2012-10-18, 01:11
Medlem
En fråga om testo-injecten jag skrev om tidigare bara... kan det vara så att jag gjort fel? Grejen är att ALLA gnäller om hur jävla ont det gör efter en testo P-injektion. Jag kände ingenting alls, varken under injektionen eller efter. Aspirerade 3-4 ggr på vägen ner (1,5ml), inga problem. Dock råkade jag göra så här: gick hela vägen in med nålen (utan att tänka på det), men sen backade jag tillbaka 1,5-2 millimeter bara. Dvs i princip hela var inne, men inte exakt hela, eftersom jag fick för mig att man borde lämna pyttelite. Det känns dock som att muskeln börjar precis under huden om man känner utifrån. Kan det vara så att eftersom att jag drog tillbaka nån millimeter sårann oljan ur muskeln och har lagt sig ovanpå muskeln? Känner ingen bulle under huden eller nåt. Kan det vara så att jag bara inte tycker sånt här gör ont? :P
Citera
2012-10-18, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janejja
En fråga om testo-injecten jag skrev om tidigare bara... kan det vara så att jag gjort fel? Grejen är att ALLA gnäller om hur jävla ont det gör efter en testo P-injektion. Jag kände ingenting alls, varken under injektionen eller efter. Aspirerade 3-4 ggr på vägen ner (1,5ml), inga problem. Dock råkade jag göra så här: gick hela vägen in med nålen (utan att tänka på det), men sen backade jag tillbaka 1,5-2 millimeter bara. Dvs i princip hela var inne, men inte exakt hela, eftersom jag fick för mig att man borde lämna pyttelite. Det känns dock som att muskeln börjar precis under huden om man känner utifrån. Kan det vara så att eftersom att jag drog tillbaka nån millimeter sårann oljan ur muskeln och har lagt sig ovanpå muskeln? Känner ingen bulle under huden eller nåt. Kan det vara så att jag bara inte tycker sånt här gör ont? :P

du har förmodligen missat alla nerver/blodkär när du stack därav ingen blödning som ska ge mygbettet om jag har förstått det rätt.

Mvh
Citera
2012-10-18, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
märkligt, varför pilla 20sekunder usch. men aa kan det vara lite vätska fettvävnad runt körteln? vikt prepp mängd längd uppskattad bf osv?

du ar inga stickningar,kliingar eller liknande..syntes ärtan/knölen i spegeln?

jag tror på en finne, eller fettvävnad, eller bara knöl med okänt innehåll, intressant tänk om du trycker in den under vårtan sen får du samma knöl med samma storlek som ploppar ut på ryggen, trycker igen sen kommer den ut på låret. haha. nej men hoppas någon kan ge ett bättre svar än mig, ursäkta om jag var dryg, men det är ju väldigt svårt för oss att svara på.

titta imorgon när du vaknar hur det ser ut och känn efter om det känns nått. annars finne,annat utslag,fettvävnad,vätska eller något i den stilen.

Mvh

nu var en mindre knöl tillbaks och de går inte att rubba denna gången
jag hade ändå tänkt att hoppa av nu snart, satt mitt sista stick för fem dagar sen då, det ömmar inte alls i brösten. kan jag vänta slänga in letro tills det börjar ömma ? ska på börja pct om 9 dagar men antar att jag kan köra letror vid sidan om ändå?

Mvh
Citera
2012-10-18, 12:04
Medlem
en annan fråga bara, hur lyckas ni dela letro tabbsen så de blir i rätt mg? dom är ju skit små

Mvh
Citera
2012-10-18, 12:09
Medlem
Behöver läsa lite mer om orala prepp, hoppas ni kan svara på frågan.

Jag har testat dbol många många gånger(50mg) only, blastperioder samt i vanliga kurer.

Men nu vill jag testa någon ny oral i min nästa kur.

Har läst lite då o då om Anadrol men den ger mkt vätska...Samma med superdrol.

Vilka orala kan man bygga mest massa på? Är dbol the one N only?

Mvh
Citera
2012-10-18, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Behöver läsa lite mer om orala prepp, hoppas ni kan svara på frågan.

Jag har testat dbol många många gånger(50mg) only, blastperioder samt i vanliga kurer.

Men nu vill jag testa någon ny oral i min nästa kur.

Har läst lite då o då om Anadrol men den ger mkt vätska...Samma med superdrol.

Vilka orala kan man bygga mest massa på? Är dbol the one N only?

Mvh

Oxar och bollar är väl heliga gralen av massa när det kommer till orala. Du kanske ska köra lite av bägge

mvh
Citera
2012-10-18, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Oxar och bollar är väl heliga gralen av massa när det kommer till orala. Du kanske ska köra lite av bägge

mvh

Kombinerat? Intressant. Ska kolla upp det.

Tackarr

Mvh
Citera
2012-10-18, 13:45
Medlem
Då ska vi se, första gången jag faktiskt skriver någonting här och inte bara läser

Jag skulle behöva lite hjälp av er lite mer erfarna. Jag har precis fått hem clenbuterol och tänkte köra en kur på två veckor (första gången). Målet är att förlora så mycket BF som möjligt utan att musklerna försvinner. Jag har full koll på kosten, har redan gått ner från 79kg till 58kg. Jag är 1,67 lång och tjej som ni kanske förstår. Jag vill bara gå ner det där sista som vägrar försvinna och bli riktigt fit. Jag kör löpträning nästan varje dag och ca 4 dagar/veckan kombinerat med styrka. Jag funderar på det här upplägget, vad tror ni om det? Jag har även köpt hem taurin som jag ska ta under kuren.

Dag 1: 20mcg
Dag 2: 40mcg
Dag 3: 60mcg
Dag 4: 80mcg
Dag 5: 120mcg
Dag 6 – Dag 12: 160mcg
Dag 13: 80mcg
Dag 14: 60mcg

/V
Citera
2012-10-18, 14:35
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valerina
Då ska vi se, första gången jag faktiskt skriver någonting här och inte bara läser

Jag skulle behöva lite hjälp av er lite mer erfarna. Jag har precis fått hem clenbuterol och tänkte köra en kur på två veckor (första gången). Målet är att förlora så mycket BF som möjligt utan att musklerna försvinner. Jag har full koll på kosten, har redan gått ner från 79kg till 58kg. Jag är 1,67 lång och tjej som ni kanske förstår. Jag vill bara gå ner det där sista som vägrar försvinna och bli riktigt fit. Jag kör löpträning nästan varje dag och ca 4 dagar/veckan kombinerat med styrka. Jag funderar på det här upplägget, vad tror ni om det? Jag har även köpt hem taurin som jag ska ta under kuren.

Dag 1: 20mcg
Dag 2: 40mcg
Dag 3: 60mcg
Dag 4: 80mcg
Dag 5: 120mcg
Dag 6 – Dag 12: 160mcg
Dag 13: 80mcg
Dag 14: 60mcg

/V

Första gången och gå upp till 160mcg?
Kör på 20mcg och varje kommande dag ökar du med 20mcg. Jag stannade på 80 mcg, behövdes inte mer. Att trappa ner behöver du inte heller göra.
Jag hade ett rent helvete de första dagarna på clen, var beredd på hjärtslagen och kass sömn (individuellt såklart). Hade aldrig rekommenderat clen till någon nu i eftertanke.
Citera
2012-10-18, 14:37
Medlem
Lonzoxs avatar
Jasså vrf de? har du bättre levervärde??

och kom inte o säg att du har de smutsiga alkis
Citera
2012-10-18, 14:54
Medlem
Funderingar på Tren E. Skulle en dos på 200mg E4D vara lagom som första vända på tren?
Kommer även ligga på 500mg testo E E4d.

Vill köra E estern så jag inte behöver sticka så ofta :P

Mvh
Citera
2012-10-18, 15:18
Medlem
Hade detta innan ja slängde dbol 50mg(fabrikatsgjorda), tren a , test p , högdos

P-ASAT: 1,17
P-ALAT: 1,54
P-BILIRUBIN: 3

Jag har ingen aning vad ja har nu. Men vilar såklart levern. Åker på blodprov innan nästa blast givetvis!

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in