2012-12-07, 12:42
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Värt att slänga in letro? Eller tror du bara kroppen inte ännu är van?

Beror ju lite på hur långt det gått. Har du börjat känna knölar eller kliar det lite bara?
Citera
2012-12-07, 13:11
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Beror ju lite på hur långt det gått. Har du börjat känna knölar eller kliar det lite bara?

Kliar, känner mig inte öm på något sätt egentligen. Eller jo fast det är ganska långt ifrån själv bröstet.
Citera
2012-12-07, 13:28
Medlem
Bigzys avatar
kan pattarna börja växa utan ngn form av symptom, som öm/kliar ?
Citera
2012-12-07, 13:38
Medlem
Citat:
Kliar, känner mig inte öm på något sätt egentligen. Eller jo fast det är ganska långt ifrån själv bröstet.

Allt detta oroande över gyno, kom igen grabbar, även om ni hinner odla lite pattar så är det en minimal kula vi snackar om till en början, det ska gå långt innan man får ett par fullvärdiga bitchtits. Har du ingen kula så vänta med allt, vill du inte vänta så kör på letro, det är helt upp till dig hur säker du vill vara på att inte få gyno. Jag har en kula i ena tutten, syns inte ett piss.

Citat:
Ursprungligen postat av Bigzy

Inte vad jag någonsin hört talas som, så känns säkert nog att säga nej.

mvh
Citera
2012-12-07, 13:47
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:

njae fast chips tuttar är ju vanligt. puffy nipples alltså. o det utan att man får knölar o att de värker..''mvh
Citera
2012-12-07, 14:05
Medlem
InsaneWarriors avatar
Citat:

Ja det kan dom. Min kompis kände ingenting, och hans gick så långt att han får operationstid så fort han vill göra ingreppet.
Citera
2012-12-07, 17:36
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Har kört TM Pharmas Testo E i 3 månader, bytte till MM's galenika för de sista 4 veckorna och har fått känningar på galenika, har någon upplevt något liknande?

Det betyder att TM vart underdoserat
Citera
2012-12-07, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneWarrior
Ja det kan dom. Min kompis kände ingenting, och hans gick så långt att han får operationstid så fort han vill göra ingreppet.

Större sannolikhet att din kompis inte vet vad för tecken han skulle leta efter, aldrig hört någon få gyno utan att det känns, kliande och fan betyder ju att det växer.
Citera
2012-12-07, 19:42
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Det betyder att TM vart underdoserat

Det funkade ju som fasen, men visst kan det vara så.
Galenikan gjorde dock ondare att injektera än TM om jag skall vara ärlig.
Citera
2012-12-07, 20:17
Medlem
pendeltag89s avatar
Hej jag har en fråga

Vilken oral aas är den bästa som nybörjar Kur .

Har läst en hel del och fått för mig att det skulle vara Dianabo "Ryssar" som skulle va det stämmer det? är helt nybörjare inom detta har aldrig kurat förut och vill ha tips inför en blivande kur.

skulle vara guld värt att få ett riktigt bra tips av någon som verkligen kan detta .

Citera
2012-12-07, 20:33
Medlem
Skallpans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pendeltag89
Hej jag har en fråga

Har läst en hel del och fått för mig att det skulle vara Dianabo "Ryssar" som skulle va det stämmer det? är helt nybörjare inom detta har aldrig kurat förut och vill ha tips inför en blivande kur.

skulle vara guld värt att få ett riktigt bra tips av någon som verkligen kan detta .

Du ska ha i åtanke att orala är mest skadligast för lever och njurar, så vill du ha en bra och säker förstakur så ska du läsa på lite om injekt, typ 250mg e5d.
Citera
2012-12-07, 21:18
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pendeltag89
Hej jag har en fråga

Ja d-bol är iaf ett riktigt potent prepp, det var iaf mitt val när jag körde min första omgång.
50/50 och + 10kg i kroppsvikt, behöll ca 50- 60 % av det.
Det är dock ett styggt prepp om man jämför med tex testo....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in