2012-10-11, 01:46
Medlem
Jag är ute efter att bygga så mycket massa som möjligt, vad tycks om denna bulk kur?
bör något ändras eller läggas till?

v1-20 500mg Testo-E och 200mg Tren-E (E5D)
v1-6 40mg Dbol (ED)
v8-9 HCG 500iu (EOD)
v14-15 HCG 500iu (EOD)
v17-23 40mg Dbol (ED)
v23-25 HCG 500iu (EOD)
V24 dag 1-7 PCT Nolvadex 40mg(ED) och därefter 20mg (ED) tills känningar mig okej.
Citera
2012-10-11, 11:53
Medlem
Augustbeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nu
Två veckor efter sista sticket på Testo-e ja.
Dom vanligaste doseringarna på nolvan i PCT är:
160 mg första dagen - 20 mg resterande 29 dagar.
40 mg första veckan - 20 mg resterande 29 dagar.
20 mg i 30 dagar.

Gå in med inställningen att du inte kommer påverkas under PCT'n, mycket sitter i hjärnan. Då blir det mycket lättare att gå av.
Du menar resterande 23 dagar på alternativ två?
Citera
2012-10-11, 11:57
Medlem
Augustbeasts avatar
Ska på semester om3 veckor och ska köra testo-c e5d, kan jag injicera precis innan och vänta två extra dagar eller ska jag ta med lite testo och en kanyl?
Citera
2012-10-11, 12:05
Medlem
Någon annan som spyr ca 2 tim efter intag av DNP? Några tips som lindrar de hela?

mvh
Citera
2012-10-11, 13:46
Bannlyst
Har lite funderingar jag vill bolla..

Klev av för cirkus 3 veckor sen,hade varit on i drygt 9 månader..
Noob fråga men iallafall,blir inte klok på alla tankar kring skiten

"När kan ja börja anta att min styrka stabiliserat sig?" vet verkligen inte hur jag ska formulera frågan för att det ska låta iallafall någorlunda vettigt..?!
Tycker nämligen inte jag tappat särskillt mycket vikter i gymmet,tycker pctn flyter nästan lite märkligt enkelt,mår näst intill precis som vanligt

(största saknaden är pumpen )
Citera
2012-10-11, 15:40
Medlem
snapmodes avatar
Tjenare grabbar!

Har kommit fram till att jag vill lägga min energi, vardag och lediga till till lite mer annat än träning och aas. Jag kommer aldrig och har aldrig velat bli någon som står på scenen men eftersom jag inte kommer tillbringa lika mycket tid på gymmet nu framöver så vad kan man förvänta sig efter att varit on i snart 3 år. Detta är min första kur

Förstår ju att jag kommer tappa en del men det har jag ju räknat med.

Trappa ner till 250-500mg i veckan med att börja med känns faktiskt lite mer lockande än att kliva av rakt av. Använta testo, deca, tren ace. Testot och decat har varit uppe närmare två gram i veckan vid tillfällen. Orala blaster titt som tätt har det blivit också med dbol och oxar.

Har ni några tips? Förövrigt är psyket starkt och mår allmänt bra.
Citera
2012-10-11, 16:33
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolermaster
Har lite funderingar jag vill bolla..

Klev av för cirkus 3 veckor sen,hade varit on i drygt 9 månader..
Noob fråga men iallafall,blir inte klok på alla tankar kring skiten

"När kan ja börja anta att min styrka stabiliserat sig?" vet verkligen inte hur jag ska formulera frågan för att det ska låta iallafall någorlunda vettigt..?!
Tycker nämligen inte jag tappat särskillt mycket vikter i gymmet,tycker pctn flyter nästan lite märkligt enkelt,mår näst intill precis som vanligt

(största saknaden är pumpen )
Tänk inte så mycket på att du är av ta en dag i taget och forsätt som vanligt.
Citera
2012-10-11, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoothie559
tjaoo

vad rekkar ni för dos på oxar första gången?

Svarar allmänt segt på prepp.. kört 60mg dbol, 80mg OT tidigare.. plus en massa oljor såklart.

Blir man besviken av 50mg tror ni, bättre o brassa på med 75-100mg direkt?
Eller 50mg oxar + 20mg dbol?

Kör 75mg tycker jag. 50mg känns lite klent om du frågar mig
Citera
2012-10-11, 17:30
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Kör 75mg tycker jag. 50mg känns lite klent om du frågar mig

på de doser han tidigare kört "plus massa oljor såklart" som han skev så måste det vara skit prepp, eller något annat som är fel. dock är detta bäldigt individuellt och kan skilja från person till person. men 25mg bra dboll eller oxar räcker jävligt långt. jag körde 25mg hemkok bollar och gjorda grymma styrke ökningar och har inte tappat så jävla mycket utav dom ändå fast jag klev av dem för ett tag sen, för tidigt också. med bra kost och träning räcker 25mg bra, 50mg är helt okej...mer än så behöver man nog inte gå tror jag. ..sen beror det på vem du frågar, hur seriös han är, vilka drömmar mål han har och hur han är som person...vissa kan köra 100,, vissa borde inte kura överhuvudtaget...

var inte riktat som kritik åt dig, utan mera mot de som borde ta åt sig haha. 50mg kan aldrig vara klent om du frågar mig, iaf om man inte har så bra koll på det så man måste fråga här...

Mvh
Citera
2012-10-11, 18:05
Medlem
Sugsugs avatar
Hur lägger ni upp intaget på 30/50 diannabol? Alla 30mg på morgonen?
Citera
2012-10-11, 18:39
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanonbulan
Någon annan som spyr ca 2 tim efter intag av DNP? Några tips som lindrar de hela?

mvh

Själv får jag rejäl halsbränna ca 30 min efter intag av DNP. Ät ett mål mat innan intaget så bör det hjälpa.
Citera
2012-10-11, 18:44
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugsug
Hur lägger ni upp intaget på 30/50 diannabol? Alla 30mg på morgonen?

Halveringstiden för dboll ligger på ca 8 timmar om jag inte missminner mig. Det mest optimala vore att dela upp intaget under dagen. Dock tror jag att skillnaden är försumbar. Gör som du vill!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in