2015-03-08, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Införskaffa en AI och börja med nolvadex om du inte vill riskera din mentala hälsa. Glömde läsa på lite verkar det som.
Nolva har jag hemma skulle armidex vara bättre ?
Efter som jag har letro hemma så känns det som ett alternativ ?
Har läst en hel del men alla har ju så blandade åsikter om nolva och letro!
Så vill gärna höra lite färska förslag, vad kan en bra nolva dos vara har sätt flera olika upplägg?
Mvh
Citera
2015-03-08, 09:38
Medlem
Tänkte höra från eran expertis om no vet om tex primoblan depot från shering/Bayer utgångs datum Augusti 2015.
Blir anabola effekten sämre efter angivet datum eller är det en apotek policy?
Säg tex mjölk bäst före datum 20/3 2015 men håller du det i rätt förvaring så kan den hålla upp till 2 veckor till.
Hoppas ni förstår frågan.
Citera
2015-03-08, 09:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dozer2011
Så vill gärna höra lite färska förslag, vad kan en bra nolva dos vara har sätt flera olika upplägg?
Mvh

Arimidex använder du för att få ner ditt östrogen => Ingen gyno.
Nolvadex använder du OM du mot förmodan skulle få gyno samt under PCT.
Letro är sista utvägen när ingenting fungerar, typ aldrig.
Citera
2015-03-08, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Arimidex använder du för att få ner ditt östrogen => Ingen gyno.
Nolvadex använder du OM du mot förmodan skulle få gyno samt under PCT.
Letro är sista utvägen när ingenting fungerar, typ aldrig.
Jag tyckte att nolva lät mest rimligt att börja med, men många verkar hoppa på letro direkt.
Vad kan en bra dosering på nolva vara? När det gäller dosering så finns det flertalet att välja på vad jag läst, och uk forumen skiljer sig mycket mot de svenska tycker dom kör nästan överdosering i uk,
Med vänlig hälsning,
Citera
2015-03-08, 11:13
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Mvh

Det kan va både östrogeninducerat och Progesteroninducerad gyno det senare orsakas av trenet.

Får du det bara när du kör tren eller även testo?

Men ofta om du har högt östrogen så följer även Progesteron med upp...
Nolva tror jag noll på i det här fallet Arimidex/Aromasin vid lätt besvär och känns det rejälv kör Letro tills besvären är öven sen ligger du på Arimidex.
Senast redigerad av bad-boy 2015-03-08 kl. 11:21.
Citera
2015-03-08, 11:52
Avslutad
Citat:
Jag tyckte att nolva lät mest rimligt att börja med, men många verkar hoppa på letro direkt.
Vad kan en bra dosering på nolva vara? När det gäller dosering så finns det flertalet att välja på vad jag läst, och uk forumen skiljer sig mycket mot de svenska tycker dom kör nästan överdosering i uk,
Med vänlig hälsning,

40mg första 7 dagarna sen 20 tills det är borta. Men som jag sagt tidigare, använd en AI under kuren så behöver du inte oroa dig.
Citera
2015-03-08, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Det kan va både östrogeninducerat och Progesteroninducerad gyno det senare orsakas av trenet.

Får du det bara när du kör tren eller även testo?

Men ofta om du har högt östrogen så följer även Progesteron med upp...
Nolva tror jag noll på i det här fallet Arimidex/Aromasin vid lätt besvär och känns det rejälv kör Letro tills besvären är öven sen ligger du på Arimidex.

Har kört testo tidigare och det var inga problem , första gången på tren nu har dock alltid haft lite gyno,
Dock är ju dosen på tren mycket låg.
Det värsta är att det inte ömmar eller gör ont alls så vet inte hur illa det är,
Men jag känner ju en svullnad, letro och nolva är det som finns hemma nu.
Vad tycker du en bra letro dos kan vara? Har 2,5 mg ap tabs. Eller bör jag köra 40 mg nolva ed och gå ner till 20mg?
Citera
2015-03-08, 12:08
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Har kört testo tidigare och det var inga problem , första gången på tren nu har dock alltid haft lite gyno,
Dock är ju dosen på tren mycket låg.
Det värsta är att det inte ömmar eller gör ont alls så vet inte hur illa det är,
Men jag känner ju en svullnad, letro och nolva är det som finns hemma nu.
Vad tycker du en bra letro dos kan vara? Har 2,5 mg ap tabs. Eller bör jag köra 40 mg nolva ed och gå ner till 20mg?

(FB) Tråden om Letrozole, Arimidex och Aromasin

Mvh
Citera
2015-03-08, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
(FB) Tråden om Letrozole, Arimidex och Aromasin

Mvh
Tack har läst där men doseringarna varierar
Börjar nog med att dela på 2.5mg och kör på det sen evt öka till 2.5 mg
Jävligt svårt att dela dessa tabs i fyra delar
Citera
2015-03-08, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
hcg + pct så bör dina nivåer vara stabiliserade 2-3 månader senare.
HCG tänker jag inte ta och jag vet att man blir återställd med PCT och en tid av.

Det jag menar är att det finns folk som påstår sig fått permanent lägre testonivåer efter att ha använt steroider. Alltså för alltid och som säger sig vara tvungna att gå på TRT resten av livet.

Personligen tror jag att dom som påstår detta är väldigt ovanliga eller har fått dåliga nivåer av andra saker, som t.ex. ålder eller att dom alltid haft det.

Hur är det egentligen?
Citera
2015-03-08, 14:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av a369451
HCG tänker jag inte ta och jag vet att man blir återställd med PCT och en tid av.

Det jag menar är att det finns folk som påstår sig fått permanent lägre testonivåer efter att ha använt steroider. Alltså för alltid och som säger sig vara tvungna att gå på TRT resten av livet.

Personligen tror jag att dom som påstår detta är väldigt ovanliga eller har fått dåliga nivåer av andra saker, som t.ex. ålder eller att dom alltid haft det.

Hur är det egentligen?

HCG kommer underlätta all form av återhämtning så det borde definitivt vara med i spelet.
Citera
2015-03-08, 18:25
Bannlyst
Skulle dbol synas på en analys aka screening? Kan dom kolla efter det?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in