2012-08-18, 11:17
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cat boy
Tack för svaren. Blir adex.

Har en ny fråga. Hur många ml kan man sätta(IM) på samma ställe utan att få en abscess?

Det kan bli för mycket utan att det blir abscess av det. Det kan helt enkelt göra för ont att sätta för stor volym. Rumpa och lår klarar mer än axlar tex. Prova dig fram och öka tills du hittar din sweet spot för den specifika muskeln.
Citera
2012-08-18, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostamacka
Vad är målet med att öka dosen så mycket?

Jag skulle hellre slängt in ett till prepp och minskat dosen testo. Olika prepp för olika mål.
Vad skulle du själv kört för ytterligare prepp ? Mast e ?

Målet är ju att bygga, men ändå bli någorlunda rippad och inte allt för "bulkig" och stor.
Citera
2012-08-18, 15:37
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersson85
Vad skulle du själv kört för ytterligare prepp ? Mast e ?

Målet är ju att bygga, men ändå bli någorlunda rippad och inte allt för "bulkig" och stor.
Det är inga konstigheter att ligga på högre doser testo, tvärtom. Jag märkte definitivt skillnad på att köra 2g+ testo mot grammet.
Behöver du fråga ska du ge faan i masteron. Imo ger masteron väldigt lite pang för pengen och jag skulle aldrig köra det till en bulk. Rippad blir du av att dieta inte av att bulka eller av något prepp.

/Glomgold
Citera
2012-08-18, 16:41
Medlem
Gibsones avatar
En fråga till er som legat på oxar. Hur länge brukar ni köra?

Mvh
Citera
2012-08-18, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gibsone
En fråga till er som legat på oxar. Hur länge brukar ni köra?

Mvh

50 dagar som dbol är väl rätt vanligt men jag vet flera som kör dom i 3-4 veckor bara för att sparka igång kuren eller blasta lite mitt upp i, oxarna kickar ju lite fortare än de flesta andra orala.
Dbol ger mer bang for the buck men en del får äckliga sides av det, jag får sides av anadrolen, tur i oturen kan man säga
Citera
2012-08-18, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dashivas
Gör exakt så när jag sätter i axeln men jag aspirerar dock är det svårt innan man fått kläm på det.

Min nål är blå 30mm sätter in hela utan problem fast var lite rädd i början att den var för lång men är inga problem

25mm räcker gott för axlarna man kommer långt nog ner i muskeln med det om man inte är sjukt fet.
Lite onödigt att dra på 5mm extra sårkanal i musklen med varje stick..
Desto större pump desto bättre grepp och det blir lättare att aspirera med en hand, kör bara med 5ml pumpar även om jag "bara" sätter 3ml/stick som mest.
Citera
2012-08-18, 21:37
Medlem
Oral winstrol 50mg ed 6 veckor 18 år 85 kg 15%.
Bra ide?
Citera
2012-08-18, 22:40
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RisSoldaten
Oral winstrol 50mg ed 6 veckor 18 år 85 kg 15%.
Bra ide?

Nej enligt mig är det en mycket dum idé. Du är inte bara för ung, du är även för fet.
Vänta minst 5 år innan du börjar preppa, du har inte nått ditt genetiska max än.
Citera
2012-08-18, 23:00
Medlem
kotteens avatar
Halloj i frågetråden

Har hyfsat nyligen startat en Testo+Deca kur som kommer vara i ca 100 dagar.
Ligger inne med 100x20mg TDP Dbollar, som jag gärna hade kickat med.

Frågan är om jag inte lika gärna kan lägga upp kicken som en 60/33 istället för en 40/50 när kuren är 100 dagar?

Fungerar det väl, kan jag även tänka mig att runda av kuren på en dbol-sväng.
Ska väl nämnas att jag faktiskt inte kört dbol förr.

Tack
MVH
Citera
2012-08-18, 23:16
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Nattristessen smyger sig på och sitter och småfunderar lite över nästa kur, ligger på 250mg testo E för stunden vilket jag planerar på att göra iallafall 13v till.

Nästa kur kommer bli en cuttingkur, lutar åt en testo P bas sen slänga in winstrol och clen i slutet av kuren.

Låter det bra eller har ni nå bättre förslag? Det kommer bli min andra kur.

MVH
Citera
2012-08-18, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kotteen
Halloj i frågetråden

Har hyfsat nyligen startat en Testo+Deca kur som kommer vara i ca 100 dagar.
Ligger inne med 100x20mg TDP Dbollar, som jag gärna hade kickat med.

Frågan är om jag inte lika gärna kan lägga upp kicken som en 60/33 istället för en 40/50 när kuren är 100 dagar?

Fungerar det väl, kan jag även tänka mig att runda av kuren på en dbol-sväng.
Ska väl nämnas att jag faktiskt inte kört dbol förr.

Tack
MVH

Har du aldrig kört Dbol innan så kör dom från vecka 7-8 när allt annat kickat in så du vet om det är dbollen som ger dig elaka sides (om det blir några).
Har du kört testo+deca innan!?
Kör adex typ 0.5mg eod eller liknande..
40/50 är trevligare än 60/33 tar en stund för dbol att kicka in och det är bra klös i TDP dbol så du behöver inte känna att en 40/50 är som att hälla vatten i en sjö.
Ligger ungefär halvvägs i en 60/50 TDP dbol oral blast (+ massa testo) och det är sjukt tryck just nu, riktigt fina TDP`s orala, har iofs inte kört nån annan ur deras sortiment men ingen någonstans verkar vara missnöjd med någonting.
Citera
2012-08-18, 23:46
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Är det ohälsosamt att slänga in dboll mitt inne i en kur med Testo E? Har kurat i 15 veckor drygt och hade tänkt att ligga på några månader till. Kan jag lägga in dboll eller ska jag skita i det?

Mvh

edit: 30mg dbol i 50 dagar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in