilin kur hemma om ni föreslår det.
Edit: Är varken röd eller varm, ingen feber. Ingenting. Bara en jävla en knöl och smärta.
MVH
Kan du förtydliga hur länge du dragits med knölen? Jag och många andra har haft liknande problem (dock inte av DP). En gul sörja, som kan liknas vid var. För mig egen del tog det runt 2 månader innan det var borta. Kan även tillägga att jag lät låren vila i över ett år innan jag började sticka mig där igen.
Du har ju fler ställen än lår att utnyttja. Gluts och axlar är perfekta, och inte alls svårt att sätta rätt.