Citat:
Ursprungligen postat av kebabsvarvaren
Tänkte köra en testokur. Inga monsterdoser. Det jag tänkte på är ifall man kanske borde vänta nåt år eftersom man fortfarande är ung och förmodligen har ganska höga halter ändå. Sköter kosten och tränar seriöst men när är det "OK" att börja? Typ 20,21,22?
när det är okej att börja. jag klev på för året om / for life som 20åring.. när et är okej, får du fråga dig själv? har du mål som kräver prepp, är du mogen, är du redo, vet du vad du ger dig på vet du varför du ger dig in på det du gör..måste du preppa, har du den kunskap som krävs? åldet har inget med mognad tt göra, vissa är 3+år men är dumma som en 5åring. men rent generellt så är ju 22 bättre än 18, då man levt längre. mera erfarenhet. i tonåren kan man öka som bäst rent. men vem vet du kanske vill bygga som 18åring, när du är 20 kanske du skrattar åt dig själv som 2år tidigare ville börja kura och du är kär i en tjej och drivker vin ooch kollar på vin diesel filmer som 20åring... så det är upp till dig.
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av silverhaj
De är tyvärr inget att skryta med. 90 i bänk ex. Har smala handleder etc så hade inte de bästa förutsättningarna.
Ändå ser jag större ut än de andra som kör samma vikter. Kanske förjag tränat så länge.
Har inte alltid varit kontinuerlig i min träning dock. Och är ju alldeles fö fet i nuläget med.
Preparat jag brukat är protein och olika pwo.
Får man fart på fettförbränningen med vid en ev kur?
ursäkta, men smala handleder vafan har det med resultat/styrka bänken att göra? 25-30% bf är riktigt mkt klart du ser stor ut då, du ser säkert mkt större ut än mig tex. iaf med kläder på.
beror på kost och gener anlag, vilket prepp du kör men aa i regel så kanske vissa prepp ökar ämnesomsättningen/fett förbränningen men det är så lite så att det inet gör dig skillnad. om du tror att du kan kura dig smal och vältränad har du helt fel. läs på mera, ät bättre träna hårdare är mitt tips.
Mvh