2013-12-29, 11:54
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindfcuk
Du har många stora ådror både utanpå och längre in på vaden/biceps. Det är inget att rekommendera. Lättare att träffa nerver där har jag även för mig. Back in the Days satte jag i biceps ett par gånger. Dels hade mängden olja svårt att få plats i muskeln vilket resulterade i ett tryck som gjorde det nästan omöjligt att träna samt en del värk.

Om du nu prompt ska sätta där (fattar egentligen inte varför, du kan lika gärna varva mellan låren/arslet)
så kör väldigt sakta in nålen. Om du börjar få en ilande/isande känsla så närmar du dig en nerv = byt vinkel.
Jag har ingen specifik vilja att bli tvungen att göra det, men vissa dagar så känner jag att låret helt enkelt inte kan ta några ml till om jag ska kunna träna, haltar ju redan ibland som det är. Tänkte om jag då kunde variera mot en muskelgrupp som var 'ny' och ej ömmade.
Kör lår/glut framöver oavsett hur ont det gör. Det var mest en undran. Är väldigt vaskulär så kan undvika de största ådrorna hur som helst.
Citera
2013-12-29, 12:11
Medlem
Klar med 35 dagars nolva-PCT.

Vill bara klaga på allt.

Mööööööööööööööööööööööööh

Citera
2013-12-29, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dataknas
Klar med 35 dagars nolva-PCT.

Vill bara klaga på allt.

Mööööööööööööööööööööööööh

Avundas dig icke. Men varför så kort PCT? Eller kanske bara är jag som brukar köra tills jag är helt återställd. Fyfan vad skit man mår av nolvan...
Citera
2013-12-29, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Jag har ingen specifik vilja att bli tvungen att göra det, men vissa dagar så känner jag att låret helt enkelt inte kan ta några ml till om jag ska kunna träna, haltar ju redan ibland som det är. Tänkte om jag då kunde variera mot en muskelgrupp som var 'ny' och ej ömmade.
Kör lår/glut framöver oavsett hur ont det gör. Det var mest en undran. Är väldigt vaskulär så kan undvika de största ådrorna hur som helst.

Hur länge masserar du muskeln efter inject? Om jag kör så blir det som en cirkel. stick 1 höger lår, 2 vänster, 3 vänster skinka, 4 höger och repeat. Då hinner 1an hämta sig precis lagom när tills cirkeln sluts. vet inte hur det är för dig dock.
Citera
2013-12-29, 12:36
Medlem
chebmamis avatar
Citat:

Kör axeln istället för biceps/vad.
Citera
2013-12-29, 12:48
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Hur länge masserar du muskeln efter inject? Om jag kör så blir det som en cirkel. stick 1 höger lår, 2 vänster, 3 vänster skinka, 4 höger och repeat. Då hinner 1an hämta sig precis lagom när tills cirkeln sluts. vet inte hur det är för dig dock.
Ett tag, brukar sätta direkt när jag vaknar och sedan massera under tiden jag käkar frukost/kollar på tv och fortsätta under dagen. Så det blir en del i hopp om att det ska kännas mindre. Fast tycker inte det blir någon nämnvärd skillnad.

chebmami: Mina axlar är inte i topptrim för tillfället så vill inte utsätta dom för extra trauma genom att trycka in nål och olja i dom. Räcker med kortison injektioner för tillfället.
Citera
2013-12-29, 12:59
Medlem
Citat:
Ett tag, brukar sätta direkt när jag vaknar och sedan massera under tiden jag käkar frukost/kollar på tv och fortsätta under dagen. Så det blir en del i hopp om att det ska kännas mindre. Fast tycker inte det blir någon nämnvärd skillnad.

chebmami: Mina axlar är inte i topptrim för tillfället så vill inte utsätta dom för extra trauma genom att trycka in nål och olja i dom. Räcker med kortison injektioner för tillfället.

Skall inte behövas i den utsträckningen. Min sista fråga är vad är det för typ av olja samt märke?
Billigare mindre kända märken har jag samt bekanta ofta problem med, mer regel än undantag.
Var tex en testo-e olja som gjorde så jävla ont på en vän. Gav honom ett par ampuller från Galenika. Vips, problem löst.

Alltid Galenika, alltid.
Citera
2013-12-29, 13:02
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Skall inte behövas i den utsträckningen. Min sista fråga är vad är det för typ av olja samt märke?
Billigare mindre kända märken har jag samt bekanta ofta problem med, mer regel än undantag.
Var tex en testo-e olja som gjorde så jävla ont på en vän. Gav honom ett par ampuller från Galenika. Vips, problem löst.

Alltid Galenika, alltid.
Diamond pharma är det.
Brukar bara vara dom första sticken/frontning som känns, sedan vänjer sig min kropp.
Hade samma problem i början med testo c/e.
Nu är det tren och susta som sticks. Så inom en vecka borde smärtan vara borta.
Citera
2013-12-29, 18:50
Medlem
Harrison_Fords avatar
nån som vet om hur det är att slänga i sig e? när man går på testo e
Citera
2013-12-29, 18:58
Medlem
Lönt att fronta nolva vid PCT?

Ser ju att många väljer att fronta nolvan vid start av PCT, men det borde ju inte spegla hur mycket östro och testo kroppen producerar (kroppen borde väl gå på Max vid en viss dos ändå?). Endast front vid gynokänningar eller har jag fel?
Citera
2013-12-29, 19:04
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
nån som vet om hur det är att slänga i sig e? när man går på testo e

Ska inte vara någon skillnad
Citera
2013-12-29, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Ska inte vara någon skillnad

Förutom ökad puls och blodtryck?
Ökad vätskedrivning?
Tror uppåt-droger inte är king om man preppar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in