2015-03-05, 12:00
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Men vad är det för prepp du kört? Och vilka märken? Skulle vara intressant att veta!

Mvh

Testo E/C från DP och Tren E från Venom Labs. Varifrån EQ kommer ifrån är fortfarande en gåta. Får se om jag kontaktar shoppen, det var trots allt längesedan jag köpte dessa så tveksamt om det leder till något.
Citera
2015-03-05, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Testo E/C från DP och Tren E från Venom Labs. Varifrån EQ kommer ifrån är fortfarande en gåta. Får se om jag kontaktar shoppen, det var trots allt längesedan jag köpte dessa så tveksamt om det leder till något.

okej! Intressant alltså!

Rent spontant känns det som diamond borde vara gröna gällande rena produkter då dom har såpass bra rykte och är väl etablerade. Men vem vet.

Mvh
Citera
2015-03-05, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jepp, och då har jag ändå använt mig av två labb som var mer kända.

Jag försöker googla men får fram lite olika molekylvikter på EQ, allt mellan 200-450 g/mol. Någon som har ett hum om 300 ng/ml är mycket eller lite, eller hur mycket det motsvarar i veckodos om man antar man nått steady-state?

Förstår inte riktigt varför EQ skulle blandas ner i detta. Jag har aldrig kört EQ själv men har förstått att det är ett dyrt prepp om man räknar "effekt per krona", speciellt jämfört med de andra preparaten jag körde.
Som du säger dyrt prepp mot effekt att man skulle blanda ner det i testo känns inte realistiskt
DP är ett större UG märke som brukar hålla klass,

Venom labs är väl ett mindre svenskt UG? Spilla ner EQ i tren känns ändå märkligt där man verkligen vill ha pang för pengarna.
Citera
2015-03-05, 15:20
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Som du säger dyrt prepp mot effekt att man skulle blanda ner det i testo känns inte realistiskt
DP är ett större UG märke som brukar hålla klass,

Venom labs är väl ett mindre svenskt UG? Spilla ner EQ i tren känns ändå märkligt där man verkligen vill ha pang för pengarna.

Majoriteten av alla UG-lab är smuts. Somliga sk tillverkare har satsat lite extra på finare etiketter och förpackningar än andra.

/ Leif
Citera
2015-03-06, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Majoriteten av alla UG-lab är smuts. Somliga sk tillverkare har satsat lite extra på finare etiketter och förpackningar än andra.

/ Leif
Ja givetvis är det så med "hemmakok"
Citera
2015-03-06, 16:33
Medlem
Nån annan som bränner fett som fan på testo e? Mit fett ba ramlar av efter cardio :s
Citera
2015-03-06, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Nån annan som bränner fett som fan på testo e? Mit fett ba ramlar av efter cardio :s
I wish!
Citera
2015-03-07, 10:07
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth

De flesta steroider ökar förbränningen, fast du lär ju inte märka det om du bulkar.
Citera
2015-03-07, 15:32
Medlem
Hej,

sugen på att köra testo 500mg per vecka i 12 veckor. Jag är 20-24 år.

Det jag nojjar över är permanenta bieffekter som mindre testo nivåer permanent efter kur. Hör detta endast som lösa rykten och vet inte riktigt vad jag ska tro.

Är det många som får sämre testonivåer långt efter kur och PCT?
Citera
2015-03-07, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a369451
Hej,

sugen på att köra testo 500mg per vecka i 12 veckor. Jag är 20-24 år.

Det jag nojjar över är permanenta bieffekter som mindre testo nivåer permanent efter kur. Hör detta endast som lösa rykten och vet inte riktigt vad jag ska tro.

Är det många som får sämre testonivåer långt efter kur och PCT?

hcg + pct så bör dina nivåer vara stabiliserade 2-3 månader senare.
Citera
2015-03-07, 21:44
Medlem
Behöver hjälp snarast tack GYNO.
Ligger nu på 500 mg testo i veckan + 140 mg tren hex i veckan,
Har alltid haft lite gyno men nu känner jag en liten svullnad vid höger bröstvårta?
Det svider inte eller gör ont på något vis, kan det bara vara en svullnad?
Bör jag köra letro ett par veckor i förebyggande syfte?
2,5 mg ed ?
Man blir nojig när man vet att man redan har lite gyno,så svårt att avgöra läget.
Tacksam för svar
Citera
2015-03-07, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dozer2011
Behöver hjälp snarast tack GYNO.
Ligger nu på 500 mg testo i veckan + 140 mg tren hex i veckan,
Har alltid haft lite gyno men nu känner jag en liten svullnad vid höger bröstvårta?
Det svider inte eller gör ont på något vis, kan det bara vara en svullnad?
Bör jag köra letro ett par veckor i förebyggande syfte?
2,5 mg ed ?
Man blir nojig när man vet att man redan har lite gyno,så svårt att avgöra läget.
Tacksam för svar

Införskaffa en AI och börja med nolvadex om du inte vill riskera din mentala hälsa. Glömde läsa på lite verkar det som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in