2012-12-06, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmyski
Som jag skrev i sista inlägget... Några förslag?

Dbol 500mg Ed med testo e 4000mg E5d

//jeff
Citera
2012-12-06, 23:16
Medlem
Lägger en grund här på hur jag tränar...
Pass 1:
Bröst + Axlar

Pass 2:
Biceps + Triceps

pass 3:
Rygg + ben

Pass 4:
Mage + nacke

Uppepå detta simmar jag 1000m varje morgon innan gymmet samt powerwalkar 12km efter gymmet.

Har helt enkelt slutat växa, ökar i styrka sakta men säkert men ser inget resultat, har fått en uppfattning av att Shark Labs anadrol ska funka bra att "pusha" igång kroppen med, ska som sagt kicka igång kroppen, inte bli extremt stor (inte än iallafall :P )

Problemet för mig är att jag är osäker på vart jag ska få tag i det SERIÖST...

186cm lång, 103kg, 15-20% BF.
Sover bra 9 timmar varje natt, äter rätt och försöker på alla sätt öka men behöver hjälp nu...

THX!!!
Citera
2012-12-07, 00:01
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Pass 1:
Bröst + Axlar

Pass 2:
Biceps + Triceps

pass 3:
Rygg + ben

Pass 4:
Mage + nacke

Uppepå detta simmar jag 1000m varje morgon innan gymmet samt powerwalkar 12km efter gymmet.

Har helt enkelt slutat växa, ökar i styrka sakta men säkert men ser inget resultat, har fått en uppfattning av att Shark Labs anadrol ska funka bra att "pusha" igång kroppen med, ska som sagt kicka igång kroppen, inte bli extremt stor (inte än iallafall :P )

Sover bra 9 timmar varje natt, äter rätt och försöker på alla sätt öka men behöver hjälp nu...

THX!!!

Läs de två första sidorna av den här tråden: https://www.flashback.org/t1284514

Skippa sharklabs.
Citera
2012-12-07, 00:08
Medlem
Gymmes avatar
Har kört TM Pharmas Testo E i 3 månader, bytte till MM's galenika för de sista 4 veckorna och har fått känningar på galenika, har någon upplevt något liknande?
Citera
2012-12-07, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Har kört TM Pharmas Testo E i 3 månader, bytte till MM's galenika för de sista 4 veckorna och har fått känningar på galenika, har någon upplevt något liknande?

Kan vara vid övergången bara, vänta och se eller gör något, det finns inte så många alternativ du har att bolla mellan.
Citera
2012-12-07, 00:38
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Kan vara vid övergången bara, vänta och se eller gör något, det finns inte så många alternativ du har att bolla mellan.

Värt att slänga in letro? Eller tror du bara kroppen inte ännu är van?
Citera
2012-12-07, 00:41
Medlem
Citat:
Pass 1:
Bröst + Axlar

Pass 2:
Biceps + Triceps

pass 3:
Rygg + ben

Pass 4:
Mage + nacke

THX!!!

Nej, du äter inte rätt. Skulle förmodligen säga att du äter så inåt helvete fel. Eller så har du precis börjat med den mängden cardio.

Lär dig grundläggande kost och träningslära innan.
Citera
2012-12-07, 10:31
Medlem
Min första injektion

Jag injicerade en ml testo E i arslet igår kväll och det kändes som det dummaste, roligaste och mest spänande jag gjort på väldigt länge.
Tänkte att detta kunde vara kul läsning för de som funderar på att göra detsamma.

Har nu i ett par veckors tid läst på om det mesta angående anabola steroider. Om steroidprofiler, AIs, SERMs, SARMs, PCT protokoll, injicering, halveringstider... It goes on. Mestadels på amerikanska forum och hemsidor.
Har även vart inne här lite på flashback för att kolla lite på vilka erfarenheter folk här hemma i sverige har haft med grejjerna. Trots att kunskapsnivån verkar vara något låg så känns det som att det har gått bra för de flesta.
När man läser diverse kurrapporter och inlägg om kurer så känns det som att forskningen endast kan dra begränsade slutsatser (alltid nån som postar "Jag har gått på 5g test, 5g tren, 5g deca, 200mg dbol utan några sidoeffekter alls i tjugo veckor och jag behövde ingen PCT!).
Individualitet verkar vara den mest avgörande faktorn på hur man reagerar.
Efter all läsning bestämde jag tills slut för att prova en kur på Test E, vilket leder oss till injektionen som gick till så här;

Jag öppnade paketet, tittade lite på bipacksedeln och tog ut en av ampullerna. Fram med pump, nål och desinficeringsmedel. Kännde hur pulsen steg lite och händerna börade skaka smått.
Första problemet fick jag med att knäcka av toppen av ampullen. Det gick ju bara inte och jag ville inte ta i tills den sprack heller, så jag gick in på youtube för att kolla instruktionsvideo.
Med lite nyfunnet mod greppade jag toppen med tummen och tog i. Mycket riktigt så sprack toppen i handen på mig och ja skar upp höger tumme.
"FAN!" skrek jag och ställde ner ampullen, gick och tvättade händerna, tejpade tummen och kom tillbaka(glaset fick ligga kvar på golvet tills vidare).
Med högre puls och skakigare händer trädde jag nålen på pumpen och började mitt halvlama, skakiga aspireringsförsök. Det gick bra till en början men när jag började närma mig det sista så hade jag väldigt svårt att tömma ampullen. Kom in massa luft och jag fick börja om. Efter några försök nöjde jag mig med 0,8ml.
Satte på lite klassisk musik, lade mig i sängen, drog ner kallingarna, höll upp sprutan och tänkte för mig själv "Vafan håller jag på med? Aja, skitsamma!"
Nålen gled in som om det vore smör jag hade stuckit. Började trycka i oljan med händer som Michael J Fox. Nålen guppade upp och ner och det känndes som en evighet tills sprutan var tom.
En droppe blod och en droppe ollja följde med nålen ut men utöver det gick allt bra.

Nu känns det dock precis som om någon sparkade mig med stålhätta i arslet igår. Någon som har tips på hur man kan undvika det till nästa injektion?
Tips på hur man knäcker ampullen (without blood shed) mottages gärna också. Och även bra sätt att få upp all olja ur ampullen!

MVH
Senast redigerad av Mengele2 2012-12-07 kl. 10:34.
Citera
2012-12-07, 10:35
Bannlyst
Ha en handduk eller pappersbit emellan när du knäcker ampullen så ska det nog gå bra
Citera
2012-12-07, 10:48
Medlem
Fezs avatar
Leta efter en prick eller skåra i halsen på ampullen. Bryt där. Ha papper mellan om den krossas. Hänt några ggr för mig men då pratar vi om flera hundra ampuller sammanlagt idag.
Smärta kommer ofta i början innan kroppen vänjer sig med oljan.
Försök sticka igenom fort och aspirera. Jag brukar hålla fast målen med vänsterhanden så den inte "guppar" och även så nålen inte släpper från sprutan.
Lycka till. Ett par stick till sen går det som en dans.
Citera
2012-12-07, 10:50
Medlem
Phil.Hs avatar
Helt normalt att du har ont efter din "oskuld". Det brukar lugna sig med tiden.
Citera
2012-12-07, 12:16
Medlem
Tack för tipsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här