2013-09-02, 21:55
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beulenpest
Det får man inte utan läkarutlåtande.

Och kan du svara på frågan?
Jo det får du, bara att gå och beställa... https://www.flashback.org/t1862058p52
Citera
2013-09-02, 22:15
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw
Ja tren eq vore något vet dock inte hur erfaren du är. tren är inte för nybörjare!

Har en trenkur på nacken bara, står om det i min kurrapport.
Hur jag känner mellan deca och trenkurer, så tycker jag att tren levererar betydligt mer kvalité än vad deca gör.
Är det kvalité man vill så är absolut tren+eq något, i förutsättning att ts är erfaren med AAS
Citera
2013-09-02, 22:29
Medlem
Citat:
Jepp, börjar fundera på testo nu - och kanske lägger av med min antidepressiva när jag sätter in teston och lägger tillbaka den 1 vecka innan jag går av.

Men strunt samma! Nu: om jag köper nålar och pumpar från Madman, och sedan väljer en pump (p g a ekonomi) av dessa:
25G kanyl 0,50 x 25 mm, Orange
23G kanyl 0,60 x 25 mm, Blå (Vanligast)
21G kanyl 0,80 x 40 mm, Grön (uppsugnings nål)

Jag kommer välja den gröna. Är det säkert att den passar med hans nålar/pumpar?
Självklart skulle dom inte sälja pumpar av en variant som inte passar nålarna de säljer. Snälla nån.
Citera
2013-09-03, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lhukinen
Jo det får du, bara att gå och beställa... https://www.flashback.org/t1862058p52
Skulle du kunna hjälpa mig med att ta fram vilka nålar, pumpar och kanyler jag ska köpa om jag vill skjuta testo IM?

Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Självklart skulle dom inte sälja pumpar av en variant som inte passar nålarna de säljer. Snälla nån.
Passar de även med kanylerna?
Citera
2013-09-03, 01:08
Medlem
Citat:
Skulle du kunna hjälpa mig med att ta fram vilka nålar, pumpar och kanyler jag ska köpa om jag vill skjuta testo IM?

Men vad fan? Vad är skillnaden på en kanyl och en nål enligt dig?

Beulenpest jag är inte helt säker på vad du pratar om nu. Pumpen är plastbiten man suger in olja/vadsomhelst i. Nålen och kanylen är samma sak, det är den vassa lilla metallbiten man sätter på/skruvar på pumpen.
Citera
2013-09-03, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Men vad fan? Vad är skillnaden på en kanyl och en nål enligt dig?

Beulenpest jag är inte helt säker på vad du pratar om nu. Pumpen är plastbiten man suger in olja/vadsomhelst i. Nålen och kanylen är samma sak, det är den vassa lilla metallbiten man sätter på/skruvar på pumpen.

Citat:
Kanyl, via tyska och engelska från latin cannula="litet rör", är inom medicinen ett rör, oftast av plast, men även metall, glas eller gummi, avsett att tappa ut vätska eller luft ur kroppen, eller att injicera läkemedel.

Men:

Ordet används även för de ihåliga nålar som nyttjas vid injektion, infusion eller provtagning.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kanyl

Att det ska vara så jävla krångligt att ta en spruta och köra in lite testo i röven ...
Citera
2013-09-03, 03:39
Medlem
sedans avatar
Citat:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kanyl

Att det ska vara så jävla krångligt att ta en spruta och köra in lite testo i röven ...
Det är inte så jälva krångligt. Fast när man har en cykelhjälm på sig 24/7 så blir saker och ting lite värre kanske.

Bara köp skiten och tryck, kommer gå finemang.
Citera
2013-09-03, 05:47
Medlem
Citat:
Jepp, börjar fundera på testo nu - och kanske lägger av med min antidepressiva när jag sätter in teston och lägger tillbaka den 1 vecka innan jag går av.

Men strunt samma! Nu: om jag köper nålar och pumpar från Madman, och sedan väljer en pump (p g a ekonomi) av dessa:
25G kanyl 0,50 x 25 mm, Orange
23G kanyl 0,60 x 25 mm, Blå (Vanligast)
21G kanyl 0,80 x 40 mm, Grön (uppsugnings nål)

Jag kommer välja den gröna. Är det säkert att den passar med hans nålar/pumpar?

Köpte 100st pumpar 100st gröna nålar och 100st blåa nålar på apoteket kostade ca 180 kr för allt så testa där först
Citera
2013-09-03, 08:35
Medlem
Hjälp med första kur
tacksam för goda råd och tips
har köpt lite sustaject och susta organon pakistan

tanken är att köra en sustanon only kur antingen 250mg e3d 12v eller 500mg e3d 12v
vad är rimligt som första kur ?

låt säga att jag kör 250mg kan jag fronta med 500mg de två första veckorna
eller blir det fel då susta innehåller en 4mix ?

kan jag slänga in lite anavar på slutet av kuren ? eller bör det vara en only susta då det är första kur

tacksam för svar
Citera
2013-09-03, 09:25
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parfymroyal
Hjälp med första kur

tanken är att köra en sustanon only kur antingen 250mg e3d 12v eller 500mg e3d 12v

kan jag slänga in lite anavar på slutet av kuren ? eller bör det vara en only susta då det är första kur

tacksam för svar
Skall man frota susta är det trippelstick första sticket som gäller om jag inte missminner mig.

För övrigt känns det inte som att du har många rätt när det gäller doping. 250mg e3d som förstakur om du nu tvunget skall välja mellan de två, skulle inte köra anavar.
Citera
2013-09-03, 09:28
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:

100 st 2,5ml pump - Tillverkare: Terumo Sweden
100 st 5/6ml pump - Tillverkare: Terumo Sweden

Fel, kanylerna var visst för insulin. Kommer med edit någon gång senare.

Edit:

Grön 21G.
Blå 23G.
Orange 25G.
Senast redigerad av Lhukinen 2013-09-03 kl. 09:34.
Citera
2013-09-03, 09:31
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parfymroyal
Hjälp med första kur

tacksam för svar

Att fronta när det är förstakur rekommenderas inte. 250 susta e3d eller e4d är absolut mycket nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in