2012-12-13, 08:49
Medlem
whatnots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kotteen
Kan väl prova fråga igen, fick inga svar sist.

Vilka doser Mast P har ni erfarenhet av, som gav bra resultat?
Det ryktas att man kan behöva dosera rätt högt...

Tack!

100mg eod körde jag i 6 vecor tillsammans med propp.
Nästa gång blir det 150mg, tror det kommer va en lagom dos för mig.
Citera
2012-12-13, 14:12
Medlem
kan jag hoppa på direkt även fast jag åt sista nolvan idag?

Går från testo e (250mg e4d från mm)
ska hoppa på 1ml testo och 1 ml deca e5d båda kommer från Diamond.

frågan är alltså: kan man hoppa på en ny kur direkt om man inte har haft något uppehåll och hur långt behöver isf uppehållet vara?
Citera
2012-12-13, 14:16
Medlem
bite-mes avatar
hej, om man upptäcker att det har blivit ett ganska så stort hål i paketet som kommer med posten, som innehåller en del pumpar och nålar i, tror ni att man behöver oroa sig över att dom kan ha sett innehållet och eventuellt kontaktat polisen?

tittar man lite noga så kan man lätt se att det står typ 6ml norm injection, å även lite av kanylerna..
vad tror ni, värt att gömma stashet hos nån bekant ett tag?
Citera
2012-12-13, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bite-me
hej, om man upptäcker att det har blivit ett ganska så stort hål i paketet som kommer med posten, som innehåller en del pumpar och nålar i, tror ni att man behöver oroa sig över att dom kan ha sett innehållet och eventuellt kontaktat polisen?

tittar man lite noga så kan man lätt se att det står typ 6ml norm injection, å även lite av kanylerna..
vad tror ni, värt att gömma stashet hos nån bekant ett tag?

vad tror du själv? våran uppfattning är väl lika bra som din? hur stort är hålet? hur mycket kan de ha sett? hur ser hålet ut? som att det är uppklippt eller är det fraktskador?
Citera
2012-12-13, 16:14
Medlem
bite-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AminoEAA
vad tror du själv? våran uppfattning är väl lika bra som din? hur stort är hålet? hur mycket kan de ha sett? hur ser hålet ut? som att det är uppklippt eller är det fraktskador?
jo självklart men jag nojjar lite extra så e därför jag frågar

det är alldeles säkert fraktskadat, ser inte ut som att nån har rivit upp det, men hålet var ju stort nog så att man såg en del av verktygen, så tänker om det är något att oroa sig över.
Citera
2012-12-13, 18:25
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kotteen
Kan väl prova fråga igen, fick inga svar sist.

Vilka doser Mast P har ni erfarenhet av, som gav bra resultat?
Det ryktas att man kan behöva dosera rätt högt...

Tack!
Jag tyckte Lyka Labs masteron p på 150mg eod gav mig 'bra' resultat men inget jämt vad tex 50mg winstrol gav.

mvh
Citera
2012-12-13, 22:42
Avslutad
Jag avsluta en kur på 250mg testo per 5:e dag, i början av september. Hur länge (dum fråga kanske) ska jag stå ut med dessa finnar som ploppar upp lite här och där. Hade inga problem med finnar innan kur.

Det är lite tonåren all over again hehe.

Mvh BB
Citera
2012-12-13, 22:53
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadBreath
Jag avsluta en kur på 250mg testo per 5:e dag, i början av september. Hur länge (dum fråga kanske) ska jag stå ut med dessa finnar som ploppar upp lite här och där. Hade inga problem med finnar innan kur.

Mvh BB

Helt omöjligt att svara på! Lite underligt att du fortfarande får finnar kan jag tycka? Finnar brukar ju oftast vara tecken på svajiga nivåer.. helt 100 på att du inte återhämtat dig?
Citera
2012-12-14, 00:04
Medlem
Bigzys avatar
Läste detta på någon sida angående östrogenhämmare.

I don't understand why people do this!?!?! I guess they don't realize that high levels of estrogen increase the risk of deep vein thrombosis, stroke, and myocardial infarctions. Acne and man boobs should be the least of your concerns because a heart attack or stroke is much more severe!

Ifall jag förstår det rätt så tycker han att man bör käka ai's för dess positiva effekter? Eller har jag missuppfattat?
Citera
2012-12-14, 00:05
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadBreath

Mvh BB

Har samma problem efter exakt samma kur, sjukt drygt alltså. Dock på bättringsväg nu i och med att pctn snart är färdig i guess. Som nån skrev så måste det bero på svajiga hormonnivåer, är du klar med din pct?

Till något helt annat, hur noga är ni här på brädan med att vila kroppen efter avslutad kur? Man klättrar ju på väggarna här hemma efter nästa åktur.
Senast redigerad av TheBlackPanther 2012-12-14 kl. 00:22.
Citera
2012-12-14, 00:16
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigzy
Läste detta på någon sida angående östrogenhämmare.

I don't understand why people do this!?!?! I guess they don't realize that high levels of estrogen increase the risk of deep vein thrombosis, stroke, and myocardial infarctions. Acne and man boobs should be the least of your concerns because a heart attack or stroke is much more severe!

Ifall jag förstår det rätt så tycker han att man bör käka ai's för dess positiva effekter? Eller har jag missuppfattat?

Haha, du missuppfattade rätt duktigt! Han menar att det är helt idiotiskt att käka ai's bara för att man är rädd för gyno eller finnar. Då det enligt han är livsfarligt att sänka sitt östro.
Citera
2012-12-14, 10:16
Medlem
Bigzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Haha, du missuppfattade rätt duktigt! Han menar att det är helt idiotiskt att käka ai's bara för att man är rädd för gyno eller finnar. Då det enligt han är livsfarligt att sänka sitt östro.

Dooh

Men han skriver ju såhär:
high levels of estrogen increase the risk of deep vein thrombosis, stroke, and myocardial infarctions.

alltså att höga nivåer av östro bidrar till dom riskerna

en fråga till:

Hur många är det som kör/kört serm's / a's under längre perioder och hur har det påverkat er?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in