Jag injicerade en ml testo E i arslet igår kväll och det kändes som det dummaste, roligaste och mest spänande jag gjort på väldigt länge.
Tänkte att detta kunde vara kul läsning för de som funderar på att göra detsamma.
Har nu i ett par veckors tid läst på om det mesta angående anabola steroider. Om steroidprofiler, AIs, SERMs, SARMs, PCT protokoll, injicering, halveringstider... It goes on. Mestadels på amerikanska forum och hemsidor.
Har även vart inne här lite på flashback för att kolla lite på vilka erfarenheter folk här hemma i sverige har haft med grejjerna. Trots att kunskapsnivån verkar vara något låg så känns det som att det har gått bra för de flesta.
När man läser diverse kurrapporter och inlägg om kurer så känns det som att forskningen endast kan dra begränsade slutsatser (alltid nån som postar "Jag har gått på 5g test, 5g tren, 5g deca, 200mg dbol utan några sidoeffekter alls i tjugo veckor och jag behövde ingen PCT!).
Individualitet verkar vara den mest avgörande faktorn på hur man reagerar.
Efter all läsning bestämde jag tills slut för att prova en kur på Test E, vilket leder oss till injektionen som gick till så här;
Jag öppnade paketet, tittade lite på bipacksedeln och tog ut en av ampullerna. Fram med pump, nål och desinficeringsmedel. Kännde hur pulsen steg lite och händerna börade skaka smått.
Första problemet fick jag med att knäcka av toppen av ampullen. Det gick ju bara inte och jag ville inte ta i tills den sprack heller, så jag gick in på youtube för att kolla instruktionsvideo.
Med lite nyfunnet mod greppade jag toppen med tummen och tog i. Mycket riktigt så sprack toppen i handen på mig och ja skar upp höger tumme.
"FAN!" skrek jag och ställde ner ampullen, gick och tvättade händerna, tejpade tummen och kom tillbaka(glaset fick ligga kvar på golvet tills vidare).
Med högre puls och skakigare händer trädde jag nålen på pumpen och började mitt halvlama, skakiga aspireringsförsök. Det gick bra till en början men när jag började närma mig det sista så hade jag väldigt svårt att tömma ampullen. Kom in massa luft och jag fick börja om. Efter några försök nöjde jag mig med 0,8ml.
Satte på lite klassisk musik, lade mig i sängen, drog ner kallingarna, höll upp sprutan och tänkte för mig själv "Vafan håller jag på med? Aja, skitsamma!"
Nålen gled in som om det vore smör jag hade stuckit. Började trycka i oljan med händer som Michael J Fox. Nålen guppade upp och ner och det känndes som en evighet tills sprutan var tom.
En droppe blod och en droppe ollja följde med nålen ut men utöver det gick allt bra.
Nu känns det dock precis som om någon sparkade mig med stålhätta i arslet igår. Någon som har tips på hur man kan undvika det till nästa injektion?
Tips på hur man knäcker ampullen (without blood shed) mottages gärna också. Och även bra sätt att få upp all olja ur ampullen!
MVH