2012-12-08, 11:39
Medlem
Han kommer att få samma effekt som om han hade kört hela kuren nu. 5 Dagar har inte så mycket att säga. Men om han fortsätter att kura utan att träna hårt och tungt så ökar han risken för bivärkningar.
Citera
2012-12-08, 12:14
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.machine
Han kommer att få samma effekt som om han hade kört hela kuren nu. 5 Dagar har inte så mycket att säga. Men om han fortsätter att kura utan att träna hårt och tungt så ökar han risken för bivärkningar.

På vilket sätt ökar han risken för bieffekter om han inte skulle träna hårt?
Citera
2012-12-08, 13:02
Medlem
dubbelgubbes avatar
Om ampullen har en skåra eller prick skall den vara mot dig.
En minifil från biltema är oxå bra att ha. En trekantik som filar en liten skåra.

Själv bryter jag alltid i en liten tunn handduk.

Dock föredrar jag vialer.
Citera
2012-12-08, 13:45
Medlem
bjo10tons avatar
Nödvändigt att tala om för VC?

Hejsan jag funderar på att boka tid på vårdcentralen imon och kolla om jag har högt blodtryck. Har haft spänningar i nacken som leder till en mild huvudvärk och lite tydligare hjärtslag. Jag tror jag är lite väl nojjig över mitt blodtryck men de är nog bättre att ta de säkra före de osäkra.

Vilket fall så undrar jag såfall om de nödvändigt att berätta för dom då att jag tar susta och decca?
Tänkte att oavsett om jag har högt blodtryck så borde det väll inte spela någon roll om dom vet att jag är inne på en kur som kan vara orsaken då de inte är någon speciell medicin som skriv ut för de?

Det blir fjärde sticket imorgon och undrar då även om jag ska vänta 6 veckor då jag tagit sista sticket?

Okey lite rörigt men ni förstår nog iaf och är tacksam för era svar och är gärna öppen för förslag.
Citera
2012-12-08, 13:55
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjo10ton
Hejsan jag funderar på att boka tid på vårdcentralen imon och kolla om jag har högt blodtryck. Har haft spänningar i nacken som leder till en mild huvudvärk och lite tydligare hjärtslag. Jag tror jag är lite väl nojjig över mitt blodtryck men de är nog bättre att ta de säkra före de osäkra.

Vilket fall så undrar jag såfall om de nödvändigt att berätta för dom då att jag tar susta och decca?
Tänkte att oavsett om jag har högt blodtryck så borde det väll inte spela någon roll om dom vet att jag är inne på en kur som kan vara orsaken då de inte är någon speciell medicin som skriv ut för de?

Det blir fjärde sticket imorgon och undrar då även om jag ska vänta 6 veckor då jag tagit sista sticket?

Okey lite rörigt men ni förstår nog iaf och är tacksam för era svar och är gärna öppen för förslag.
Du behöver inte boka tid. Bara åka dit o ta blodtrycket själv. Vet du ej hur du gör så be om hjälp.. Säg att du är orolig o att det ligger i släkten bara. Nämn ej aas
Citera
2012-12-08, 14:05
Medlem
bjo10tons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Du behöver inte boka tid. Bara åka dit o ta blodtrycket själv. Vet du ej hur du gör så be om hjälp.. Säg att du är orolig o att det ligger i släkten bara. Nämn ej aas

Tack så mycket!
Citera
2012-12-08, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.machine

Han undra vad som skulle hända om han tog det under resan men ändå tränade med sin egen vikt t.ex chins, dips, rygglyft, pushups och situps.
Citera
2012-12-08, 15:44
Medlem
Kan börja med att skriva att jag aldrig brukat AAS. Men om han endast varit ON i 5 dagar varför inte kliva av och sen köra om på nytt efter att han kommit hem? Onödig risk att ta med prepp på utlandsresa. Bara mina tankar.
Citera
2012-12-08, 18:29
Medlem
Dr.Labans avatar
Påverkar nandrolone nedstängdheten på ett annat sätt än testo?
Om en person ändå legat på ett år med enbart testo så är han helt nerstängd. Skulle han bli mer nerstängd om han avslutade med en testo+nandro innan hann kliver av? Jag hoppas att det går att förstå vad jag menar.
Citera
2012-12-09, 13:41
Medlem
Ni som beställer prepp nu i vintertid ? Hur gör ni med tanke på kylan ?

Byggt om postlådan med värmeslingor ? Nej skämt och sido, om vi tar som exempel preppen ligger ca 6 timmar i -10 grader. Kommer det kristallisera sig och går det att få bort dessa kristaller genom att låta oljan ligga i rumstemp några dagar.
Citera
2012-12-09, 14:04
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersson85
Ni som beställer prepp nu i vintertid ? Hur gör ni med tanke på kylan ?

Byggt om postlådan med värmeslingor ? Nej skämt och sido, om vi tar som exempel preppen ligger ca 6 timmar i -10 grader. Kommer det kristallisera sig och går det att få bort dessa kristaller genom att låta oljan ligga i rumstemp några dagar.

antingen tar du paketet på rek, eller så har du värmeslingor i brevlådan.

nej då ja det kommer bli kristaller, eftersom det är kallare ute än oljornas fryspunkt, du behöver bara koka upp lite vatten i en kastrull sen stänga av plattan och lägga ned vialerna i det varma vattnet skaka och doppa tills oljan ser ut som vanligt/som den ska göra igen.

Mvh
Citera
2012-12-09, 17:26
Medlem
Bigzys avatar
har flyttande letro ifrån sparksurfaren som legat i kylen nu c.a 1 månad.
Det har bildats kristaller som sitter fast i bottnen på flaskan, vad fasiken har hänt, hur får man bort skiten ifall jag behöver använde det ngn dag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in