2012-10-18, 16:01
Medlem
Lonzoxs avatar
Aha då har jag relativt bra gemfört med dina jag dricker aldrig heller , bara massa noobs som tror sig veta saker om hälsa träning aas här innge verkar det som finns kanske 5 av 200 som kan ngt
Citera
2012-10-18, 16:39
Medlem
CerZs avatar
Nordics Winnar har jag nu hört e bra, läst lite om winnar och halveringstiden e 8h, frågan är då är det då 2st om dagen eller räcker det med 1st?

MVH
Citera
2012-10-18, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
det är inte så att du är trött precis vid en höjning? eller vid eventuella prepp ändringar? eller är du lika trött hela tiden eller avtar det?

jag blir så brutalt trött och hungrig osv osv vid höjningar eftersom din hormonbalans och profil blir lite förändrad, tänk dig en gravid tjej, eller en tonåring med mens. typ lite samma princip blir det för ig, antar att det händer alla när hormon balansen och profilen ändras.

vad tror du?

mVH

Nä så fungerar de inte med mig, är alltid trött det avtar inte efterhand. Trots att jag oftast kör testo only i väldigt moderata doser infinner zombie känslan. Jag klarar mig ganska bra på 250e5d tex men högre än så börjar de bli otroligt jobbigt. Precis som byggarproffset hinkar jag kaffe konstant under dagarna. Tur är de att man har ett slappt kontorsjobb annars hade man väl fått kicken under kurperioder
Citera
2012-10-18, 17:04
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CerZ
Nordics Winnar har jag nu hört e bra, läst lite om winnar och halveringstiden e 8h, frågan är då är det då 2st om dagen eller räcker det med 1st?

MVH
Räcker med en gång.!
Citera
2012-10-18, 17:24
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valerina
Då ska vi se, första gången jag faktiskt skriver någonting här och inte bara läser

Jag skulle behöva lite hjälp av er lite mer erfarna. Jag har precis fått hem clenbuterol och tänkte köra en kur på två veckor (första gången). Målet är att förlora så mycket BF som möjligt utan att musklerna försvinner. Jag har full koll på kosten, har redan gått ner från 79kg till 58kg. Jag är 1,67 lång och tjej som ni kanske förstår. Jag vill bara gå ner det där sista som vägrar försvinna och bli riktigt fit. Jag kör löpträning nästan varje dag och ca 4 dagar/veckan kombinerat med styrka. Jag funderar på det här upplägget, vad tror ni om det? Jag har även köpt hem taurin som jag ska ta under kuren.

Dag 1: 20mcg
Dag 2: 40mcg
Dag 3: 60mcg
Dag 4: 80mcg
Dag 5: 120mcg
Dag 6 – Dag 12: 160mcg
Dag 13: 80mcg
Dag 14: 60mcg

/V

Det finns en tråd om clenbuterol titta i den, och glöm löpning på clen, kan bli riktigt besvärligt.
Citera
2012-10-18, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valerina
Då ska vi se, första gången jag faktiskt skriver någonting här och inte bara läser

Jag skulle behöva lite hjälp av er lite mer erfarna. Jag har precis fått hem clenbuterol och tänkte köra en kur på två veckor (första gången). Målet är att förlora så mycket BF som möjligt utan att musklerna försvinner. Jag har full koll på kosten, har redan gått ner från 79kg till 58kg. Jag är 1,67 lång och tjej som ni kanske förstår. Jag vill bara gå ner det där sista som vägrar försvinna och bli riktigt fit. Jag kör löpträning nästan varje dag och ca 4 dagar/veckan kombinerat med styrka. Jag funderar på det här upplägget, vad tror ni om det? Jag har även köpt hem taurin som jag ska ta under kuren.

Dag 1: 20mcg
Dag 2: 40mcg
Dag 3: 60mcg
Dag 4: 80mcg
Dag 5: 120mcg
Dag 6 – Dag 12: 160mcg
Dag 13: 80mcg
Dag 14: 60mcg

/V

Märke på clenet? är det LykaLabs så skulle jag personligen aldrig någonsin kliva över 80 mcg/dag, och då har jag ett 2-3 clen-kurer bakom mig. Sinnessjukt tryck i dom! och som sagt behöver du inte trappa ner heller, trappa upp till 80-120 och ligg på de kuren ut bara
Köp hem magnesium också, för kramperna som iaf jag får väldigt lätt på clen (antagligen individuellt som med allt annat) sen är de väl det vanliga: 2-4 första dagarna är INTE roliga, skakningar, huvudvärk, hjärtklappning, pissar var 10e minut känns de som
Citera
2012-10-18, 18:51
Medlem
WhySoJuiceds avatar
ÄR det blodtrycket som spökar tro? har rätt långt till närmsta apotek så får gå på vad jag upplever.

Huvudvärk senaste dagarna. Satt mig ner på knän och huvudet ner som man ber och kände satans tryck i hela huvudet blev helt rött trodde jag skulle svimma. Känner mig helt seg också fundera på gå ner på cruise nu.

mvh
Citera
2012-10-18, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
Märke på clenet? är det LykaLabs så skulle jag personligen aldrig någonsin kliva över 80 mcg/dag, och då har jag ett 2-3 clen-kurer bakom mig. Sinnessjukt tryck i dom! och som sagt behöver du inte trappa ner heller, trappa upp till 80-120 och ligg på de kuren ut bara
Köp hem magnesium också, för kramperna som iaf jag får väldigt lätt på clen (antagligen individuellt som med allt annat) sen är de väl det vanliga: 2-4 första dagarna är INTE roliga, skakningar, huvudvärk, hjärtklappning, pissar var 10e minut känns de som

Jag har Astralean Clenbuterol 40mg. Körde 20mg idag och har inte känt av det alltför mycket förutom skakningarna och att jag svettades mycket mer på gymmet. Får väl se hur det påverkar mig, jag kommer ju absolut inte öka dosen om jag känner att min kropp inte pallar. Då vet jag att jag kan strunta i nedtrappningen i alla fall och får väl mest försöka känna efter vad kroppen pallar och inte

/V
Citera
2012-10-18, 18:57
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Funderingar på Tren E. Skulle en dos på 200mg E4D vara lagom som första vända på tren?
Kommer även ligga på 500mg testo E E4d.

Vill köra E estern så jag inte behöver sticka så ofta :P

Mvh

Tycker kanske de e onödigt högt.
200/4x7 = 350ew
Sikta på 250 ew till att börja med.

Tex 150mg e4d blir
150/4x7= 262,5 typ

Kör 2 veckor o känn efter, mår du bra så höj, fast o andra sida kommer du troligtvis få bra resultat på 250ew.
Citera
2012-10-18, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Första gången och gå upp till 160mcg?
Kör på 20mcg och varje kommande dag ökar du med 20mcg. Jag stannade på 80 mcg, behövdes inte mer. Att trappa ner behöver du inte heller göra.
Jag hade ett rent helvete de första dagarna på clen, var beredd på hjärtslagen och kass sömn (individuellt såklart). Hade aldrig rekommenderat clen till någon nu i eftertanke.

Tack för svaret, ska absolut känna efter ordentligt innan jag trappar upp dosen och absolut inte fortsätta om jag känner att biverkningarna blir för mycket. Körde 20mg idag, har varit skakig som en kärring med Parkinsons och svettades rejält mycket mer än normalt på gymmet idag ;P
Citera
2012-10-18, 20:18
Medlem
Hur lång tid ca tar det innan man börjar märka nån effekt av mast e ?

Ligger på 600mg e5d och har satt 4:de sticket idag. (Ligger på testo e som bas 1000mg e5d)
Citera
2012-10-18, 20:22
Medlem
Lonzoxs avatar
Anavar bulk?

Eftersom inga kranar har OT så tänkte jag kanske dra en var istället.

men vad säger ni mitt mål är massa fast utan vatten som från dboll har hög bf redan.

tänkte omkring 60-80 mg i 50-60 dagar givetvist med kaloriöverskott kmr äta sönder men inge skräpmat.

Pointless or not?? Vet att det är dyrt fast jag har råd har man ej cash ska man inte ens ta aas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in