2013-06-26, 01:03
Medlem
Hur är det att käka zink när man är on? Har hört att man bara ska ha det i pct.

Mvh
Citera
2013-06-26, 01:30
Medlem
Pr0statas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFJJPP
Tack så mycket för ditt svar, uppskattas. Har du prövat någonting? Märkte du någon skillnad på humöret?
Ligger just nu på första kuren Testo E 450mg E5D och växer så innåt helvete, kuken står, humöret är på topp osv. MEN finns folk som verkligen inte klarar av att ens kura testo-only som är i "mildaste" graden. Kolla upp alla möjliga biverkningar och var beredd på att få dem bara.

Är man en lugn och samlad person i övrigt så kommer inte AAS påverka en på så vis.
Citera
2013-06-26, 01:37
Medlem
Han menar givetvis inte att han skall sticka 150 mg varje dag, utan att målet är att hamna där när SS infaller (150 mg aktiv dos).
Citera
2013-06-26, 02:12
Medlem
Citat:
Tjena, tjena!

Kan börja med att uppriktigt säga att jag i stort sett inte kan någonting om dopingpreparat, då jag inte finner detta aktuellt på grund utav min unga ålder (18) Nu har jag dock endast styrketränat ca två och ett halvt år, givetvis rent. Brukat lite kosttillskott men det brutalaste jag använt mig utav är väl kreatin, annars är det endast proteinpulver som jag använt

Mitt huvudmål med träningen är att få en kropp som liknar Lazar Angelovs
http://www.cutandjacked.com/sites/default/files/images/interviews_men/Lazar_angelov/scr2_lazar.jpg
Jag undrar hur som helst om det är möjligt att uppnå liknande resultat som Lazar utan dopingpreparat? Givetvis baseras det även på gener och liknande men generellt sett, någon som har koll? Känns inte helt omöjligt att nå dit med bra anlag, träning, sömn samt kost... och givetvis viljan.

Jag har bristande kunskap kring dopingpreparat vilket leder till fördomar, som i sig är mänskligt. Jag prioriterar mitt humör framför dopingpreparat, hört att steroider påverkar ens humör negativt, gäller detta alla preparat? Kanske egentligen borde läsa på lite lätt på wikipedia innan jag skriver här som ett frågetecken.

Hur skiljer sig de olika preparaten åt? Vilka påverkar humöret och mentaliteten och hur? Anser det oerhört dumt att sätta familjerelationer etc på spel på grund av anabola.

Som sagt endast fördomar från bristande kunskap vilket jag är medveten om, känn er fria om ni har lust och ork att läxa upp mig

Om du tränat i två år borde du ha en rätt klar bild över hur du svarar på styrketräning. Lägg sedan till att ökningarna kommer plana ut likt en omvänd exponentiell kurva. Handen på hjärtat, så är det väldigt få som skulle lyckas uppnå den fysiken ren (och då räknar jag med alla parametrar(förutom de genetiska faktorerna) som kan tänkas spela roll.

Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Finns det något prep som är anti-östrogent utöver Mast?

Sen när tillskrivs masteron som en AI? Det är en felanvänd och vilseledande beskrivning. Masteron inverkar på kvoten mellan androgener och östrogener, och då till androgenernas fördel.

Citat:
Ursprungligen postat av perfektionait
Hur är det att käka zink när man är on? Har hört att man bara ska ha det i pct.

Mvh

Om du lider av zinkbrist, så gör det nog nytta. Annars har det ingen som helst påverkan på testosteronet.
Citera
2013-06-26, 04:22
Medlem
Hur mycket proviron bör man ha i en OT 30/40 kur för att helt enkelt må som en man?
Citera
2013-06-26, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Hur mycket proviron bör man ha i en OT 30/40 kur för att helt enkelt må som en man?

Individuellt, 25-50mg är vanligaste doserna, 50mg tordes räcka.
Citera
2013-06-26, 09:14
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Tack så mycket för ditt svar, uppskattas. Har du prövat någonting? Märkte du någon skillnad på humöret?

Jag tog steroider i 6-veckorskurer i nästan 10 år, och provade det mesta på marknaden. Vad jag lärde mig var att jag skulle ha tränat ren längre, du bör MINST vara 20, och helst ännu äldre. Vad gäller steroiderna så rekommenderar jag dig "läs denna tråden först", speciellt Bengtzzz aas-tråd som faktiskt är vettig, även om alla biverkningarna på preppen inte är min egen erfarenhet. Läs gärna utländska brädor också, och gärna även om vad som kan gå fel. Biverkningar jag själv haft: acne, vätska, förstörd mage (katarrer o skit, håll dig ifrån tabletterna), korta perioder av depression och minskad libido, prostatainflammation, huvudvärk (troligen blodtrycket).

Och ja, det är nog möjligt att uppnå den fysiken ren om du verkligen lever ett renlevnadsliv, men det är svårt. Hårt arbete.
Citera
2013-06-26, 09:18
Medlem
HeadOfBoos avatar
Notera att doserna på UG-prepp varierar. 250mg e5d kan räcka om det är apoteksvara, annars högre dos om du vill ha ut något av det. Blev svullen som en gris av en susta i veckan plus 3 ryssfemmor av ryska prepp, men om du kör dagens ug-labs prylar så får du nog lägga på en 50% för samma effekt.
Citera
2013-06-26, 11:02
Medlem
Hur mycket Nolvadex kommer jag behöva till min PCT?

Scenario 1: Jag tar nolvadex 10mg per dag under kuren, men det jag inte förstår är ifall man ändå ska fortsätta ta nolvadex efter sista sticket testo eller ifall man inte behöver göra det eftersom man redan tagit nolvadex under hela kuren?

Scenario 2: Jag kör testo 16 veckor, sen 2 veckor efter sista sticket börjar jag knapra Nolvadex 20mg per dag i 2-3 veckor?
Citera
2013-06-26, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Notera att doserna på UG-prepp varierar. 250mg e5d kan räcka om det är apoteksvara, annars högre dos om du vill ha ut något av det. Blev svullen som en gris av en susta i veckan plus 3 ryssfemmor av ryska prepp, men om du kör dagens ug-labs prylar så får du nog lägga på en 50% för samma effekt.

Gurun har talat. Bara att infinna sig.

Här har du: . Jävla novis.
Citera
2013-06-26, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffSeid123
Hur mycket Nolvadex kommer jag behöva till min PCT?

Scenario 1: Jag tar nolvadex 10mg per dag under kuren, men det jag inte förstår är ifall man ändå ska fortsätta ta nolvadex efter sista sticket testo eller ifall man inte behöver göra det eftersom man redan tagit nolvadex under hela kuren?

Scenario 2: Jag kör testo 16 veckor, sen 2 veckor efter sista sticket börjar jag knapra Nolvadex 20mg per dag i 2-3 veckor?

Ja, det är väl bara att sätta sig vid skolbänken och räkna? Varför skall du tugga nolva under kurens gång?
Citera
2013-06-26, 12:26
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Gurun har talat. Bara att infinna sig.

Här har du: . Jävla novis.

Har du hört en enda som har varit med ett tag som säger annorlunda? Du tror det är en tillfällighet att folk numera kör 2-3 gram i veckan medan proffsen fick ordentliga biverkningar på halva dosen apoteksvara för 15 år sedan?

Angående novis så tror jag att jag vann mina första tävlingar när du var bebis.
Senast redigerad av HeadOfBoo 2013-06-26 kl. 12:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in