Citat:
Ursprungligen postat av valerina
Då ska vi se, första gången jag faktiskt skriver någonting här och inte bara läser
Jag skulle behöva lite hjälp av er lite mer erfarna. Jag har precis fått hem clenbuterol och tänkte köra en kur på två veckor (första gången). Målet är att förlora så mycket BF som möjligt utan att musklerna försvinner. Jag har full koll på kosten, har redan gått ner från 79kg till 58kg. Jag är 1,67 lång och tjej som ni kanske förstår. Jag vill bara gå ner det där sista som vägrar försvinna och bli riktigt fit. Jag kör löpträning nästan varje dag och ca 4 dagar/veckan kombinerat med styrka. Jag funderar på det här upplägget, vad tror ni om det? Jag har även köpt hem taurin som jag ska ta under kuren.
Dag 1: 20mcg
Dag 2: 40mcg
Dag 3: 60mcg
Dag 4: 80mcg
Dag 5: 120mcg
Dag 6 – Dag 12: 160mcg
Dag 13: 80mcg
Dag 14: 60mcg
/V
Märke på clenet? är det LykaLabs så skulle jag personligen aldrig någonsin kliva över 80 mcg/dag, och då har jag ett 2-3 clen-kurer bakom mig. Sinnessjukt tryck i dom! och som sagt behöver du inte trappa ner heller, trappa upp till 80-120 och ligg på de kuren ut bara

Köp hem magnesium också, för kramperna som iaf jag får väldigt lätt på clen (antagligen individuellt som med allt annat) sen är de väl det vanliga: 2-4 första dagarna är INTE roliga, skakningar, huvudvärk, hjärtklappning, pissar var 10e minut känns de som